Oikeesti?Sori tuottaa pettymys, mutta ei siellä kukaan mitään räplää.
Ei mulla ole mitään hajua mitä siellä tapahtuu, miten se sitten hoituu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikeesti?Sori tuottaa pettymys, mutta ei siellä kukaan mitään räplää.
Qsitesti.Oikeesti?
Ei mulla ole mitään hajua mitä siellä tapahtuu, miten se sitten hoituu?
Vaikka miten yritän, en nyt ihan ymmärrä mitä tarkoitat.Tuo maalaushan näyttää siltä, että pohjat on tehty eikä otettu. Omituinen toimintatapa.
Eijjole kännissätehdyn näköinen.Vaikka miten yritän, en nyt ihan ymmärrä mitä tarkoitat.
Hän kehui.Vaikka miten yritän, en nyt ihan ymmärrä mitä tarkoitat.
Vaikka miten yritän, en nyt ihan ymmärrä mitä tarkoitat.
No nyt aukesPerusidea tuossa ylempänä jo todettiinkin, mutta rautalankana kotikutoisista autotallimaalauksista käytetään joskus ilmaisua että pohjia ei tehdä vaan ne otetaan (been there, done that); pohjien ottaminen lienee suomenkielessä tunnettu ilmaisu ja pohjien tekemisen merkityksen maalauksessa varmasti tiedätkin. Jäljestä päättelin, että sinä olit toiminut päinvastoin ja tehnyt huolella ammattimaista työtä, jolle nostan hattua.
Nyt kun on asiantuntija paikalla niin onko hiekkapuhallettuun auton korin pohjaan hyvä valinta 2K epoksi + 2K uretaani?No nyt aukesenpä oo aikaisemmin kuullut tollast sanontaa, vaikka 20 vuotta alalla ollu. Tai sit oon, mut en oo silloinka tajunnu.
Tällä hetkellä koppa näyttää siltä että joku on ottanu pohjat ja maalannut sen mastonilla.Eikö nyt kuitenkin purkki mastonia ole aivan pätevä vaihtoehto?
Tuo on se käytetyin ja erittäin hyväksi todettu yhdistelmä. Raptor taitaa olla käytetyimpiä noissa hommissa.Nyt kun on asiantuntija paikalla niin onko hiekkapuhallettuun auton korin pohjaan hyvä valinta 2K epoksi + 2K uretaani?
Internet kertoo näin, itselläni ei empiiristä kokemusta.
Selvinpäin aion maalata jos sillä merkitystä.
Asia kunnossa, kiitos tästä vahvistuksesta.Tuo on se käytetyin ja erittäin hyväksi todettu yhdistelmä. Raptor taitaa olla käytetyimpiä noissa hommissa.
Nyt kun on asiantuntija paikalla niin onko hiekkapuhallettuun auton korin pohjaan hyvä valinta 2K epoksi + 2K uretaani?
Internet kertoo näin, itselläni ei empiiristä kokemusta.
Selvinpäin aion maalata jos sillä merkitystä.
Ennenvanhaan se tehtiin niin. Nimim kokemusta onHuh... viddu kun oon pelännyt että tungetaan jotain topsia virtsarakkoon asti tsjp.