Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mia, Tia, Kia ja tälläiset lyhyet nimet on kivoja, yhden kanssa toissa vuonna oli suhde ja oli Kia. Mia nimisen kanssa olisi voinut olla jotain viime vuonna mutta oli turhan paljon välimatkaa.
Yhtään Tia nimistä ei ole ollut, siinä oiskin projekti, Ria också.
E: Lähestyvä dementia pakottaa lyhentämään nimiä.

Mia, Tia, Kia ja tälläiset lyhyet nimet on kivoja, yhden kanssa toissa vuonna oli suhde ja oli Kia. Mia nimisen kanssa olisi voinut olla jotain viime vuonna mutta oli turhan paljon välimatkaa.
Yhtään Tia nimistä ei ole ollut, siinä oiskin projekti, Ria också.
E: Lähestyvä dementia pakottaa lyhentämään nimiä.
Kannattaa toimia niinkuin eräs porilainen ja laittaa neidot exeliin.

Niitä voi käyttääkin sieltä. #muistiksimyösitselle
Eihän?

Yleensä joo niitä tehdään nippu pakkaseen. Ja popsitaankin aika nopiasti pois....mutku pläski ja pakkasessa mm. useita ja monia pitsataikinoita valmiina, ym muuta laihdutusruokaa niin ei auta. Nyt ei saa olla saatavilla liikaa purilaisaihioita.

Eihän?

Yleensä joo niitä tehdään nippu pakkaseen. Ja popsitaain aika nopiasti pois....mutku pläski ja pakkasessa mm. useita ja monia pitsataikinoita valmiina, ym muuta laihdutusruokaa niin ei auta. Nyt ei saa olla saatavilla liikaa purilaisaihioita.
Mun pitäs perehtyä noihin hampparin majoneeseihin ja tehdä itse, muuten onkin aika hanskassa. Toki toi sämpyläkin mutta ne on kuitenkin niin toimivia valmiina että en oikein näe järkeä siihen työmäärään, toki jos tekisi noin muuten leipänä syötäväksi muuten niin sitten.
Muutenkin kastikehommat on mulla vähän sellaisia että en jaksa panostaa vaikka sanotaan että hyvän kokin tuntee soosseista, nyt olen saanut kehiteltyä kylmää jugurttikastiketta siihen vaiheeseen että on kyllä hävyttömän hyvää. Ne ei vaan sovi kaikkeen.

Mun pitäs perehtyä noihin hampparin majoneeseihin ja tehdä itse, muuten onkin aika hanskassa.
Virittelin viimeksi vähän purilaissoosia. Pitäs työstää vielä lisää. Ketsuppi 2 osaa, majo 1 osa, savuchiliä, worchesteretereireria ja jotaki muutaki oli ekassa versiossa, mutta ei enää muista mitä. Mutta peruspohja oli tuo.

Virittelin viimeksi vähän purilaissoosia. Pitäs työstää vielä lisää. Ketsuppi 2 osaa, majo 1 osa, savuchiliä, worchesteretereireria ja jotaki muutaki oli ekassa versiossa, mutta ei enää muista mitä. Mutta peruspohja oli tuo.
Mulla tahtoo loppua mielenkiinto jos ei osu heti lähelle, sitten voi toki hienosäätää jos tuntuu hyvältä.
Noissa majoissakin on että kaupan valmiit maistuu omaan suuhun jo hyville niin ei ole jaksanut lähteä keksimään pyörää uudestaan.

Mulla tahtoo loppua mielenkiinto jos ei osu heti lähelle, sitten voi toki hienosäätää jos tuntuu hyvältä.
Noissa majoissakin on että kaupan valmiit maistuu omaan suuhun jo hyville niin ei ole jaksanut lähteä keksimään pyörää uudestaan.
Jos pelkkä majo on se juttu niin en kyllä koe voittavani mitään tekemällä itse. Mutta kaupan majo ja siihen vaikka se savutsili sekaan.. :kuola:

Back
Ylös Bottom