Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toi kunnolla kipeä nielu onkin todella perseestä ja jos lääkitystä löytyy, niin mielellään siitä eroon haluaa.
Se on ihan uskomattoman viheliäinen kipu, kun pitää irvistellä ja miettiä miten sais edes syljen nieltyä. Onneksi tulee hyvä vasta mömmöistä.

Siis montako päivää tässä vielä joutuu vetelehtimään. Seinät kaatuu jo nyt päälle eikä ole oikein mitään tekemistä. Se subin korjauskin meni niin rutiinilla, ettei siitäkään mitään spektaakkelia saanut aikaiseksi.

giphy.gif

Täällä on näköjään kaikilla lääkitys suunnilleen kohdallaan.

Hyvä.
Minulla olisi nyt niitä kalliita skitsopillereitä ylimääräisenä, jos joku tarvitsisi.

Piporadio vs neuroleptit -kamppailussa odotetusti murskavoitto musiikille.

Mitähän pilleriä löytyy neurologian reseptivalikoimasta 🤔

Katselin tuota maya dokumenttia ja joskus miettii että mistä noi tutkijat repii noi teoriansa ja arkeologit päätelmänsä eri asioista?
Siellä kun ei ole juurikaan tuota kirjoitettua historiaa niin lähinnä symbolien perusteella tapahtuvaa arvailua, epyktissä ja vaikka mesopotaniassa on sentään kirjoituksia joista saadaan asioita selville.
Varmasti osa arvauksista osuu kohdalleen mutta yhtä moni menee niin päin vittua kun ikinä vain voi olla, saattaisi olla sen aikaisilla ihmisillä hauskaa kuunnella näiden arvailuja.

Katselin tuota maya dokumenttia ja joskus miettii että mistä noi tutkijat repii noi teoriansa ja arkeologit päätelmänsä eri asioista?
Siellä kun ei ole juurikaan tuota kirjoitettua historiaa niin lähinnä symbolien perusteella tapahtuvaa arvailua, epyktissä ja vaikka mesopotaniassa on sentään kirjoituksia joista saadaan asioita selville.
Varmasti osa arvauksista osuu kohdalleen mutta yhtä moni menee niin päin vittua kun ikinä vain voi olla, saattaisi olla sen aikaisilla ihmisillä hauskaa kuunnella näiden arvailuja.
Tää ja sitten toinen luontodokkarit, jossa aina hyvin ihmismäiset selitykset sille, että miksi jotain tapahtuu ja ihan faktana. ”Nyt Alma-gorilla suuttui, koska Jyrki rapsutti erilailla kuin viimeviikolla ja vähän harmittaa se kahden viikon takainenkin”

Siis montako päivää tässä vielä joutuu vetelehtimään. Seinät kaatuu jo nyt päälle eikä ole oikein mitään tekemistä. Se subin korjauskin meni niin rutiinilla, ettei siitäkään mitään spektaakkelia saanut aikaiseksi.

giphy.gif

kummallinen tauti kun ei väsytä

kun Minä olen kipeä, siis niin kipeä että olen poissa työmaalta, niin nukun noin 22tuntia vuorokaudessa
välillä on pakko jaksaa nousta syömään ja juomaan vaikka ei millään jaksaisi kun väsyttää niin kovasti

Minulla olisi nyt niitä kalliita skitsopillereitä ylimääräisenä, jos joku tarvitsisi.

Piporadio vs neuroleptit -kamppailussa odotetusti murskavoitto musiikille.

Mitähän pilleriä löytyy neurologian reseptivalikoimasta 🤔

onko kukaan Tohtori suositellu kokeilla vastamelukuulokkeita?

Tää ja sitten toinen luontodokkarit, jossa aina hyvin ihmismäiset selitykset sille, että miksi jotain tapahtuu ja ihan faktana. ”Nyt Alma-gorilla suuttui, koska Jyrki rapsutti erilailla kuin viimeviikolla ja vähän harmittaa se kahden viikon takainenkin”

Ja muistetaan vielä dokkarin loppuun: "Almaa ja Jyrkiä kuitenkin uhkaa ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos. Voivatko tulevat sukupolvet seurata enää koskaan Alman ja Jyrkin jälkeläisten nahisteluja? 😥"

Todellisuus: EU:n vihreän energian rahastosta vedetty sileeksi 80% niiden elinympäristöstä soijapavuille ja öljypalmuille, metsäyhtiöt lopuista 90% ja Kiinalaiset haluaa loput. Lisäksi kiinalaiset rahoittaa Jyrkien salametsästystä että saadaan niiden penikset potenssilääkkeiksi. Mut hei ilmastonmuutos on paljon mahtavampi juttu. Ihmiselle. Siis niinku fiiliksenä.

Minä en edes mittaa

kyllä sen työmatkapyöräillessä heti huomaa jos ei ole aivan kunnossa
Ite huomasin ihan koirain kanssa kävellessä. Pikku lenssu oli ennen ja sykkeet nousi heti kun jotain pientä teki. Tai nousee vieläkin. Normisti hyvä olo ja silleen, mutta kuormaa ei kroppa kestä.

Itsehän en mistään mitään tiedä, mutta mitä sitä hyvää, ei elimistölle vaarallista kuumetta lääkkein tiputtelemaan, kun hoitaisi hommansa?
Paljon mukavampi olla kun ei tarvi koko ajan hytistä peiton alla. Miksi kärsisi sitä oloa kun sen saa pillereillä ainakin osittain pois?

Pystyy vaikka syömään, kattomaan telkkaria ja korjaamaan subbaria? Vs jokapaikan kipu, kolotus, vilutus ym.

kummallinen tauti kun ei väsytä

kun Minä olen kipeä, siis niin kipeä että olen poissa työmaalta, niin nukun noin 22tuntia vuorokaudessa
välillä on pakko jaksaa nousta syömään ja juomaan vaikka ei millään jaksaisi kun väsyttää niin kovasti
On tässä parit torkut otettu, mutta ei mua nämä sinänsä väsytä. Kipeää, kolotusta, vitutusta.

Doktor K voisi pitää meille esitelmän kuumeesta. Onhan se outoa että elimistö kehittää asioita mistä on haittaa enempi kuin hyötyä. Vai mitenkä päin asia on? Onko kuumeesta merkittävää hyötyä viruksen tai muun pöpön karkotuksessa? Itselle ei tule kuumetta vai sitten lentsuja kovin helposti. En muista milloin olis ollut kuumetta ja jos tuntuu että nyt varmaan on niin se on se hikiseen 37,1.

Back
Ylös Bottom