Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä jos Ostos-TVstä hankkis semmosen läskinhölskytysvyön? Sillä kuulemma tulee sikspäkki tuossa tuokiossa, huomaamatta.Saako panna maata?
Pitäs kyllä hölskytellä läskejä tuolla cross-hölskyttimellä.![]()
Ei se yllä ympäri.Mitä jos Ostos-TVstä hankkis semmosen läskinhölskytysvyön? Sillä kuulemma tulee sikspäkki tuossa tuokiossa, huomaamatta.
Heti kun näin tämän tuli mielleyhtymä tohtoriin #lihavienolojenmyötäEi se yllä ympäri.
Jaa'a.. Puhelimen kanssa parhaat ois varmaan jotkut laadukkaat BT-luurit (Bose, Sony). Niiden kanssa saattaa sit tulla ongelmia parituksessa, kun bluetoothin kanssa pelaaminen voi olla winkkarin kanssa vähän vammaista. Mulla ainakin meni vähän sekoiluksi, kun Valcot oli linkattuna sekä luuriin että läppäriin. Noiden mikitkin saattaa vuotaa ulkopuolista ääntä puomillisiin headsetteihin verrattuna aika pahasti.Täällä kun on AINA paras tieto/kokemus niin mitkä luurit työkäyttöön puheluihin ja Teamsiin?
Oon nyt mennyt langallisilla ja tökkinyt niitä edestakas koneen ja puhelimen välillä mut ottaa pannuun kun piuhat on aina solmussa jossain.
Lähinnä se että jos olen Teamsissa ja otan puhelun siinä välissä niin miten pelittää yleensä lennossa vaihdot lähteiden välillä? Ja tietty laatu pitäis olla priimaa, sitä ei jaksa kukaan jos paska mikki tms.
En edes tiedä mitä kaikkea on tullut vedettyä, about kaikki mitä on tarjottu poislukien suonensisäiset.Voisitko kuvitella että testaisit joskus?
Minua on kiehtonut aina. Ihan nuoresta saakka, jossain vaiheessa myöhemmällä iällä mulla oli missio kokeilla jokaista päihdettä mitä maa päällään kantaa. Se on sittemmin saanut jäädä, ei ole mitään mielenkiintoa kokeilla esimerkiksi heroiinia.
Nykyinen missio on elää ja kokea niin paljon kuin ehdin, selvinpäin. Naiset on vain osa sitä seikkailua.
Se olikin enneuniMinäkin näin unta että hain uuden auton kaupasta.
Mulla on alle puoli tuntia kehä kolmoselle, ennen asuin kehän sisällä mutta kun huomasin että talobudjetista voi pudottaa 150000€ pois kun jaksaa silloin tällöin täältä hevosen perseestä ajaa tuon max 30min niin pakkasin kamat välittömästi.Ei ole edes Helsingin postinumeroalueella. Sieltä saa tolla rahalla varmaan kaksion tai 59 neliöisen kolmion.
Mutta joo, hyvin kestää vähän kauemmaksi tästä, mutta kun 100 % etänä ei pysty jatkossa hommia tekemään, niin sellainen siedettävä kulku kehä kolmoselle on pakollista. 30-40 min autolla, mieluusti.
Mulla on alle puoli tuntia kehä kolmoselle, ennen asuin kehän sisällä mutta kun huomasin että talobudjetista voi pudottaa 150000€ pois kun jaksaa silloin tällöin täältä hevosen perseestä ajaa tuon max 30min niin pakkasin kamat välittömästi.
Jahas, maailamssa on taas asiat järjetyksessä.Hetki sitten otin repun ja kävin heittämässä kävelylenkin kauppaan lisäpainolla, paino oli vain takaisin päin tullessa kun ostin laatikon olutta.
#palaa
#on
En ole psykiatri, mutta sanoisin että bipolaarihäiriön maniavaihe on vahvasti läsnä.MBM- ketju isäntineen on kyllä aika erikoinen![]()
Harmi vaan kun menivät härkkimään ja haastamaan. Parempaa viihdettä kun olis antanut Anssin ottaa kierroksia keskenänsä.En ole psykiatri, mutta sanoisin että bipolaarihäiriön maniavaihe on vahvasti läsnä.