Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tää on ihan uus juttu, alkanut tulemaan tälläisiä työhakemuksia ja samanlaisella pohjalla.
Vähän on kaveri turhan kokenut, harmi.
1643647334835.webp

Jos tuommoisia miettii, niin sitten niitä ei varmaan ite kannata ottaa.

ei vaan kysms on siitä, kun toisesa ketjussa, tässä ketjussa kovasti tatuoidut, meinasivat Minulle että ulkonäöllä ei ole merkitystä sinkkumarkkinoilla, kaikki ovat samalla viivalla

sitä vaan imettelen, että mikä on se syy ottaa tattoo jos se ei ole oman ulkonäön muttaminen, omasta mielestä tietysti parempaan suuntaan

Minä vaan kysyn

voiko olla niin, että sinkkuketjussa ulkonäöllä ei ole väliä mutta tääläpä onkin?

Minä ainakin kävin tänään kuntoilusailla, sielä jos missään ulkonöllä on väliä ja sitä yritetään parantaa

ja Minähän en tule ikinä ottamaan, kun olen tähän ikään asti pitänyt nahkani puhtaana, se myös pysyy

Minä suunnittelin vihkisormuksen tatuointia ekan vaimon kanssa. Luojan kiitos järki pidätteli romantiikkaa enkä tehnyt sitä. Vai oliskohan nykyiselle mennyt läpi, että sovitaan niin, että tää on nyt meidän sormus ja tatskataan sullekin samanlainen. 🤔

ja Minähän en tule ikinä ottamaan, kun olen tähän ikään asti pitänyt nahkani puhtaana, se myös pysyy

Minä voisin ottaakin, mutta sitä tarpeeksi hyvää ja jotenkin merkityksellistä ideaa ei ole vielä tähän ikään mennessä syntynyt. Mitään turhaa muotikuviota en halua.

Back
Ylös Bottom