Jotenki oudolta näyttää tuo jalka kun leviää.Feikki vai ei? Jos aito niin mitä tossa tapahtuu? Koittanut googlailla tota muttei löydy mitään.
katso liitettä 237196
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenki oudolta näyttää tuo jalka kun leviää.Feikki vai ei? Jos aito niin mitä tossa tapahtuu? Koittanut googlailla tota muttei löydy mitään.
katso liitettä 237196
Tätä ketjua seuraamalla sinusta voi tulla Sniffarin kaltainen sinko- ja pv-mies, Herr Doktorin kaltainen kulinaristi ja Porsche-mies, Invisuksen kaltainen köyrijä tai jopa Doownekin kaltainen massahurmaaja.Onneksi ei tarvi valita vaan voi seurata kaikkia ketjuja.
Ei. Aika huono näkö on.
Mä vähemmän niitä tyttöbändejä kuuntelen, mutta tässä sulle vaikka HwaSaa. Oon ehkä aiemminki laittanut, en tiiä.Sama, tappitunmtumalla joutus menemään.
Olisko mitään hyvää k-poppia videota vartalonmyötäisillä esiintymispuvuilla?
Kyllä.Käsittämätön vaikutus sointiin tuolla sikamassalla.
Tuohan on siitä hyvä ettei sitä ihan heti kukaan anasta ottamalla kantoon.
Täällä on kevyttä ja kuplivaa yhdessäoloa päinvastoin kuin pöpöketjussa, missä tehdään ruumiita ja hiotaan tapposuunnitelmia. Me offarilaiset ollaan aika kilttejä toisillemmeTämä on kyllä hauskaa, te muutamat tyypit pommitatte tähän ketjuun vuodesta toiseen kymmeniä viestejä päivässä ja sitten ihmettelette kun muutama tyyppi jaksaa pöpöketjuun kirjoitella
Onhan siellä oikeaakin asiaa inttämisen ja paskan seassa. Itse käyn tätä ketjua välillä vilkaiseen vaan on tämäkin vähintään yhtä ajan hukkaa kuin tuo toinen.. Kumpaankaan jaksa paljoa kirjoitella mutta melkein mielummin tuota toista seuraa jos näistä turhista ketjuista toinen pitää valita.

olen myös yrittänyt, mutta olen lukenut sen jälkeen vihjeen, että alottaa lukemisen sivulta 70 niin alkaa tapahtua
en vain ole jaksanut alottaa sivulta 70, tänä vuonna oli tarkotus yrittää, mutta emmä ole jaksanu
Et kai sinä nyt aliarvioi pakkiksen karjuja?hyvää runkkumateriaalia.
Siihen alkuun tuli vielä: Hiljaa nainen, sillä...Sinuhe E on hieno. Sen voi myös kuunnella äänikirjana.
Käyttööni on em teoksesta jäänyt esim "sinun sanasi ovat sontakärpäsen surinaa korvissani"
Joskus sitä miettii kuinka pahasti otsikon sisältö voi riidellä keskenään?
Tietenkin on selvää kuinka kaikkia tämä maksetaan:
"Milla tekee kuvaus- ja tiedotushommia. Markku viimeistelee fysioterapeutin opintojaan ja vetää liikuntakursseja, jotka ovat tosin korona-aikana olleet pääosin jäässä."
Säästöbudjetti ja 400m2 hirsitalon rakentaminen ei oikein ole mitenkään toimiva yhdistelmä.Niin? Kuten todettu niin vakuutus korvasi tulipalon jäljiltä ainakin jotakin, vanha autiotalon hirsirunko ei tosiaan maksa painoaan kullassa ja jos omaa työtä ei laske ja ulkopuolisilla teettää vain sen, mikä absoluuttinen pakko on, niin eipä tuosta rahallisesti kovin kallista palatsia tule. Kun juoksevat asumiskulutkin pakun perällä ovat projektin aikana olemattomat. Hattua pitää nostaa noille ihmisille, jotka ovat riittävän hulluja ja sitkeitä ryhtyäkseen tuollaiseen vuosikausien hommaan unelmansa takia.