Miten ihmeessä voi olla noin valtava kasvu? Ihan järkyttävä nousu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos olisi oikeasti noin rajut niin varmasti asiasta tiedotettaisiin ja vedettäisiin ihan suorat johtopäätökset yhdestä selittävästä tekijästä.Onkohan tuossa tammikuulle jotain edellisvuoden raportointiviivettä? On kyllä huolestuttavaa trendiä muutamissa kohdissa jo -21 vuonna huomattavissa. Pitäs ehkä olla enemmän vuosia että voisi nähdä miten nuo vaihtelee
Jos olisi oikeasti noin rajut niin varmasti asiasta tiedotettaisiin ja vedettäisiin ihan suorat johtopäätökset yhdestä selittävästä tekijästä.
Joku muutos tilastoinnissa tai jokin voi selittää asian.
46000 lasta about synty 2020 vuonna. Jos 46000 lasta jaetaan jokaiselle kuukaudelle, tekee noin 3800 lasta syntyy joka kuukaus. Ja haittoja on 7000..Selittäkääs mulle tämä?
En jaksa uskoa että on ihan noin brutaali mitä antaa ymmärtää?
Itsellä ollut kokoajan ajatuksena että mitä jos.... etenkin kun niin innolla rokotetaan myös raskaana olevia.46000 lasta about synty 2020 vuonna. Jos 46000 lasta jaetaan jokaiselle kuukaudelle, tekee noin 3800 lasta syntyy joka kuukaus. Ja haittoja on 7000..
Eli haittoja on 2x enemmän kun syntyneitä lapsia.
Kyl mä luotan meijän lääkäreihin ja hoitajiin lähtökohtasesti jotka siel kentällä on.Itsellä ollut kokoajan ajatuksena että mitä jos.... etenkin kun niin innolla rokotetaan myös raskaana olevia.
Mutta joku järki pitää näidenkin tilastojen lukemisessa olla, usein kun kuitenkin löytyy jokin selittävä tekijä joka olisi kiva tietää.
Ellei löydy niin olishan sen tuikkiminen jo lopetettu raskaan oleviin.

Niin tuskin niitä haittoja heti sinne kirjataan ku lapsi putkahtaa maailmaan46000 lasta about synty 2020 vuonna. Jos 46000 lasta jaetaan jokaiselle kuukaudelle, tekee noin 3800 lasta syntyy joka kuukaus. Ja haittoja on 7000..
Eli haittoja on 2x enemmän kun syntyneitä lapsia.
Selittäkääs mulle tämä?
En jaksa uskoa että on ihan noin brutaali mitä antaa ymmärtää?
Itse olen sanonut että niille jotka koittaa pakottaa muita piikille ja vaatii passeja sun muita niin saisi tän johdosta tippua munat ja muurautua pillu umpeen, en kyllä ikinä edes viitsisi spekuloida kehityshäiriöillä ja en usko että kenenkään lääkärin tai tutkijan etiikka antaisi myöten olla saattamatta asiaa heti tietoon.Tulee väkisellä mieleen että onko tässä sama kuin siinä että virus ei leviä pinnoilta. Muistan kun aivan alussa oli jokin saksalainen tutkimus missä oli koronaa sairastaneen asunnosta otettu näytteitä pinnoilta. Virusta oli joka puolella, mutta se oli "kuollutta" eikä tartuttanut. Siinä tultiin johtopäätökseen ettei virus tartu pinnoilta. Sen jälkeen kuitenkin alkoi lehdissä oleen juttua kuinka kauan virus pysyy pinnoilla ja esim rosterissa se taisi olla todella pitkän ajan ja muka tartuttaa. Nyt kuitenkin jo myönnetään että se tarttuu lähinnä ilmateitse.
Mustan lukeneeni kuukausia sitten jostain foliohattusivustolta jutun missä joku väitti että erinaliset kasvain löydökset olisivat lisääntyneet nopeasti. Toivottavasti tässä ei käy niin kuin tuossa viruksen leviämis jutussa että pitääkin paikkansa.
Itse olen sanonut että niille jotka koittaa pakottaa muita piikille ja vaatii passeja sun muita niin saisi tän johdosta tippua munat ja muurautua pillu umpeen, en kyllä ikinä edes viitsisi spekuloida kehityshäiriöillä ja en usko että kenenkään lääkärin tai tutkijan etiikka antaisi myöten olla saattamatta asiaa heti tietoon.
Tai sitten ei tiedotettais. Vois tulla melkonen paniikki ihmisillä ketkä käyny piikillä.Jos olisi oikeasti noin rajut niin varmasti asiasta tiedotettaisiin ja vedettäisiin ihan suorat johtopäätökset yhdestä selittävästä tekijästä.
Joku muutos tilastoinnissa tai jokin voi selittää asian.
Kylhän VITT ja ttstäkin raportoitiin. Ja noi on ihan helvetin vaarallisia.( thrombotic thrombocytopaenia (VITT) thrombosis with thrombocytopenia syndrome tts)Tai sitten ei tiedotettais. Vois tulla melkonen paniikki ihmisillä ketkä käyny piikillä.
No mut eiks se oo tässä vaiheessa ihan kiva ku ei menny ottaa noita myrkkypiikkejä ?? Vai mitä terveet rokottamattomat toverit. Vois vähä vituttaa muuten katella noita tilastoja...
No mut eiks se oo tässä vaiheessa ihan kiva ku ei menny ottaa noita myrkkypiikkejä ?? Vai mitä terveet rokottamattomat toverit. Vois vähä vituttaa muuten katella noita tilastoja...
Himouskovaisia, äärioikeistoa, ********, Qanon ja myös illuminati mainittu. Nämä sankarit kaataa hallituksen ja hyppää itse puikkoihin ni saadaan Suomi kerralla kuntoon!Maikkarilla oli vähän erilainen juttu.
Yle
Salaliittoteorioihin viehtynyt protestiliike uhkaa tukkia Helsingin perjantaina – selvitimme liikkeen taustat