Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Naapuri laittoi eilen viestiä että pitäiskö mun kuitenkin ottaa ne rokotteet että pääsen tarpeen vaatiessa sotaa karkuun ulkomaille. Voin sanoa että menetin järkeni siinä vaiheessa ja lähti tulikivenkatkuista tekstiä takaisin.

Nyt jo naurattaa mutta eilen meni kyllä kasetti nurin. Naapuri oli onnistunut yhdistämään koronapsykoosin ja sotapsykoosin. Ffffffuuuuuuuuuuuu!!!!

Voin laittaa lisääkin taulukoita jos haluat. Suomesta on valtavan hyvää dataa rokotteiden hyödyistä.

Oon käsittänyt, että nykyinen suositus ei ole 10 miljardia rokotetta, menen aina lääketieteen parhaan tiedon mukaan.

Minkälainen vaikutus liikunnalla,terveellisellä vitamiinirikkaalla ruualla ja elämäntavoilla on covid-19 taudista selviytymiseen lääketieteen parhaan tiedon mukaan?
Onko niistä hyötyä ollenkaan lääketieteen parhaan tiedon mukaan?Ainakaan niitä ei ole mitenkään tuputettu tänä pandemia aikana vaan on painotettu sisällä lojumisen tärkeyttä ja sosiaalista eristäytymistä.

Todistit juuri, miten sut on niin pahasti aivopesty, ettet kykene edes järkipuhetta ottamaan sisään. Etkä pysty edes kumoamaan väitettäni. Kerro nyt ihan omin sanoin, miten voit kertoa että rokote vähentää vakavaa tautimuotoa jos ei olla testattu samalla henkilöllä samaan aikaan kloonaattuna? Katoppa kun voin nolata sut lopullisesti. Mä en ole ottanut rokotetta ja selvisin koronasta helpolla neljässä päivässä, tästä voit päätellä, että se on yksilöllistä. Miten me nyt voidaan enää testaa miten mä otan koronan vastaan rokotteella kun mulla on luontainen immuniteetti? Sä et voi mitään selittää tähän, valitettavasti.
Varmaan tämä keskustelu on molemmille ajanhukkaa.

Mun tunnuksen Pakkotoistolta voi poistaa.

Tämä on kyllä mahtava. Enää 10% on huolissaan koronasta. Kuitenkin edelleen sairaalahoidossa 800 ihmistä ja lähes 10 000 tartuntaa päivässä eli mikään ei ole merkittävästi muuttunut viime kuukausina mutta koska pelkouutisointi on loppunut, myös pelko on loppunut. Näin helppoa on lopettaa pandemia, jos se halutaan lopettaa.

Jaa, että 10% enää huolissaan koronasta, silti kaupoissa 90% ihmisistä vetää edelleen maskit naamalla ööh, tuota noin!
Tässä on nyt varmaan jotain semmoista korkeampaa logiikkaa, jota en nyt pysty sisäistämään.

En tietenkään väitä, että lääketiede olis erehtymätöntä eikä varsinkaan yksittäiset lääkärit, varmasti huonojakin esimerkkejä löytyy. Toki se silti on parasta mihin pystytään verrattuna vaikka johonkin uskomushoitoihin, jotka eivät perustu mihinkään.
Miten siihen pitää reagoida kun omat havainnot on ristiriidassa noiden median "asiantuntioiden" kanssa?
Kun mä oon nähnyt ainakin 2 ihmistä on saanut todella vittumaisia oireita jotka on kestänyt kuukausia niin pitääkö mun hypytä siltä samalta kielekkeeltä kun muutkin hyppää ja puhuvat päät tv:ssä kannustaa?
Onko nää asiantuntiat täysin lahjomattomia?Onko ollut koskaan olemassa tällästä tieteen alaa jota kutsutaan "tupakka tieteeksi" vai onko se pelkkä myytti?

Naapuri laittoi eilen viestiä että pitäiskö mun kuitenkin ottaa ne rokotteet että pääsen tarpeen vaatiessa sotaa karkuun ulkomaille. Voin sanoa että menetin järkeni siinä vaiheessa ja lähti tulikivenkatkuista tekstiä takaisin.

