Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Arkityöt ja päälle reipas 3h firman hommia. Nyt on sellainen rento fiilis Witcherin parissa, vähän sapuskaa alle ja sitten suunnittelemaan nukkumista. Sohvasuikkari kyl edelleen uupuu, ja vois tohon naamalle joku istahtaakin mutta ehkä sitä pärjää nyt omilla rystysillä.

+35 oli ulkolämpötila tänään. Pikkuisen lämmintä hyppiä +90 asteisen kuivurin peltien päällä. Saunaan tartteis päästä.

Silti jo katselen lasketteluvideoita, mäkirinteeseen pitäisi päästä pikkuhiljaa. Pitkänä perjantaina viimeistään.

20220124_214929.webp

Kovan janonhan se teki.
0.6l olut. 9 reiskaa eli 1.45€. Päiväraha 57€, viikon aikanakin saa aika lailla ahkeroida, jos yhdenkin päivän ruokarahat aikoo leipänä juoda.
Samalla voi mulkoilla naapuripöytien neitokaisia. Ja he muuten mulkoilee takaisin.

Viimeksi muokattu:
Mitähän Vladimir tuolla peräkärryllä kuljettaa...

voiko perä kärry olla veliVenäläisille Miehen mitta, ei ole Mies jos ei omista perä kärryä

se vaan nyt on omistettava

Minulla ei, ei tule
ei myöskään vetolaitetta
mutta Minähän olenkin SuomalainenMies, täällä se ei ole mikään mitta
raktori pitää olla isompi ku naapurilla! Minulla, sitäkään

näin unta, että vaihdoin mersua, kusenpolttamankeltaiseen, minkähän ihimeen tähären?+

Minä en sentään noin utopitsisiä unia näe

siis missä sähköautoa tai naista, ajaisin
edes takaa

voiko perä kärry olla veliVenäläisille Miehen mitta, ei ole Mies jos ei omista perä kärryä

se vaan nyt on omistettava

Minulla ei, ei tule
ei myöskään vetolaitetta
mutta Minähän olenkin SuomalainenMies, täällä se ei ole mikään mitta
raktori pitää olla isompi ku naapurilla! Minulla, sitäkään

näin unta, että vaihdoin mersua, kusenpolttamankeltaiseen, minkähän ihimeen tähären?+
Voisit laajentaa maailmankuvaa peräkärryn avulla. Sillä voisi kuljettaa vaikka mitä, esimerkiksi sirkkeliä tai moottorikelkkaa. Molemmat olleet mielessä viime päivinä. Tai siis kaikki kolme, kärry, sirkkeli ja kelkka.

sirkkeliä tai moottorikelkkaa

mitähän imiset tuumaisivat kun ajelisin, kuten tapanani on, #päämäärätöntä innehåller p**lurinkiä sirkkeli mukana

ydinkeskustassamme on muuten jännittävä fiilinki ajellu rinkiä siinä kuuden jälkn, kun kaikki kahvilat&ravintolat ovat autioita ja tyhjiä eikä juurikaan näy imisiäkään liikenteessä

vielä jännempi efekti on jos ajelee vasta 19jälkeen, voi olla että ei näe ketään!

iske siinä nyt sitten NAISia!

varmaan pitäis mennä kiertämään ideaparkin parkkipaikkaa, mutta en viihdyy siinä ympäristössä

joskus vielä repäisen ja menen sinne sisälle hengaamaan!!!! sitten voi sanoa, että kaikki keinot ovat käytössä

tai ei sillonkaan vielä huumeet ja hormoonit ole

Mitähän Vladimir tuolla peräkärryllä kuljettaa..

Jos käy mettällä. Ei mahu hirvi nivaan.

En tiedä miten liitty tähän, eräs tuttu aikoinaan asu muijansa luona. Ajoi työsuhdeautolla, työkännykkä ja läppäri. Muija sai kiinni jöylimisistä ja potkasi pihalle. Samalla meni työn nantaja nurin ja lähti auto puhelin ja it-laitteet. Häne kiinteä omaisuus, eli vaatteet mahtui muovipussiin :D Kävi uimahallissa pesulla niin sano että jos joku sen veis niin sit ei olis enää mittä.

Noh, lainas autoa frendiltä, punkkas toisen luona muutaman päivän. Perusti firman, nytton pätää ja asuntoja useampia. Eikä mirkut motkota.

tai ei sillonkaan vielä huumeet ja hormoonit ole
Voisitko kuvitella että testaisit joskus?

Minua on kiehtonut aina. Ihan nuoresta saakka, jossain vaiheessa myöhemmällä iällä mulla oli missio kokeilla jokaista päihdettä mitä maa päällään kantaa. Se on sittemmin saanut jäädä, ei ole mitään mielenkiintoa kokeilla esimerkiksi heroiinia.

Nykyinen missio on elää ja kokea niin paljon kuin ehdin, selvinpäin. Naiset on vain osa sitä seikkailua.

Back
Ylös Bottom