Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aina karkuun jos mahdollista.
Koskaan ette voi tietää että onko niillä parilla apinalla 8 kaveria kulman takana. Lihakset ei luoteja tai puukkoa pysäytä.
Sitäpaitsi kättäpidempää vastaan ei kannata koskaan lähteä mikäli ei pakko.

Kolikon toinen puoli on se että yhden lyönnin seurauksena joku voi saada aivovamman ja te ison laskun ja tuomion.

Noiden sijaan varhaiskasvattajia, opettajia ja hoitohenkilökuntaa, joiden ongelmana on se kun "Lissu sanoi mulle pahasti ja sitten mä suutuin Lissulle ja nyt mun esimies on sitä mieltä että mun pitäis pyytää Lissulta anteeksi... niin, kyllä mä kaks viikkoa salkkua tarvitsisin jaksaakseni..." 😬
No joo, mutta nuo nyt on aika harmittomia kumminkin.

Lepposin työmaa missä tullu oltua oli kyllä ugin autotehdas.

Joskus hetken kuuntelin, oli vähän semmonen Huuto&Möykkä ohjelma.
MMmmiTÄ?!

Parhaita klassikoita. Esimerkiksi Deicide, Cannibal Corpse, Napalm Death...

Eihän näistä voi olla tykkäämättä? ☹️

Aiheesta toiseen: Talven ensimmäinen "ei tarvi kuntosalia heh heh" kommentti kuultu lapioidessa lunta.

En ole koskaan tietoisesti kuunnellut jotain tiettyä ratio-ohjelmaa. Joskus töymatkalla ollu aina tiettyyn aikaan niin sillo ratio rokin aamu on pyöriny taustalla, mutta juunou. En ole hakeutunut kuuntelemaan sitä vapaaehtoisesti.

Jälleen kysymysmerkki? Mikä tuossa nyt oli epämukavaa? Hämmennyin miksi kohdistit viestisi kamppailutaustastasi minulle.
Tämä on keskustelupalsta. Vaikka kohdennat kommenttisi tietylle henkilölle, voi joku muukin olla halukas keskustelemaan samasta asiasta ja vastata sinun kirjoitukseesi. Ei kuitenkaan tarkoita, että suoraan vain sinulle haluaa asiaa kertoa.

Aina karkuun jos mahdollista.
Koskaan ette voi tietää että onko niillä parilla apinalla 8 kaveria kulman takana. Lihakset ei luoteja tai puukkoa pysäytä.
Sitäpaitsi kättäpidempää vastaan ei kannata koskaan lähteä mikäli ei pakko.

Kolikon toinen puoli on se että yhden lyönnin seurauksena joku voi saada aivovamman ja te ison laskun ja tuomion.
Hätätilassa voi istua päälle, jos kiloja on itsellä tarpeeksi, opponentti on riittävän päihtynyt ja poliisit on hälytetty jo paikalle

#sylvi

#lihavaolo

Word.
B30186D4-77B4-4DD5-8ADA-AEACCDC85D48.webp

Back
Ylös Bottom