Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko kuumeesta merkittävää hyötyä

äkkiä ajateltuna ainakin se, että tulee levättyä täydellisesti, kun ei jaksa/huvita mitään tehdä vahigossakaan yhtään mitään, täyttä lepoa, onely

Minä rakastin pikkutyttönä prätkähiirien Vinskiä ja Samuli Edelmannia.

Ei kyllä liittynyt sitten millään tavalla sinun viestiin, mutta tulipa vaan mieleen tuosta kuumasta kamasta. Vinski taisi aiheuttaa mussa semmosen seksuaalisen heräämisen. Mikä on ehkä vähän huolestuttavaa, koska se oli hiiri. Ehkä se johtui siitä moottoripyörästä.
Siis SAMA. 😍😂

Ihan ensimmäinen hassu tuntemus oli Lola Bunny Looney Tunesista. :confused::rolleyes: hemmetin viehkeä pupuneiti. Purr..

jos se on ratkaisu niin mulle rojaltit!
👍
Toisaalta kun se Piporadio oikeasti soi pään sisässä vaikka kuulostaa soivan pään ulkopuolella, niin ne eivät ehkä toimi 🤔
Pitäisi olla "pään sisäisen melun vastamelukuulokkeet".

Tänään Piporadio on mellastanut tuskastuttavan paljon. Hetkittäin mielen valtaa raivoisa epätoivo siitä, että tämä ei koskaan lopu 😰 Millaiset lie jonot neurologialla. Jos tässä nyt puoli vuotta odottelee ensin ihan rauhassa.... aaaaargh.

Olisi ollut kivempaa ihan vaan olla normi skitsofreenikko hallusinaatioineen omassa oudossa maailmassa iloisesti kuin tapaus, josta kukaan ei osaa sanoa mitään ☹

Paljon mukavampi olla kun ei tarvi koko ajan hytistä peiton alla. Miksi kärsisi sitä oloa kun sen saa pillereillä ainakin osittain pois?

Pystyy vaikka syömään, kattomaan telkkaria ja korjaamaan subbaria? Vs jokapaikan kipu, kolotus, vilutus ym.
Siksi, ettei luulisi olevansa terve ja antaisi kropan hoitaa hommansa. Edelleen, en mistään mitään tiedä, mutta en itse suosittele sykettä nostaviin askareisiin pillereillä, kun kuumetta päällä.

E. Kokeiltuna keuhkokuume, sydänlihastulehdus ja mitä näitä nyt on. Paskimpia paskoja kuitenkin.

E2. Toki kun tietää mitä tekee, ok. Mutta en näe hyötyä potentiaalista haittaa isompana normijampalle.

Siksi, ettei luulisi olevansa terve ja antaisi kropan hoitaa hommansa. Edelleen, en mistään mitään tiedä, mutta en itse suosittele sykettä nostaviin askareisiin pillereillä, kun kuumetta päällä.
No eikai tässä nyt terveeksi itseään kukaan luule. :eek: Mutta parempi kuin jos lähtökohta on hytistä helvetin kipeenä sängyssä, kun voi tosiaan vaikka sitä telkkaria katsoa vähän vähemmän kipeenä. Ei mitään syytä olla douppaamatta itseään.

Korkea kuume rasittaa elimistöä eikä tulehduskipulääkkeet ole elimistölle oikein käytettynä haitallisia. Kuumeesta itsessään ei ole paljoakaan hyötyä viruksen tai bakteerin tappamisesta kuume tietenkin nopeuttaa elintoimintoja , se on enemmänkin merkki siitä, että immuunipuolustusjärjestelmä on käynnistynyt. Että vaikka kuumetta alentaisi lääkityksellä niin kyllä se ihmisen immuunijärjestelmä silti tekee tehtävänsä.

Mutta toki flunssan voi sairastaa monella tavalla, itse tykkään monesti käyttää flunssassa etenkin yötä vasten tulehduskipulääkkeitä helpottamaan oireita. Toki huomioiden levon, ravitsemuksen ja riittävän nesteytyksen.

Viimeksi muokattu:
Pitäisi olla jo kuudelta töissä, uni ei tule. Viimeöiden ja tämän hetkisen unirytmini tuntien se tulee lähempänä kun pitäisi herätä.

Onneksi loma alkaa huomenna.

2021-12-22 22.32.02.webp

Back
Ylös Bottom