Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

11 h duunipäivän jälkeen ajelin ihan fiiliksissä kotiin. Niin kiva ja mielenkiintoinen tehtävä, kehitysmahdollisuudet ja aivan mahtavat työkaverit.

Tältäkö se tuntuu, kun alkaa seota. :eek:
Eiköhän tuo mene ohi viimeistään muutamassa viikossa.

Ej ole Matt, taitaa olla ihan oikiasti dokkari.
Joskus luin kirjan missä oli noista samankaltaisista tapauksista juttua. Siinä oli sellanen jolla pysy asiat päässä 30s. sitte unohti, mutta muisti jostain kolmen vuosikymmenen takaa alkaen juttuja pysyvästi. Siinäki villi tapa elää, jatkuvasti ihmeissään että mitä vit miks tämmöseltä maailma näyttää, eikä jeesaa kuin sen 30s kun selittää. :LOL:
Noita tiltanneita muistisoluja tulee aina joskus vastaan kun lajitoveri kolauttaa kuuppansa. Voin sanoa että aika raskasta on ainakin vieressä oleville kun muisti on kultakalan tasolla.."misä mä oon?" "Sairaalassa" "mitä on tapahtunu?" "Kaaduit prätkällä ja löit pääs" "aha, en muista yhtään" 5s myöhemmin sama alusta muutaman tunnin putkeen... Onneksi ne muistisolut yleensä resetoituu yöunien kautta ja alkaa asiat pysymään taas päässä.

Tytönkaa oltii synttärilahja ostoksilla. Siinä tutkiskelin Legoja ni pisti silmään, ja miettimään
IMG_20211126_204330_edit_102376447853648.webp
IMG_20211126_204343_edit_102150005558370.webp

Ja ei, ei ostettu Lego teen with bbc sarjaa lahjaksi kaverille.

Vokot, auo nyt se suusi

joskus olen aukonutkin

mutta: ääntä suusta en ole saanut ulos #valitettavasti

tai jos olen, niin NAISiminen ei ole sanojani kuullut

ja se Jos minä on kiusallista

Varmasti menee hetki että saavutan ketjun huikaisevan tason.
Kirjotat vain mitä mieleen juolahtaa milloinkin, ilman turhia suodattimia. Hieman värikynää käyttäen.

Tärkeimpiä aiheita lienee saunan poltto, sumpin pihautus, vaimon siskon tissit, lada, tojota, ilmatyynyalus, valtakunnanjohtaja, tissit, tissit, tissit.

Esimerkiksi.

Noista luoti/osumis/lihahävikki hommista. Itsellä aika siistit "reijät" tulleet teeriin, sorsiin, metsoihin ja pyihin matkoillta n. 70-200m 308 tai 222 perus Sakon 8g FMJ tai 3,2g FMJ. Jostain syystä omat raudat käy yllättävän/riittävän hyvin noilla tehdaspaukuilla. Aikanaan kun vähän lataili itse, niin 222 oli 3,6g lapuan FMJ ja lähtö 1000m/s. Sekään ei 100m jälkeen juuri rikkonut. Mutta sillä ammuin kerran räkätin mökin pihakoivusta n. 5m matkalta, niin se kyllä käytännössä räjähti.

Riippuu piipusta hyvin pitkälti se millaista jälkeä tekee. Onhan nuo Ranget yllättävän tarkkoja monessa aseessa vaikka melko halpoja ovat. FMJ kuulassa kuitenkin sen verran huono BC (varsinkin 3,2g) että ei tule itse käytettyä. Pidemmillä matkoilla huomaa eron. 200m matkoilla ei niin merkitystä.

Back
Ylös Bottom