Deleted member 49514
Radio-ohjelmista juolahti mieleen Radiomafian klassikko Pietarinkadun oilers go go. Täytyykin käyttää huominen työpäivä tehokkaasti näiden kuunteluun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt tekisi mieli vastata jotain näsäviisasta, mutta en viitsi. Kiitos kuitenkin tästä oppitunnista internetsin keskustelupalstojen ideasta, olen vasta noin vuodesta 1996 alkaen käyttänyt tätä www:tä, niin ei ole kaikkea vielä ehtinyt oppia.Tämä on keskustelupalsta. Vaikka kohdennat kommenttisi tietylle henkilölle, voi joku muukin olla halukas keskustelemaan samasta asiasta ja vastata sinun kirjoitukseesi. Ei kuitenkaan tarkoita, että suoraan vain sinulle haluaa asiaa kertoa.
Hohhoijaa. Yritä kuitenkin sinäkin jaksaa.Ei varmaan kannata osallistua keskusteluun jos ei kestä keskustelua.
Joo ei mulla tässä hätää ole, työt on pulkassa ja venailen kotiinlähtöäHohhoijaa. Yritä kuitenkin sinäkin jaksaa.
Vahvaa voimafantasiaa. Ootko milloin viimeksi oikeasti liikkunut esim. steissillä yöllä ja nähnyt minkä näköistä ja kokoista kollia stadin yössä liikkuu? Vai onko sulla jo chuck norris tasolla toi maga?
Sorry vaan, mutta aika nolo keski-ikäinen fantasia vedellä magalla neekeriä katuun.
Itse olen jo niin vanha, että ei magalla eikä mahalla laiteta porukkaa nippuun.
Olisit nyt vaan näsäviisaillut niin olisin saanut näsäviisastella takaisin. Mulla on tylsää.No nyt tekisi mieli vastata jotain näsäviisasta, mutta en viitsi. Kiitos kuitenkin tästä oppitunnista internetsin keskustelupalstojen ideasta, olen vasta noin vuodesta 1996 alkaen käyttänyt tätä www:tä, niin ei ole kaikkea vielä ehtinyt oppia.
Ja jos joku nyt epäilee asiaa, niin tämä ei ihan oikeasti ole vittuilua, vaan kaikella rauhalla ja rakkaudella huulen heittoa a.k.a. posken soittoa.
TÄÄLLÄ!!Pitäisköhän perustaa of tai hommata sugar daddy. Ihastuin 900€ villamattoon eikä mulla justiinsa nyt oo tuota summaa ylimääräisenä.
No tuollahan on ollu tuo MHK:n ilmoitus herran ajat työpaikkaosiolla tai mikä onkin. Ei muuta ku sloggia meneen japaniin ja sen jälkeen mattoa kaupasta.Pitäisköhän perustaa of tai hommata sugar daddy. Ihastuin 900€ villamattoon eikä mulla justiinsa nyt oo tuota summaa ylimääräisenä.
Pitäskö iteki? Sloggia ja Ahti-silliä cittarista, sen jälkeen runkkareilta rahat poisNo tuollahan on ollu tuo MHK:n ilmoitus herran ajat työpaikkaosiolla tai mikä onkin. Ei muuta ku sloggia meneen japaniin ja sen jälkeen mattoa kaupasta.
PaperitehdasLepposin työmaa missä tullu oltua oli kyllä ugin autotehdas.
Tosta sais liiton miehiltä selkään jos menis UPM portille juttelemaan vanhoista ajoistaPaperitehdas![]()

Joku profiili varmaan pitäs olla, mutta kai sää voit joku ukkosen jumala olla ja pistät sen jälkeen meneen niitä piereskeltyjä kalsareita.Pitäskö iteki? Sloggia ja Ahti-silliä cittarista, sen jälkeen runkkareilta rahat pois![]()
On otettu kuorimon katolla arskaa ja istuttu merenrannassa tai siilojen päällä katsomassa auringonnousua. Kohtuullisella korvauksellaTosta sais liiton miehiltä selkään jos menis UPM portille juttelemaan vanhoista ajoista![]()