Ns käärmeenlumoaja.Minä jo ajattelin mielessäni, kuinka soitat klarinettimelodiaa kitarani säestyksellä takkatulen äärellä. Alasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ns käärmeenlumoaja.Minä jo ajattelin mielessäni, kuinka soitat klarinettimelodiaa kitarani säestyksellä takkatulen äärellä. Alasti.
Rokottamattomien vika.Se on muuten niin että suurin osa koronaan sairastuneista on rokotettuja![]()
No en minä rahan perässä ole. Ihan vaan sen tittelin perässä.Rahanko perässä sitä vain oltiinkin
Minä jo ajattelin mielessäni, kuinka soitat klarinettimelodiaa kitarani säestyksellä takkatulen äärellä. Alasti.
Tä.
Mutta köyhä mikä köyhä.
Jatketaan aiheesta jos voitan lotossa joskus.
Vielä kun lottoaisin joskus.
No saat luvan käyttää sitäIhan vaan sen tittelin perässä.
ettei kitaristeihin kannattaisi sekaantua.
Kokonaanko vai riittääkö pelkkä perse?
Sieltä tulee muutakin kuin pelkkää paskaa.
Tykkäävät yleensä enemmän näppäillä kitaraansa kuin naisia.
Ai sitäkö tää olikin. Mä kun vaan halusin, että joku yrittää guuglettaa mun tissikuvia.Irmalla on nyt kova miehen kaipuu päällä.
Voi laittaa mulle yyveenä oikeista kuvan niin voin tarkistaa onko mahdolliset hakutulokset oikein.Ai sitäkö tää olikin. Mä kun vaan halusin, että joku yrittää guuglettaa mun tissikuvia.
Minä menin toistamiseen. Mietin aikoinaan asiaan liittyviä perusteluja eivätkä ne ole millään tapaa järkeviä.Mitäs rahaa avioliitosta tulee, paitti erossa tai perintönä? Eikä kai kukaan järkevä mies mee naimisiin ilman avioehtoa...
Onko teillä yhteiset rahat?Minä menin toistamiseen. Mietin aikoinaan asiaan liittyviä perusteluja eivätkä ne ole millään tapaa järkeviä.
A) Avioliitto avioehdolla on sama kuin pelaisi pokeria tulitikuilla. Jos on jo kerran hãvinnyt talot ja autot niin mitä hauskaa on jatkaa pelaamista, mutta ilman panoksia?
B) Yksi minun idoleistani on taiteilija, joka sai jo elinaikanaan myytyä taulujaan hyvään hintaan. Kaupat tehtyään taiteilija aina nopeasti ryyppäsi kaikki rahansa, koska koki niiden patoavan luovuttaan. Minä en osaa maalata enkä enää jaksa ryypätä.
Ehkä ovat olleet liian omistautuneita harrastukselleen/ammatilleen.Tykkäävät yleensä enemmän näppäillä kitaraansa kuin naisia.
@gonzaless voisi toimia pappina?