Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kehareiden kuvien sekaan
Kannattaa toimia niinkuin eräs porilainen ja laittaa neidot exeliin.Mia, Tia, Kia ja tälläiset lyhyet nimet on kivoja, yhden kanssa toissa vuonna oli suhde ja oli Kia. Mia nimisen kanssa olisi voinut olla jotain viime vuonna mutta oli turhan paljon välimatkaa.
Yhtään Tia nimistä ei ole ollut, siinä oiskin projekti, Ria också.
E: Lähestyvä dementia pakottaa lyhentämään nimiä.
Niitä voi käyttääkin sieltä. #muistiksimyösitselleEi tällä kertaa. Monesti tehdään ite, mutta jää aina sitten paljon pakkaseen ja nyt pakkanen on fyl.
Näköjään runnerissa samanlaiset ku *j6*:ssa.
Tein kyllä jossain vaiheessa sellaisen listauksen arvosteluineen näistä.Kannattaa toimia niinkuin eräs porilainen ja laittaa neidot exeliin.
12/22 ei huono.![]()
Mitä tiedät aikuisviihteestä? Jos saat täydet 22/22, olet katsonut muutakin kuin K-18-elokuvia
Aika moni sitä on joskus katsonut. Eroottista aikuisviihdettä nimittäin.www.is.fi
2/22
köhköh
Eihän?Niitä voi käyttääkin sieltä. #muistiksimyösitselle
Mun pitäs perehtyä noihin hampparin majoneeseihin ja tehdä itse, muuten onkin aika hanskassa. Toki toi sämpyläkin mutta ne on kuitenkin niin toimivia valmiina että en oikein näe järkeä siihen työmäärään, toki jos tekisi noin muuten leipänä syötäväksi muuten niin sitten.Eihän?
Yleensä joo niitä tehdään nippu pakkaseen. Ja popsitaain aika nopiasti pois....mutku pläski ja pakkasessa mm. useita ja monia pitsataikinoita valmiina, ym muuta laihdutusruokaa niin ei auta. Nyt ei saa olla saatavilla liikaa purilaisaihioita.
Ja uudet maksaa saman verran kuin portsen hiilikuitujarrut.Näköjään runnerissa samanlaiset ku *j6*:ssa.![]()
Oliko noi jotain puslia?Ja uudet maksaa saman verran kuin portsen hiilikuitujarrut.
Täytynee soveltaa vaihtoehtoisia ratkaisuja.
Jep. Kori tulee kiinni runkoon pulteilla, siinä on semmoset kumipuslat.Oliko noi jotain puslia?
Kysys tuolta, tilasin Italiaiseen kun ei mistään muualta saanut ja hinta oli ns. kohtuullinen kun posteineen 40e.Jep. Kori tulee kiinni runkoon pulteilla, siinä on semmoset kumipuslat.
Virittelin viimeksi vähän purilaissoosia. Pitäs työstää vielä lisää. Ketsuppi 2 osaa, majo 1 osa, savuchiliä, worchesteretereireria ja jotaki muutaki oli ekassa versiossa, mutta ei enää muista mitä. Mutta peruspohja oli tuo.Mun pitäs perehtyä noihin hampparin majoneeseihin ja tehdä itse, muuten onkin aika hanskassa.
Mulla tahtoo loppua mielenkiinto jos ei osu heti lähelle, sitten voi toki hienosäätää jos tuntuu hyvältä.Virittelin viimeksi vähän purilaissoosia. Pitäs työstää vielä lisää. Ketsuppi 2 osaa, majo 1 osa, savuchiliä, worchesteretereireria ja jotaki muutaki oli ekassa versiossa, mutta ei enää muista mitä. Mutta peruspohja oli tuo.
700mg on aamupalaNy lopetatte tyypit siellä salilla ja mikälie kikkelitokissa videoiden jakelun!
![]()
Vaarallinen TikTok-trendi leviää nuorten keskuudessa – suomalaiselta asiantuntijalta painava varoitus ”ihmejauheen” syömisen seurauksista
Sosiaalisessa mediassa leviää haitallinen ilmiö.www.is.fi
Jos pelkkä majo on se juttu niin en kyllä koe voittavani mitään tekemällä itse. Mutta kaupan majo ja siihen vaikka se savutsili sekaan..Mulla tahtoo loppua mielenkiinto jos ei osu heti lähelle, sitten voi toki hienosäätää jos tuntuu hyvältä.
Noissa majoissakin on että kaupan valmiit maistuu omaan suuhun jo hyville niin ei ole jaksanut lähteä keksimään pyörää uudestaan.