Voihan se olla.saavatko he siitä jotain sexuaalia tyydytystä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voihan se olla.saavatko he siitä jotain sexuaalia tyydytystä?
Mitenhän tuo vokootin ja aliisan musamaku.. toinen kuuntelee pelkkää pilleriteknoa ja toinen kuoleman metallia.
Itse epäilen että joidenkin naisellisilta kuulostavien nimimerkkien takana on feikkinaisia.
Tuon tyyppisestä kalustosta on jo pitkään käytetty termiä "terapiakone"@Kuparikatto samalla @Heatseeker ja muutki "alan miehet".
Koneviesti: Juhana Korhonen ihastui Åkermaniin armeija-aikoina – lähes 40-vuotias kaivinkone on lauhkea liikkuja ja vakaa kaivettava
Tämä juttu on julkaisut aiemmin painetussa KoneviestI 13/2021 -lehdessä. Konemiesten keskusteluissa vilahtaa usein lause "jokaisella pitäisi olla oma kaivinkone". Viitasaarelainen Juhana Korhonen hankki Åkerman 14H -kaivukoneen – huviksi ja hyödyksi.www.maaseuduntulevaisuus.fi
"Vaikka kaivinkonetta ei lääketieteellisessä termistössä tunnusteta terapiavälineeksi, niin Korhonen on asiasta hieman eri mieltä. ”Åkermanin kopissa on semmoinen rauhallinen olo, kun kuuntelee öljyn kohinaa ja katsoo mitä kauhan päässä tapahtuu. Kaikessa karuudessaan tämä on ihan helkkarin hieno laite.”Tähän tuskin kellään on mitään lisättävää."
Minussa on muutakin kipeää ja kuollutta kuin sielu.
terapiakone
Minussa on muutakin kipeää ja kuollutta kuin sielu, mutta. Niin.
katso liitettä 238049
katso liitettä 238053
ihan laulettuakin musaa!
Minä oon epäilly tätä itsestäni jo hetken!Itse epäilen että joidenkin naisellisilta kuulostavien nimimerkkien takana on feikkinaisia.
Tunnistan tämän ja taidankin seilata oman sielunmaiseman aalloilla noiden kahden kovin erilaisen todellisuuden välimaastossa.en elä ihan samassa todellisuudessa joidenkin miesten kanssa. Enkä kyllä naistenkaan.
Tässä pääsee jo vähän tunnelmaan.Minua pitää ensin puukottaa, mutta sen jälkeen voisi olla ihan kiva kokeilla Åkermannilla kaivelua* jossain, missä en voi saada vahinkoa aikaan.
Joskus aikoinaan mökkinaapurissa olevalla pojulla oli tällainen:
![]()
Sain kokeilla ja tykkäsin. Käytiin uikkarit päällä uimassa ja saunassa sen hiekan möyhimisen jälkeen.
Yksi mukavimpia muistoja lapsuusajan mökkeilystä.
* Epäilen kyllä, että kokeilu ei olisi kovinkaan kummoinen menestys, mutta saattaisi se silti olla terapeuttista. Tai sitten ei...![]()
Minä oon epäilly tätä itsestäni jo hetken!
Erja LyytinenYlivoimaisesti viimevuoden ihanin aivan käsittämätön
Erja Lyytinen
Olin joulukiertueella eturivissä, vastasi minun fanitustoimintaani katsomalla silmiin ja näyttämällä kieltä.läheisin muisto hänestä: olin fanipoikana GTR kiertueella pampereen ilveksessä eturivissä monitorin kohdalla niin hän katsoi silmiin ja nosti jalan monitorin päälle
mustat tukat farmarinousut jalassa & bootsit