Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Radio-ohjelmista juolahti mieleen Radiomafian klassikko Pietarinkadun oilers go go. Täytyykin käyttää huominen työpäivä tehokkaasti näiden kuunteluun.

Tämä on keskustelupalsta. Vaikka kohdennat kommenttisi tietylle henkilölle, voi joku muukin olla halukas keskustelemaan samasta asiasta ja vastata sinun kirjoitukseesi. Ei kuitenkaan tarkoita, että suoraan vain sinulle haluaa asiaa kertoa.
No nyt tekisi mieli vastata jotain näsäviisasta, mutta en viitsi. Kiitos kuitenkin tästä oppitunnista internetsin keskustelupalstojen ideasta, olen vasta noin vuodesta 1996 alkaen käyttänyt tätä www:tä, niin ei ole kaikkea vielä ehtinyt oppia.

Ja jos joku nyt epäilee asiaa, niin tämä ei ihan oikeasti ole vittuilua, vaan kaikella rauhalla ja rakkaudella huulen heittoa a.k.a. posken soittoa.

Vahvaa voimafantasiaa. Ootko milloin viimeksi oikeasti liikkunut esim. steissillä yöllä ja nähnyt minkä näköistä ja kokoista kollia stadin yössä liikkuu? Vai onko sulla jo chuck norris tasolla toi maga?

Sorry vaan, mutta aika nolo keski-ikäinen fantasia vedellä magalla neekeriä katuun.

Itse olen jo niin vanha, että ei magalla eikä mahalla laiteta porukkaa nippuun.

En ikinä. Ja tuskin tulen ikinä liikkumaankaan. Asun satojen kilsojen päässä. Enkä liiku öisin edes oman pitäjän kaduilla. Nukun öisin.

Mitä vikaa keski-ikäisen fantasioilla 😂 kundi tulee offtopicille nolostelemaan.

No nyt tekisi mieli vastata jotain näsäviisasta, mutta en viitsi. Kiitos kuitenkin tästä oppitunnista internetsin keskustelupalstojen ideasta, olen vasta noin vuodesta 1996 alkaen käyttänyt tätä www:tä, niin ei ole kaikkea vielä ehtinyt oppia.

Ja jos joku nyt epäilee asiaa, niin tämä ei ihan oikeasti ole vittuilua, vaan kaikella rauhalla ja rakkaudella huulen heittoa a.k.a. posken soittoa.
Olisit nyt vaan näsäviisaillut niin olisin saanut näsäviisastella takaisin. Mulla on tylsää.
Ja ole hyvä! Onneksi mä olin täällä sulle kertomassa miten nämä hommat toimii.

Puspus! Rakkautta kaikille.😘

Kaveri teki aikoinaan jedi-master-tason mallisuorituksen itsepuolustuksessa, kun poistui yöllä Zetor-nimisestä ravitsemusliikkeestä ja eksyi sitä ympäröivään ghettoon. Siellä uuspaikalliset pojat pysäyttivät kaverin ja vaativat häneltä rahaa.
Kaveri antoi lompakkonsa: tyhjä.
Seuraavaksi pojat pyysivät kännykän.
Kaveri antoi kännynsä: rikki.
Kolmanneksi pojat pyysivät röökiä.
Kaveri antoi röökiaskinsa: tyhjä.
Hetken aikaa pojat tuijottivat suurilla silmillään - vuoroin saalistaan, vuoroin kaveria. Sitten he antoivat kamat takaisin ja tarjosivat kaverille röökin. Hän jatkoi harhailuaan rööki huulessa sauhuten ja lähimmäisen ystävällisyydestä liikuttunein mielin. 😁

Back
Ylös Bottom