Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

61D6DrOvkIL.webp

SiderAL Forte.

Eka rautatabletti, josta ei mene masu kipeäksi. Ajattelin vetäistä kolmen kk:n kuurin ja tsekata sitten, mitä hemoglobiinille ja etenkin surkealle ferritiinille (viimeksi arvo oli muistaakseni 13 eli "ihan hyvä" lkrin mielestä 🙄) kuuluu. Toivottavasti olo reipastuisi 💤😴🥴

Söin kaksi Runebergin torttua. Nyt päiväunet, jos Piporadio pitäisi hieman taukoa...

Neurologian plk:lle pyydetään saapumaan vastaanotolle omaisen/läheisen kanssa. HAH HAH HAA. Vienkö sinne kissani???

Omaisen/läheisen täytettäväksi tarkoitetun kyselylomakkeen uhriksi onnistuin houkuttelemaan ystäväni kylmäkirurgin.

Monesti surkutellaan, kun ihmisen ainoa omainen on viranomainen. Mielestäni oikeuslääkäri ei kuulosta yhtään paremmalta 😏

Minä niin kuulen jo eläkepaperien kahinan 😃

Pääsispä levittään reisiä ja tekemään töitä niiden välissä. Riittäis varmaan sekuntiviisari kellon ympäri.

Kovidi lisää panohaluja. Vai johtuuko rokotteesta sittenkin? Säteileekö?

Onhan kiva kun 11 vuotta sitten olin armeijassa, niin nyt pääsee huhtikuussa viikon kertaukseen!
En tiedä minkä takia mun sodan ajan sijoitus on lääkintämies, mutta mennään sillä kunhan pääsee vähän leireilemään.

Asiallista. Kandee mennä. Hienoja hommia nuo. Ja on sitten vähän kokemusta kun pian päästää rajalle.

Mullekin tuli kutsu, mutta köyhäks menny kun ei korvata kilsoja. En taida lähteä satojen kilsojen päähän omalla bensalla, vaikka mielenkiintoinen ohjelma oli. Myös oma aika on kortilla.
Aihepiiriä toki aktiivisesti harjoitelleena varmaan pystyy toimimaan vaikka tämän jättäiskin väliin.

Pääsispä juomaan kalijaa, no kohta pääsee.

Flunssainen olo ollut tänään, en usko että koronaa kun kahvitauolla yksi veti jotain jugurttia ja tuoksui tosi pistävästi nenään.

SiderAL Forte.

Eka rautatabletti, josta ei mene masu kipeäksi. Ajattelin vetäistä kolmen kk:n kuurin ja tsekata sitten, mitä hemoglobiinille ja etenkin surkealle ferritiinille (viimeksi arvo oli muistaakseni 13 eli "ihan hyvä" lkrin mielestä 🙄) kuuluu. Toivottavasti olo reipastuisi 💤😴🥴

Pitääkin kokeilla! Toinen ois Vitaali Rauta, jota meinasin. Vituttaa kun eivät antaneet kuin kaksi pussia verta ja hemoglobiini nyt 82 ja ruoka ei maistu muutenkaan ja tuo raudan syönti ei ainakaan helpota. Koita tässä nyt vielä imettää 😏 Normaalisti kaikkiruokainen ja makeankin ystävä, nyt kaikki sokeripitoinen alkaa vaan etoa 🤢

Onhan kiva kun 11 vuotta sitten olin armeijassa, niin nyt pääsee huhtikuussa viikon kertaukseen!
En tiedä minkä takia mun sodan ajan sijoitus on lääkintämies, mutta mennään sillä kunhan pääsee vähän leireilemään.
Tällä setillä pärjää vähän tiukemmankin reissun. FB_IMG_1644690579341.webp

Neurologian plk:lle pyydetään saapumaan vastaanotolle omaisen/läheisen kanssa. HAH HAH HAA. Vienkö sinne kissani???

Niinpä...

Jos kissan ottaisi saattajaksi, niin voinnin tarkkailu häneltä varmaan onnistuisi (viimeistään siinä vaiheessa emännän tolpillaan olo kiinnostaa, kun alkaa olla ruoka-aika),
mutta se avustajana ja käsikynkkänä toimimisen osuus ei ehkä ihan onnistu. 😄

10 tuntia aika tasan ja just tarkkaan siitä kun nostin perseen ja lähdin töihin tästä sohvalta ja nyt latasin itteni siihen takaisin.
Kaupan ja apteekin kautta kotiin, päätin päästää itseni ei päiviltä vaan helpolla ja otin valmiiksi ladatut sushi laatikot itselle ja apinalle.
Ennen ruokaa vähän siivousta ja pyykkikonetta laulamaan, oispa kodinhoitaja.
Vielä jos tässä mahdollisiin meileihin vastaa mutta #palaa #on niin ei viitti kauaa niihinkään vastailla ettei tuu ihan höpöjuttua.

Back
Ylös Bottom