Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta iltapadel. Varmaan saakin sitten katella leffoja kolmeen, ennen ku saa unta, kun tällä tavalla sotkee päivärytminsä.

Sous videt tuttuja aikaisemmista työkuvioista. Saahan sillä suht helpolla ihan hyvän pihvin. Tartte, kun pinta paistaa päälle pannulla. Mutta ei viiti tänne ainakaan tilaa viemään. Joku air fryerkin houkuttelee vähän enemmän, niin vois saada ehkä pykälän rapeampaa apetta, mitä normiuunissa polttamatta ruokia.

UV menee valvonnan alaisena joten ei oo olutlootia kyydissä.

Koskahan sitä itse hurahtaa siihen air fryer kiimaan, on kyllä käsittääkseni käytetympi laite kuin leipäkoneet ja aromipadat sun muut.
Onneksi itsellä toi hamppari ei ole ihan noin tiedettä, tähän asti ostanut 10% 700g Snelmannin j-lihapaketin jonka laittanut kuuteen osaan ja ne painellyt pyöreäksi. Päälle vähän suolaa ja pippuria josta rilliin, maistuu hullun hyvälle eikä rasva valu pitkin suupieliä.
Joskus kyllä aatellut jos hulluttelisi ja kävisi oikealla lihatiskillä jauhattamassa sopivista lihoista n.20% hampparikamaa, jäänyt ajatuksen tasolle.

Minä en osaa kohtuutta. Aina mennään pää edellä syvään päähän ilman turvaköysiä, oli kyseessä sit hampurilainen tai mikä hyvänsä joka mielenkiintoni kaappaa.
Tämä on vahvasti läsnä. Olen diagnosoinut että se on jonkinlainen maanisuuteen taipuvuus, kun jokin kiinnostaa niin sitä paahdetaan täysillä. Mulla tosin myös päihteet koukuttaa vahvasti joten niistä on parempi koittaa pysyä irti.

Tämä on vahvasti läsnä. Olen diagnosoinut että se on jonkinlainen maanisuuteen taipuvuus, kun jokin kiinnostaa niin sitä paahdetaan täysillä. Mulla tosin myös päihteet koukuttaa vahvasti joten niistä on parempi koittaa pysyä irti.
Mulla taas ei oo ongelmaa päihteiden kans, kaikkea olen kokeillut mikä on kiinnostanut ja lopettaminen on ollut helppoa. Suurimmat riippuvuudet elämässä ollut/on kofeiini ja nikotiini. Yksiä perkeleitä molemmat.

Lapsena olin kyllä aivan priima esimerkki ADHDsta, mutta nyttemmin helpottanut. Vieläkään en kyllä osaa keskittyä kunnolla asioihin jotka ei kiinnosta vaan aivot vaihtaa heti kanavaa johonkin parempaan.

FB_IMG_1640629199919.webp

En voi suositella. Nimim. teininä muutaman kerran punninnut irtokarkkia pussia hieman keventäen.
Molemmilla kerroilla tuli poliisit paikalle ja toisella kerralla äiti kaatoi mukasalaisen alkoholijemmani rangaistukseksi viemäriin.
Jumalauta mikä pahis oot ollut :LOL: ja vielä viinajemma alaikäisenä.
Kaverini.. junnuna punnitsi hyllyn pienimmän vesimelonin ja laittoi tarran suurimpaan. Käry kävi. Kauppias piti puhuttelun, mutta ei ilmoittanut vanhemille edes.

Mulla taas ei oo ongelmaa päihteiden kans, kaikkea olen kokeillut mikä on kiinnostanut ja lopettaminen on ollut helppoa. Suurimmat riippuvuudet elämässä ollut/on kofeiini ja nikotiini. Yksiä perkeleitä molemmat.

Lapsena olin kyllä aivan priima esimerkki ADHDsta, mutta nyttemmin helpottanut. Vieläkään en kyllä osaa keskittyä kunnolla asioihin jotka ei kiinnosta vaan aivot vaihtaa heti kanavaa johonkin parempaan.
Siis mulla on ihan alko ja nikotiini. En oo mitään muuta ikinä kokeillutkaan. Nuuskasta ja tupakasta oon päässyt irti, kestää ottaa pikkusikarit kalassa käydessä ilman että jää päälle.

Minä taas oon ollut lapsena itse rauhallisuus, nuorena ja opiskelijana meinasi vähän viina ja rokkenrolli viedä.

Back
Ylös Bottom