Nyt jo naurattaa mutta eilen meni kyllä kasetti nurin. Naapuri oli onnistunut yhdistämään koronapsykoosin ja sotapsykoosin. Ffffffuuuuuuuuuuuu!!!!

Niin.. Montaha rokottamatonta on Ukrainasta tullu rajan yli sotaa karkuun..

Niin.. Montaha rokottamatonta on Ukrainasta tullu rajan yli sotaa karkuun..
Toi on muuten hyvä. Miksi nyt ei olla huolissaan rokotteista, ei sota pitäisi olla tekosyy päästää taudin levittäjiä tänne. Kaikki leirille ja pakkopiikki ennekuin päästetään maahan. Tai sit ei asiaa maahan ilman koronapassia.
Joku vois heittää Kärnälle kysymyksen Twitterissä, mä en voi ku se on blokannu mut.

JES! Nyt tuli korona itellekin ainakin testin mukaan! Kaivoin testitikulla vielä niin perkeleen syvältä, että takaraivosta 2 senttiä jäi vain vajaaksi! Pojalle tarttui äidiltä joka on hoivatyössä. Nyt 5pvää myöhemmin kurkun karheus aamulla herätti toivonkipinän, että joko saatana. Vittuillessani tein testin ja positiivista selkeellä kaksoiviivalla näytti! Nostin lapset ilmaan vuorotellen ja nämä ihmetteli, että miksi iskä on koronasta niin innoissaan. En ruvennut pohjustamaan:LOL:

Mut joo kurkun karheus välillä... tyyliin 2h sykleissä, ei muita oireita. Laitoin testiliuskan seinälle lasten kuvien viereen sinitarralla. Kauan siinä menikin..

JES! Nyt tuli korona itellekin ainakin testin mukaan! Kaivoin testitikulla vielä niin perkeleen syvältä, että takaraivosta 2 senttiä jäi vain vajaaksi! Pojalle tarttui äidiltä joka on hoivatyössä. Nyt 5pvää myöhemmin kurkun karheus aamulla herätti toivonkipinän, että joko saatana. Vittuillessani tein testin ja positiivista selkeellä kaksoiviivalla näytti! Nostin lapset ilmaan vuorotellen ja nämä ihmetteli, että miksi iskä on koronasta niin innoissaan. En ruvennut pohjustamaan:LOL:

Mut joo kurkun karheus välillä... tyyliin 2h sykleissä, ei muita oireita. Laitoin testiliuskan seinälle lasten kuvien viereen sinitarralla. Kauan siinä menikin..

Ei kannata juhlia. Huomenna voit olla jo kuollu jossei piikkejä alla

Ei oo görreä näkyny. Ollaan muijan kans varmaan immuuneja sille. Vittu muija päiväkodissa töissä ja kulkee täydellä dösällä päivittäin. 🤔

Vittu mä en jaksa tätä sekoilua 🤦‍♂️ luoja ota mut jo pois täältä
Screenshot_20220308-210549_Instagram.webp
Screenshot_20220308-210552_Instagram.webp

Toi on muuten hyvä. Miksi nyt ei olla huolissaan rokotteista, ei sota pitäisi olla tekosyy päästää taudin levittäjiä tänne. Kaikki leirille ja pakkopiikki ennekuin päästetään maahan. Tai sit ei asiaa maahan ilman koronapassia.

Jos korona olisi edes tuberkuloosin kaltainen hirviö, näin varmasti tehtäisiinkin. Itse asiassa sotatilanteessa tällainen menettely olisi täysin normaalia, ja oletettavaa, mutta yllätys, yllätys, virus on vähin äänin lakaistu maton alle.

Taitaa eduskunta olla jo seuraavan vaiheen kimpussa. En usko että menee enää kauaa kun meille kaikille on tarjolla uusi ja uljas äppi, johon on yhdistetty pankkitili, kelakortti, potilastiedot jne, eikä sitä I.K.I.N.Ä tulla väärin käyttämään. Kuka nyt koskaan haluaisi tieten tahtoen kyetä hallitsemaan oman kansansa tekemisiä, kuten ostokäyttäytymistä tai julkisia kokoontumisia muutamalla napin painalluksella.

Back
Ylös Bottom