Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Annan omasta puolestani. Onko joku hätä?

Epäilen ettei 5.5 miljoonaa katso Kiurun ja kumppanien korruptiota hyvällä.
Ei ole hätää. Mä vaan odotan sitä päivää, että nää suu vaahdossa paasaavat tajuavat sen, ettei negatiivisuudella ole koskaan voitettu mitään. Kenenkään mieltä ei käännetä huutamalla, pakottamalla. Pyrkikää positiivisuuteen, niin ehkä teidän näkemykset sais kannatusta hieman enemmän?

Katson että kiuru yrittää tuhota mun elämän. Työt passin taakse ja varmasti siinä samalla saataisiin treenaaminen. Ei ihme jos tulee kiukkusta palautetta

Ei ole hätää. Mä vaan odotan sitä päivää, että nää suu vaahdossa paasaavat tajuavat sen, ettei negatiivisuudella ole koskaan voitettu mitään. Kenenkään mieltä ei käännetä huutamalla, pakottamalla. Pyrkikää positiivisuuteen, niin ehkä teidän näkemykset sais kannatusta hieman enemmän?
Aloita siitä hallinnosta sitten kääntäminen.

Ei tuo gaslighting toimi edelleenkään. Surkea taktiikka millä koitetaan hiljentää keskustelu näistä asioista.

Ootteko pojat sattuneet tajuamaan sitä, että te puhutte toisesta ihmisestä nyt? Siis oikeasta toisesta ihmisesta, jolla on perhe, tunteet, kaikki sama paska mitä teilläkin on. Huomattavasti vastuullisemmassa työssä vaan on hän, kuin te ikinä voisitte ees unelmoida. Oisko syytä sivistää itseään hieman?
Ite oon miettinyt samaa. Haukutaan läskivituksi yms ihan surutta. No eipä kerro muuta kuin, että nimimerkin takaa on helppo huudella.
Mitään pointtiahan tuossa ei ole.

Huomaa kyllä suurin osa varmaan amiskapohjalla kirjottelee täällä sivistystasosta päätellen. Sen verran lapsellista settiä tai sit känniuhoa..

Ite oon miettinyt samaa. Haukutaan läskivituksi yms ihan surutta. No eipä kerro muuta kuin, että nimimerkin takaa on helppo huudella.

Huomaa kyllä suurin osa varmaan amiskapohjalla kirjottelee täällä sivistystasosta päätellen. Sen verran lapsellista settiä tai sit känniuhoa..
Nyt on taas joku paha juttu tullut, kun pölähti paikalle tätä porukkaa samoilla hokemilla.

Mitä kriittistä täällä on käyty nyt läpi, kun tällaista reaktiota pukkaa laumassa? Voitteko kertoa. Onko läskivitun passipaljastukset se paha juttu nyt?
taktiikka 5. ei muuten toimi

Ensin moraaliposeraat ja heti seuraavassa lauseessa halveksut ammattikoulun käyneiden sivistystasoa.

Tämä nyt ei ollut mikään yllätys.

Omicron: 3 vaccine doses are not enough to stop the new COVID variant, warns BioNTech CEO​

“We remain on track with our 100-day target, which means we should be able to deliver our first suitable vaccines to Omicron in March, subject to regulatory approval,” he said.

Joo tässä ketjussa ei oo keskustelusta ollut tietoakaan sen jälkeen kun poopeli ja kumpuileva alkanu huutelemaan.
Mutta ei siinä. :D
Itekin jaksanu mölistä. Enää ei kyl viitti kun löytänyt keskustelujakin mitä jaksaa seurata - missä ei hallitse huutelu ja jatkuva haukkuminen sekoita järkevää keskustelua.

Joo tässä ketjussa ei oo keskustelusta ollut tietoakaan sen jälkeen kun poopeli ja kumpuileva alkanu huutelemaan.
Mutta ei siinä. :D
Itekin jaksanu mölistä. Enää ei kyl viitti kun löytänyt keskustelujakin mitä jaksaa seurata - missä ei hallitse huutelu ja jatkuva haukkuminen sekoita järkevää keskustelua.
Nyt nämä koittaa uhriutua. Luodaan narratiivia "ettei voi keskustella".
On kyllä vähissä jokisen eväät

Joku Kiuru on objektiivisesti aivan hazardi ihminen ja päättävissä asemissa Suomen valtiossa. Mikään kirosana ei riitä häntä kohtaan.

Tarkemmin mahdollisista uusista toimista Marin ei neuvottelujen alkaessa lausunut. Marin ei kommentoinut sitä, aiotaanko koronapassin käyttö keskeyttää THL:n suosituksen mukaisesti.

-En sulje tässä vaiheessa pois mitään vaihtoehtoja. Meidän pitää suhtautua tähän tilanteeseen vakavasti ja toimia sen edellyttämällä tavalla, Marin sanoi.

Marinin mukaan hallituksen tavoitteena on että joulunviettoon vaikuttavista rajoituksista päästään tiedottamaan vielä tämän illan aikana.

Valtiovarainministeri Annika Saarikko (kesk) kuvaili hallituksen aloittavan neuvottelun vakavin mielin.

-Tämä on harmllinen takaisku tautitilanteessa, Saarikko sanoi.

Uusia rajoituksia tarvitaan.

