Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämä on kyllä hauskaa, te muutamat tyypit pommitatte tähän ketjuun vuodesta toiseen kymmeniä viestejä päivässä ja sitten ihmettelette kun muutama tyyppi jaksaa pöpöketjuun kirjoitella 😄
Onhan siellä oikeaakin asiaa inttämisen ja paskan seassa. Itse käyn tätä ketjua välillä vilkaiseen vaan on tämäkin vähintään yhtä ajan hukkaa kuin tuo toinen.. Kumpaankaan jaksa paljoa kirjoitella mutta melkein mielummin tuota toista seuraa jos näistä turhista ketjuista toinen pitää valita.
Hulvattoman hauskaa! Tosiasiassa minä ainakin kirjoittelen tänne juuri siksi, ettei ole muutakaan tekemistä. En minä pöpöketjuun kirjoittelua tuominnut.

Ja jos minulta kysytään niin mielestäni tämä on laatuketju alusta loppuun! Sinuna valitsisin juuri tämän. Asiaa löytyy persereiästä perämoottoriin, joten kannattaisi lukea!

Oletteko te lukeneet Sodoman 120 päivää? Mietin tässä, että pitäisikö se lukea.🤔 Tai että onko minulla jonkinlainen aukko sivistyksessä, kun en ole sitä lukenut.
Tietysti. Tai tarkkaan ottaen vain tunnetuimman johdanto-osan, koko teostahan ei ymmärtääkseni ole sen pidemmälle suomennettukaan ja ranskaa en osaa niin että originaaliin voisi tutustua.

Muistikuvat ovat jo hämärtyneet, mutta tarina ja ilmaisutapa olivat muistaakseni niin veikeitä, että pitäisi joskus lukea uudelleen. Tuossahan hyllyssähän kyseinen klassikko odottelisi uutta lukukertaa.

mielummin tuota toista seuraa jos näistä turhista ketjuista toinen pitää valita.
unnamed.webp

Tietysti. Tai tarkkaan ottaen vain tunnetuimman johdanto-osan, koko tuostahan ei ymmärtääkseni ole suomennettukaan ja ranskaa en osaa niin että originaaliin voisi tutustua.

Muistikuvat ovat jo hämärtyneet, mutta tarina ja ilmaisutapa olivat muistaakseni niin veikeitä, että pitäisi joskus lukea uudelleen. Tuossahan hyllyssähän kyseinen klassikko odottelisi uutta lukukertaa.
Minä luotin tässä suhun tai Sylveröön. Ehkä minunkin sitten pitää lukea se mitä suomeksi nyt voi lukea. Yläasteella käyty ranskan lyhytkurssi ei oikein tainnut valmistaa tähän lukuelämykseen.

Henk.koht. voin mainita että minua kiinnostaa enempi se persereikää lähellä oleva "asia" ketjussa, ehkä sitten jos pääsen joskus saunalautan kimppuun niin voi herätä kiinnostus myös perämoottoreihin laajemmin.

Hulvattoman hauskaa! Tosiasiassa minä ainakin kirjoittelen tänne juuri siksi, ettei ole muutakaan tekemistä. En minä pöpöketjuun kirjoittelua tuominnut.

Ja jos minulta kysytään niin mielestäni tämä on laatuketju alusta loppuun! Sinuna valitsisin juuri tämän. Asiaa löytyy persereiästä perämoottoriin, joten kannattaisi lukea!
Onneksi ei tarvi valita vaan voi seurata kaikkia ketjuja.

Nyt vasta hoksasin kuka @vokot lärvistä tuli mieleen kun laittoi sen Mustasch videon.

Back
Ylös Bottom