Huomenna on jännä päivä. Kaksi lähetystä tulossa. A) Leppäkerttuja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenna on jännä päivä. Kaksi lähetystä tulossa. A) Leppäkerttuja
Kauan meni ennenkö joku huomas.
Vain syöjän roolissa, en kokkaajana. Pari työkaveria harrastaa tätä enemmän.Onko Tohtori muuten kokeillut noita sous vide-juttuja? Ajattelin palkita itseni semmoisilla vekottimilla jahka nousen tästä finanssisuosta ens kuussa.
Meinaatko antaa niille nimet?Kauan meni ennenkö joku huomas.Mutta se olla totta. Kirvoja hävittämään.
Henkkoht tuli ekana mieleen doownek jolla ostoskärry täynnä punalaputettuja kaljalaatikoita.Oiskohan lähialkossa riittävän blondeja töissä, jos hakis vanhaks menevää viskiä?
Montakohan niitä tulee? Tyttöjä ja poikia? Eikö sitten kohta tule myös pikkuleppäkerttuja? Voikohan ne kesällä vapauttaa luontoon?Meinaatko antaa niille nimet?
50, pukusuolesta eij tietoa, toivottavasti viihtyvät ja sikiävät ja pitävät ne saatanan kirvat poies.Montakohan niitä tulee? Tyttöjä ja poikia? Eikö sitten kohta tule myös pikkuleppäkerttuja? Voikohan ne kesällä vapauttaa luontoon?
Tohtorin leppäkerttunimiäisistä tuli mieleen, kenellä oli kaksi kissaa, Urho Kekkonen ja Vihtori Kosola.Montakohan niitä tulee? Tyttöjä ja poikia? Eikö sitten kohta tule myös pikkuleppäkerttuja? Voikohan ne kesällä vapauttaa luontoon?
Tämä on vahvasti läsnä. Olen diagnosoinut että se on jonkinlainen maanisuuteen taipuvuus, kun jokin kiinnostaa niin sitä paahdetaan täysillä. Mulla tosin myös päihteet koukuttaa vahvasti joten niistä on parempi koittaa pysyä irti.Minä en osaa kohtuutta. Aina mennään pää edellä syvään päähän ilman turvaköysiä, oli kyseessä sit hampurilainen tai mikä hyvänsä joka mielenkiintoni kaappaa.
Mulla taas ei oo ongelmaa päihteiden kans, kaikkea olen kokeillut mikä on kiinnostanut ja lopettaminen on ollut helppoa. Suurimmat riippuvuudet elämässä ollut/on kofeiini ja nikotiini. Yksiä perkeleitä molemmat.Tämä on vahvasti läsnä. Olen diagnosoinut että se on jonkinlainen maanisuuteen taipuvuus, kun jokin kiinnostaa niin sitä paahdetaan täysillä. Mulla tosin myös päihteet koukuttaa vahvasti joten niistä on parempi koittaa pysyä irti.
Jumalauta mikä pahis oot ollutEn voi suositella. Nimim. teininä muutaman kerran punninnut irtokarkkia pussia hieman keventäen.
Molemmilla kerroilla tuli poliisit paikalle ja toisella kerralla äiti kaatoi mukasalaisen alkoholijemmani rangaistukseksi viemäriin.
Siis mulla on ihan alko ja nikotiini. En oo mitään muuta ikinä kokeillutkaan. Nuuskasta ja tupakasta oon päässyt irti, kestää ottaa pikkusikarit kalassa käydessä ilman että jää päälle.Mulla taas ei oo ongelmaa päihteiden kans, kaikkea olen kokeillut mikä on kiinnostanut ja lopettaminen on ollut helppoa. Suurimmat riippuvuudet elämässä ollut/on kofeiini ja nikotiini. Yksiä perkeleitä molemmat.
Lapsena olin kyllä aivan priima esimerkki ADHDsta, mutta nyttemmin helpottanut. Vieläkään en kyllä osaa keskittyä kunnolla asioihin jotka ei kiinnosta vaan aivot vaihtaa heti kanavaa johonkin parempaan.