Mä maksoin italian ihmee käteisellä, luonnollisesti.
Ei ollut myyjä ekaa kertaa käteiskaupoilla kun ei ilmekkään värähtänyt kun kaivoin 500 euron seteliä esiin, moni meinaa alkaa kauhean papatuksen ettei ole ikinä moista nähnyt yms. Eikä kyllä kysellyt alkuperää, jotkut kun on siitäkin kiinnostuneita.
Ei ollut myyjä ekaa kertaa käteiskaupoilla kun ei ilmekkään värähtänyt kun kaivoin 500 euron seteliä esiin, moni meinaa alkaa kauhean papatuksen ettei ole ikinä moista nähnyt yms. Eikä kyllä kysellyt alkuperää, jotkut kun on siitäkin kiinnostuneita.
Mä en tykkää oikeen missään etelässä hotellien hajusta, osittan meri tuo oman tuoksun mutta veikkaan että tuore lutikkamyrkky pääosan ödööristä.Ulkomailla ei oikeestaan oo mitään muuta kuin lämpö. Lämmön takia sinne matkustelee syksyisin/talvisin/keväisin. Ja sitte se, että kun menee kauas ei tarvi murehtia koti-asioita/töitä kun niihin ei voi 3000 kilsan päästä vaikuttaa.
Ei oikeesti oo mitää nähtävää. Paskaa kaikki. Haisee ja likasta. Oon käyny kattoo eiffelit ja big benis ja etelän lomakohteet, tulivuoret, pyrämiidit. Töiden puolesta vinkuintioita. Ei noista nähtävyyksistä nää edes kuin jonkun seinämän kun katsoo vierestä. Mieluummin noista lukee netistä ja kattoo videoita.
Mutta tuota lämpöä ei suomessa ole. Se pitää mennä ulkomaille kokemaan.