Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Äiti on ilmeisesti palautettu raja-alueelta kotiinsa. Hieman huolestuttaa, koska nyt hän muistelee nuoruutensa työurakkaa paikallisessa ammuslataamossa. Mielestäni omatoiminen jalkaväkimiinojen tehtailu siviiliasunnossa ei ole täysin turvallista.

Kohta pamahtaa.

Hieman aiheuttaa suuria tunteita lämminvesivaraajan rikkoutuminen.
Viime aikoina olen sanonut yhdelle putkarille rakastavani häntä ja toiselle kerroin ajattelevani häntä joka kerta käydessäni suihkussa.
Nyt tulee lämmintä vettä, mutta kämpässä on myös 27 asteen sisälämpötila.

On kyllä tämä maalima taas sellasella ratalla, että voihan perseenreikä.

tarkenna!

Minun lavvantaipäivä ei ainakaan ole poikennut normaalista mitenkään

-ylösnousemus lievässä krapulassa
-aamukahvi&rokin kuuntelua sohvalla
-ulosteellä piipahdus &NAISten katselua, tänäänkin rrrakastuin

seuraavaksi varmaan sitten sauna & saunaolut

tarkenna!

Minun lavvantaipäivä ei ainakaan ole poikennut normaalista mitenkään

-ylösnousemus lievässä krapulassa
-aamukahvi&rokin kuuntelua sohvalla
-ulosteellä piipahdus &NAISten katselua, tänäänkin rrrakastuin

seuraavaksi varmaan sitten sauna & saunaolut

Näitä sotahommia meinasin.

Melekosta on hommat, juu.

Laitanko sen neljä tonttua moottorikelkkaan vai teenkö sillä talon perustukset.
Mitähän ne sanois tämmösessä rivarin päädyssä, kun ei kyselis mitään, vaan rakennuttais tuohon kylkeen länsisiiven.

Tarvis kuitenkin lisätilaa viskin juomiselle, musiikkihommille ja sen sellaisille.

muoks. joku tietty ois ostanu kerralla riittävän ison kämpän, mutta nää on näitä..

Mitähän ne sanois tämmösessä rivarin päädyssä, kun ei kyselis mitään, vaan rakennuttais tuohon kylkeen länsisiiven.

Tarvis kuitenkin lisätilaa viskin juomiselle, musiikkihommille ja sen sellaisille.

muoks. joku tietty ois ostanu kerralla riittävän ison kämpän, mutta nää on näitä..
Laajennusta milloin ylös, alas ja sivullekin on meidän rouvakin suunnitellut tässä rivarin päädyssä ja minä revin olemattomia hiuksiani niiden suunnitelmien kanssa.

No, kohta revin hiuksiani raksalla.

Olen tässä puntaroinut

Laitanko sen neljä tonttua moottorikelkkaan vai teenkö sillä talon perustukset.

Lunta nimittäin on nyt merelläkin. Olis kyllä mettäsuksetkin.
Pieni on talo.
Perustuksiin menee uskomattoman paljon aikaa sekä tupakkia, itsellä oli käynyt "pieni" kömmä jostain syystä lattian valun koroissa niin meni vain joku 15-20m3 enempi kuin ois tarttenut. No onpa nyt riittävän vahva laatta ei siinä mtn.
Voi jessus, että voi tuo lisääntyvä valon määrä ahdistaa näin paljon. Vaikka onhan se kiva, kun kesä tulee, mutta olis nyt vähän pimeempää.
Alkaako pinppiä hiertämään normaaliakin enempi?

Back
Ylös Bottom