Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

HiFI lehdessä joskus kauan sitten kyseltiin joltain kultakorvilta millä he kuuntelee musaa, oli toinen toistaan hienompia laitteita. Leif Segerstam sanoi kuntelevansa vanhalla matkaradiolla jotain klassista kanavaa. Osaa kuulemma kaikki kappaleet ulkoa ja heti ku kipale alkaa radiossa ni sen kaikkien aikojen täydellisin tulkinta soi hänen päässään.

LoeweOpta5910.jpg

Ja näin ylellisyydestä tulee perustarve.

Niinhän se menee kaikessa. Joskus riitti tuollainen ratio, nyt ei riitä edes tonnien hifit.

Mutta, sitäpä se elämä on. Jos ei imminen ois moinen, niin metsästettäis ja keräiltäis edelleen marjoja.

on kyllä niin uskomattoman ruma, että en ottaisi etes ilmaiseksi

enhän Minä, etes kypärä päässä, kehtais tuollasella ajella

kuten olen rupatellut, uutta mopedia ei voi ostaa, kun ei ole ulkonäöllisesti ensimmäistäkään myynnissä mikä kelpaisi

kuluneita pitää katsella, kun kauppoja suunnittelee

#tarkkatavarasta #kranttu

Tuotasnoinniin, onko ketjun jäsenistöllä ikinä ollut motivaation puutetta liittyen opinnäytetyöhön tai muuhun kirjalliseen tapaukseen.

Tilanne se, että se vain puuttuu. Nytkö alkaa se vuoden-kahden tauko, ennen valmistumista?

Pitänyt tässä aloittaa jo kuun vaihteessa. Sitten tänään. Nyt asetin seuraavaksi aloituspäivämääräksi huomisen. Laitanko delaytä suoraan 2 vuotta?

^asioiden aloittaminen ei henk. koht. ole koskaan ollut haastavaa, mutta matkalla saattaa vähän into vaihdella.

Noissa kirjoitteluhommissa suurin vastus on itsekritiikki. Kun vaan malttaa suoltaa paskaa, niin hyvä tulee.

Minä olen älyttömän hyvä laittamaan erinäiset asiat liikkeelle ja rullaamaan mutta se loppuunsaattaminen joskus haasteellista, pitäisi olla sellainen kaksoisolento joka taas on hyvä hoitamaan kaikki maaliin ja/tai ne tylsät rutiinit.
Huomaa kyllä hyvin kuinka talven lepo tehnyt hyvää, tässä on yltänyt aivan uskomattomiin suorituksiin viime aikoina ja ideat todettu erittäin hyvin toimiviksi.
Onneksi ei saanut viime vuonna hoidettua pidemmälle firman myyntiprojektia kun tässä on saanut parissa kuukaudessa nostettua arvoa ainakin sadalla tontulla eikä ole muusta kyse kuin saada ne aiemmat ideat toteutettua.

Tosin aamulla laittelin ekoja säpöjä ennen 0600 ja tässä just vimeisiä työjuttuja tälle päivälle lopettelin, ei asiat tuu ihan ilmaiseksi.

Ai niin, mun viime vkl tiivistettynä!
1644852707735.webp

Paska päivä. Viimeisen vastaanoton saa paketoitua 20 min ennen työajan loppumista. Tietää, että listalla on vielä neljä soittoa. Sitten ku avaa listan, on sinne hassusti ilmaantunut vähän muutakin lisähommaa. Lisäksi huomasin, että suljetulle päivälle oli laitettu soittoja. Pieni vitutus, mutta eiköhän täältä pääse nyt lähtee pois.

Oma graduni oli keskeneräisenä filenä vissiin ainakin pari vuotta. Tästä tekemistä vähän alussa ja sitten se kuuluisa loppukiri, eli otin töistä viikon lomaa koko roskan kirjoittamiseen. Ei ihan riittänyt, vaan proffa pyysi 10 sivua lisää. Käytin pitkän viikonlopun ja tonkan valkoviiniä, mutta sain aikaiseksi.

Back
Ylös Bottom