-Nyt on toimittava

20 min. sitten
Eurooppaministeri Tytti Tuppurainen (sd) sanoi neuvottelupaikalle saapuessaan toivovansa, että Suomessa pystytään välttämään erittäin rajut koronarajoitukset, jollaisia on otettu käyttöön esimerkiksi Hollannissa.
-Kellään ei ole halua minkäälaiseen lockdowniin, Tuppurainen sanoi.

''Emma Karin mukaan uusien rajoitusten tulee kohdistua ensisijaiseti aikuisiin eikä lapsiin kuin vasta viimeisenä vaihtoehtona.''

Is

Nyt nämä koittaa uhriutua. Luodaan narratiivia "ettei voi keskustella".
On kyllä vähissä jokisen eväät

Joku Kiuru on objektiivisesti aivan hazardi ihminen ja päättävissä asemissa Suomen valtiossa. Mikään kirosana ei riitä häntä kohtaan.
Eiii mun tartte uhriutua. Mähän sanoin niinku asiat on. Se ei ole keskustelua, eikä vaadi keskustelua.
Niinku ei sun huutelutkaan ole mitään keskustelua.

poistin ignoret. Ja lopetan tän ketjun seuraamisen tosiaan, kun ei täällä sitä keskustelua ole.
Ei se ole mitään uhriutumista. Kun ei ole seurattavaa, niin miksi seuraisin.

Ja mikä mä oon ketään neuvomaan mihinkään. Mutta kyllä vähän kandee kattoo mitä täälläkin huudellaan - koska jos paska osuu tuulettimeen niin loppuu koko huutelut täällä. (viitaten noihin uhkailuihin jne. mitä täällä on esiintynyt)

@mikasa90 voimia. :D Vieläkin kyl pitää käydä sun linkit lukemassa, jos silmiin osuu!!!

Eiii mun tartte uhriutua. Mähän sanoin niinku asiat on. Se ei ole keskustelua, eikä vaadi keskustelua.
Niinku ei sun huutelutkaan ole mitään keskustelua.

poistin ignoret. Ja lopetan tän ketjun seuraamisen tosiaan, kun ei täällä sitä keskustelua ole.
Ei se ole mitään uhriutumista. Kun ei ole seurattavaa, niin miksi seuraisin.

Ja mikä mä oon ketään neuvomaan mihinkään. Mutta kyllä vähän kandee kattoo mitä täälläkin huudellaan - koska jos paska osuu tuulettimeen niin loppuu koko huutelut täällä. (viitaten noihin uhkailuihin jne. mitä täällä on esiintynyt)

@mikasa90 voimia. :D Vieläkin kyl pitää käydä sun linkit lukemassa, jos silmiin osuu!!!
Turhaa koitat luoda tuota narratiivia.
Tuota tekee twitteristä lähtien porukka ja koittaa leimata kaiken missä puhutaan asioista. Tiedän mitä koitat tehdä.
Ilmeisesti alkaa vaan kasetti loppua ja se ei liity edes täällä olevaan keskusteluun. Se on vaan yleisesti tämän hulluuden puolustelu mikä on varmasti vaikeaa.

Me vain haluamme takaisin sen oikean Suomen. Emme ole koskaan olleet vihollisia ja tämä mitä haluamme on parasta kaikille. Jopa sinulle.

Alkaa olee sakeeta settiä, munki kelkka alkaa kääntyy. Kaikki tää passi- ja rokotesählääminen turhaan? Väärä keino vai huono ajoitus? Olisko tätä resurssia voinu suunnata terveydenhuoltoon?
Näyttää siltä, että mitä tahansa tekeekin niin tuloskin on mitä tahansa, jotta mitään selkeää kaavaa ole mikä ”toimisi” kun globaalia kuvaa katsoo. Toimia on tehty laidasta laitaan ja tulokset ovat olleet laidasta laitaan ilmaan mitään selkeää korrelaatiota. Virus käyttäytyy miten huvittaa riippumatta mitä tehdään. Parasta olisi ollut kasvattaa th-kapasiteettia, tiedottaa aktiivisesti riskiryhmiä ja antaa vaan mennä.

Alkaa olee sakeeta settiä, munki kelkka alkaa kääntyy. Kaikki tää passi- ja rokotesählääminen turhaan? Väärä keino vai huono ajoitus? Olisko tätä resurssia voinu suunnata terveydenhuoltoon?

Nii oisko ollu vähän helpompi keskittyä hoitamaan niitä sairaita kuin piikittää 5,5 miljoonaa ihmistä moneen kertaan kokeellisella lääkkeellä, jonka toimivuudesta ei ollut mitään varmuutta.

Ootteko pojat sattuneet tajuamaan sitä, että te puhutte toisesta ihmisestä nyt? Siis oikeasta toisesta ihmisesta, jolla on perhe, tunteet, kaikki sama paska mitä teilläkin on. Huomattavasti vastuullisemmassa työssä vaan on hän, kuin te ikinä voisitte ees unelmoida. Oisko syytä sivistää itseään hieman?
Se ämmä nyt ei aja kuin omaa ja lähipiirin etua se siitä omatunnosta/tunteista

Miksi itse kirjoitat tällä palstalla, jos ei ole aiheeseen mitään annettavaa?

Se ois pitäny kohdistaa sinne jo aikoja sitten. Varsinkin nyt kun "hätä" on päällä. Mitään sellaisia toimia ei ole tehty vaan päinvastoin kertoo väki sairaaloista. Moni terveydenhoitoalan ongelmista korjaantuisi, kun saisi väkeä lisää töihin... ja kyse ei ole työvoimapulasta vaan työoloista.

Back
Ylös Bottom