Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ne ovat ne viimeiset kenot, kun ei ole enää mitään muuta mitä kokeilla

ja loppu pitää olla jo niin lähellä, että saa lasketella vaan
Ei ne nyt niin vaarallisia ole, että pitää kuolinvuoteella saakka odotella. Elämä on eläville.

E: Kuulostipa pahalta. En siis kannusta kokeilemaan, hyvä jos pärjäät ilman.

Ei ne nyt niin vaarallisia ole, että pitää kuolinvuoteella saakka odotella.

kyllä Minä väitän, että jos +40v alkaa roinaamaan niin ei sitä enää lopeteta

kyllä se on loppu"elmän" "korvaushoito" päällä

kyllä Minä väitän, että jos +40v alkaa roinaamaan niin ei sitä enää lopeteta

kyllä se on loppu"elmän" "korvaushoito" päällä
Niinjoo roinat. Ei se muskeli niin tärkeetä ole, mulla vaan piiputtaa aivoissa joku lohko eikä tuu munille signaalia että tekisivät tarpeeks testoa niin pakko se jostain on saada. Olin aiemmin niin perkeleen onneton ja ihan kypsä arkkuun, mutta nyt on taas elinvoimaa suonissa.

Mahdolliset morsiametkin suhtautuneet asiaan ihan hyvin ja ymmärtäväisesti, vaikka osa frendeistä tätä pitääkin jonain lifestyle-douppauksena.

Mitä jätkät, parrun pätkät. Mitä minkit, hyvät hinkit.

Pakko aina fiilistellä näitä mun amerikan serkun tekemiä suorakulmia. Uuh!😍
7F1BE397-D8AA-488A-B666-6EEAC80CB851.webp

Mitä jätkät, parrun pätkät. Mitä minkit, hyvät hinkit.

Pakko aina fiilistellä näitä mun amerikan serkun tekemiä suorakulmia. Uuh!😍
katso liitettä 238592
Just mietin että millaisen työkalun tekisin kun 100x100 palkkiin pitäisi hitsata laippoja päihin, ois kiva kun olisi suorassa kun tulee jatkoksiin/nurkkiin niin ei sojottaisi pulttauksen jälkeen miten sattuu. Eihän se jos olisi pari lappua mutta taisi olla jotain 30kpl.
Pitää käydä hakemassa vissiin romikselta sellaisen palkin pätkä jonka sisään menee just se mun palkki.

En tiedä. Käy kokeilemassa, vapaa poikamies kun olet.

pitäis saada joku tulkki mukaan, rajoittaa tämä kielimuuri matkustelua raakasti

kotimaassa pystyy matkailla, rannikolla jo vähän nippanappa pärjääkö Isänmaanmurtella, leveähköllä

ja nämä rajoittuneet ajat ovat ajaneet Miehen niin nurkaan, että ei tässä mitään osaa suunnitella

saatika, että jaksais/huvittais ajatella mitään tulevaa

Löin asuntolainalaskuriin puolimiljuunaa, joka on kuulemma ihan perus.
Helsinki <3

Mietin nyt korona-aikaan, että alkaisko maalaiskunnat vetämään paremmin ainakin niiden osalta, jotka voi tehdä työnsä kotoota. Palattais jonnekin synnyinseuduille, mökkien lähelle jne. Mutta kai sitten palvelut ja isompien kaupunkien mahdollisuudet vaan vetää jatkossakin..

Meikäläinen vois muuttaa johonkin omaan rauhaan vaikka nyt 30-40km säteelle Jykylästä. Ois omaa tilusta, sais soitella musaa rauhassa ilman naapurien vittuiluja, dokata alasti takapihalla ja mitä näitä nyt on.

Helsinki <3

Mietin nyt korona-aikaan, että alkaisko maalaiskunnat vetämään paremmin ainakin niiden osalta, jotka voi tehdä työnsä kotoota. Palattais jonnekin synnyinseuduille, mökkien lähelle jne. Mutta kai sitten palvelut ja isompien kaupunkien mahdollisuudet vaan vetää jatkossakin..

Meikäläinen vois muuttaa johonkin omaan rauhaan vaikka nyt 30-40km säteelle Jykylästä. Ois omaa tilusta, sais soitella musaa rauhassa ilman naapurien vittuiluja, dokata alasti takapihalla ja mitä näitä nyt on.
Vois dokata alasti myös etupihalla. Muistaa vain vilkuttaa postimiehelle takaisin.

Back
Ylös Bottom