Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän tuo mene ohi viimeistään muutamassa viikossa.11 h duunipäivän jälkeen ajelin ihan fiiliksissä kotiin. Niin kiva ja mielenkiintoinen tehtävä, kehitysmahdollisuudet ja aivan mahtavat työkaverit.
Tältäkö se tuntuu, kun alkaa seota.![]()
Noita tiltanneita muistisoluja tulee aina joskus vastaan kun lajitoveri kolauttaa kuuppansa. Voin sanoa että aika raskasta on ainakin vieressä oleville kun muisti on kultakalan tasolla.."misä mä oon?" "Sairaalassa" "mitä on tapahtunu?" "Kaaduit prätkällä ja löit pääs" "aha, en muista yhtään" 5s myöhemmin sama alusta muutaman tunnin putkeen... Onneksi ne muistisolut yleensä resetoituu yöunien kautta ja alkaa asiat pysymään taas päässä.Ej ole Matt, taitaa olla ihan oikiasti dokkari.
Joskus luin kirjan missä oli noista samankaltaisista tapauksista juttua. Siinä oli sellanen jolla pysy asiat päässä 30s. sitte unohti, mutta muisti jostain kolmen vuosikymmenen takaa alkaen juttuja pysyvästi. Siinäki villi tapa elää, jatkuvasti ihmeissään että mitä vit miks tämmöseltä maailma näyttää, eikä jeesaa kuin sen 30s kun selittää.![]()
Vokot, auo nyt se suusi
Kirjotat vain mitä mieleen juolahtaa milloinkin, ilman turhia suodattimia. Hieman värikynää käyttäen.Varmasti menee hetki että saavutan ketjun huikaisevan tason.
Oisko jotain tappijuttuja?Missä irma
Ei sentään, juolahti vaan mieleen kun silmiin osui fårdOisko jotain tappijuttuja?
Noista luoti/osumis/lihahävikki hommista. Itsellä aika siistit "reijät" tulleet teeriin, sorsiin, metsoihin ja pyihin matkoillta n. 70-200m 308 tai 222 perus Sakon 8g FMJ tai 3,2g FMJ. Jostain syystä omat raudat käy yllättävän/riittävän hyvin noilla tehdaspaukuilla. Aikanaan kun vähän lataili itse, niin 222 oli 3,6g lapuan FMJ ja lähtö 1000m/s. Sekään ei 100m jälkeen juuri rikkonut. Mutta sillä ammuin kerran räkätin mökin pihakoivusta n. 5m matkalta, niin se kyllä käytännössä räjähti.
Me nuorisolaiset jaksetaan valvoa yli kymmeneen!katso liitettä 239308
Mirrin kanssa nukkumaan.
Silität Mirriä ennen nukkumaan menoa, näin varmistat levolliset unet.katso liitettä 239308
Mirrin kanssa nukkumaan.
Kantaako toi yhtään pohjasta vielä?Töissä vielä tähän aikaan.
Lunta noin 80cm. Nice.