Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voisin väittää että jos pakkiksen offarilla pystyy jotenkin osallistumaan keskusteluun (ja kun kerran on sinne päätynyt) niin se jo pelkästään täyttää hyvin monen työpaikan kelpoisuusvaatimukset.
Aiemmin työskentelin pienemmässä firmassa ja palkkasin suorittavan työn tekijöitä viiden minuutin jutustelun jälkeen, joskus pelkällä puhelinhaastattelulla naamaa näkemättä. Koeajalla voi antaa kenkää jos homma ei suju.
Nykyisin isommassa firmassa aloitettava rekryt 2kk aiemmin, kun hr-osasto haluaa suorittaa omat rinkirunkkauksensa. Täyttä ajanhukkaa.

Southern comfort kolalla :heart:
Hetken mietin, että mustettako se nyt juo ja onko Bolt se etelän mukavuus.

Screenshot_20220218-191431_Samsung Internet.webp

Aiemmin työskentelin pienemmässä firmassa ja palkkasin suorittavan työn tekijöitä viiden minuutin jutustelun jälkeen, joskus pelkällä puhelinhaastattelulla naamaa näkemättä. Koeajalla voi antaa kenkää jos homma ei suju.
Nykyisin isommassa firmassa aloitettava rekryt 2kk aiemmin, kun hr-osasto haluaa suorittaa omat rinkirunkkauksensa. Täyttä ajanhukkaa.
Mulla menee aikalailla noin, nyt kun tosiaan tehdään ero suorittavaan hommaan ja sitten enempi kokemusta ja koulutusta vaativat hommat on ihan eri maailma.
Tein jossain vaiheessa havainnon että kannattaa kerralla palkata kaksi jos tarttee yhden, ne jotenkin boostaa toisiaan ja kuitenkin virhe rekryn todennäköisyys on todella iso niin toinen lähtee kummiskin.

olen nyt täälä baarissa

C5E0C5F2-95A8-47D4-8198-38F8B678B36D.jpeg

kaksi NAISpuo lista hlö kuntaa &Minä asiaks

lipastin juukkeboksista koko vornan levyn

silti: NAISia saisi olla enemmän!

tullaanko tässä tähän: mikään ei riitä

V voisi katsoa Paha pappa leffan, itse katsoin sen ja aloin miettimään miksei voisi olla yhtä röyhkeä koska ei siinäkään pahemmin naisilta korville tule vaikka vedetään todella överiksi.

voi tätä viinapäätä

kolme keskiolutta ja puolikas nelonen vielä juomatta ja olen jo ihan humalassa

en kuitenkaan lähellekkään niin humalassa(en etes kykene olla) että NAISille sukaltaisin suurani avata

olen kuitenikn huomannut raakan määrän vosuja katselevan Minua, ainakin siltä tuntuu

täytyy johtua all blac vattetetuksesta&tyustinsiististä miestenhuonessa suoritetusta parturoinnista

mikähän se Minun mieledsäni ollut asia olikaan?
Että jos avaisi suunsa, saattaisi saada.

Aloin sivusilmällä seuraamaan jotain netflix dokkaria mitä mrs katsoo. Kunti kolauttanu päänsä pahasti ja menetti muistinsa täysin. Mutta ei kuitenkaan tullu tyhmäksi, ei vaan muista mitään, kaikki uutta. Tyhjä taulu. Saattaisi olla autuaskin tila, mutta käytännön hämminkiä tulee kyllä.

Aloin sivusilmällä seuraamaan jotain netflix dokkaria mitä mrs katsoo. Kunti kolauttanu päänsä pahasti ja menetti muistinsa täysin. Mutta ei kuitenkaan tullu tyhmäksi, ei vaan muista mitään, kaikki uutta. Tyhjä taulu. Saattaisi olla autuaskin tila, mutta käytännön hämminkiä tulee kyllä.
Jos se kundi on Matt Damon se ei taida olla dokkari 🤔

Joskus kun ihmiset sanoo että haluaa seurata pilvenreunalta mitä läheiset tekee kun delannut niin minä sanon että en, just tänään taas mietin että siitä tulisi aika helvetinmoinen sotku jos tosta vaan jokupäivä potkasis tyhjää enkä varmasti haluis olla seuraamassa pilven enkä minkään muunkaan reunalta sitä touhua mitä tapahtuu.

Jos se kundi on Matt Damon se ei taida olla dokkari 🤔

Ej ole Matt, taitaa olla ihan oikiasti dokkari.
Joskus luin kirjan missä oli noista samankaltaisista tapauksista juttua. Siinä oli sellanen jolla pysy asiat päässä 30s. sitte unohti, mutta muisti jostain kolmen vuosikymmenen takaa alkaen juttuja pysyvästi. Siinäki villi tapa elää, jatkuvasti ihmeissään että mitä vit miks tämmöseltä maailma näyttää, eikä jeesaa kuin sen 30s kun selittää. :LOL:

Back
Ylös Bottom