Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tilasin rantarolexin, koska: teki mieli ostella jotain
Noi on kyllä uskomattoman tyhmää porukkaa. Jos siis tota skenaariota ajattelee. Nyt tää lumihelvetti lisää päästöjä ihan saatanasti.
Pahis!Minä toteutan unelmiani ja otin kämmeniin tatuoinnit. Vittu että sattui.
No puoli kämmentä, mutta sattui sekin ihan tarpeeksi.Pahis!![]()
Kuva!Minä toteutan unelmiani ja otin kämmeniin tatuoinnit. Vittu että sattui.
Uhhh. Aika raju paikka, tuota on kai sanottu yhdeks pahimmista. Mulla on vittumaisimmat ollu noi kynsien luo tulevat sormitatskat. Se oli kidutusta.
On toi aika paljon, ellei nyt ole ihan helvetin synkkä kausi niin ihmisillä taitaa olla yksi vahinko per kymmenen vuotta.Eip oo kyselty. Ei kait noita niin usein tapahdu. 2021 tais olla yks, 2020 olikohan mitään, 2019 pari, 2018 varmaan kolme.
On toi aika paljon, ellei nyt ole ihan helvetin synkkä kausi niin ihmisillä taitaa olla yksi vahinko per kymmenen vuotta.
Mä olen oikeastaan aika tyytyväinen etten ole koskaan saanut aikaan ottaa mustetta nahkaan,
Minä tälläsin joskus vuosia sitten ranne_kellon: Tag Heuer, seinään sillä seurauksella että taulu irtosi, sen sai korjattua vakuutuksen piikkiin.Minulla yksi 43 vuoden aikana, kotivakuutus siis
Jos tuommoisia miettii, niin sitten niitä ei varmaan ite kannata ottaa.minätähären niitä nyt yleensä pitäisi ottaa?
Nii-i.. Oispa kesä.
Ne on ihan jees kyllä. Itse tykästynyt suht edukkaaseen Robustaan, Pera (ei Lidlistä). Paskakaan ei ollut paskempaa, mutta Peran Super Crema on jo erinomaisen hyvää ja monikäyttöistä omaan suuhun.Joku täällä tais aikanaan kehua Lidlin papuja (oonkohan kirjoittanu tänkin aikaisemmin). Mut siis en ois uskonu, että ne on tosiaan aika lailla parhaasta päästä noita bulkkipapuja. Nykyään tulee haettua itekin Lidlin kilon säkkejä, jos ei tee erikseen kahvitilausta.
Safkaakin pitäs saada kahvin lisäksi, kun tää palsuputki loppuu, toivottavasti klo. 14..