Henk. koht. poistaa tehokkaasti myös ruokahalun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Henk. koht. poistaa tehokkaasti myös ruokahalun.
Kokeile ensin yhdellä, että tykkäätkö itse.
Jos tykkäät eikä tunnu liian tujulta, niin lisää se toinen suihkaus.
Maistoin niin pahaa olutta, että oli pakko tilata kebu, siipiä ja salaatti.
Olut meni viemäriin.
Veikkaan että se oli jokin sour. Hyiyök.
Onko paikalla vai läsnä?Pätee myös ihan keskustelussa läsnäolemiseen; onko vain paikalla ja kuulee vai kuunteleeko.
kumpa se olisikin helppoa kasvaa, kun paino ei nouse, se ei nouse
Kaksi kevyttä painallusta on standarti.yksi vai kaksi suihkausta?
Semmosta voisit myös kokeilla että vaihdat mesen avaimiin tämmöisen avaimenperän.#palaa #on
ennen sitä, karvojen siistintää, kynnet onkin jo leikattu ja siistit
Olisikin vaan 1 lento. 30 tunnin matkustus kotiovelle. Ja olen muuten t-paita päällä liikenteessä.Onpa täällä ollu asiaa yhden lennon aikana.
Takit on pahimpia tässäkin varressa, sitten kun koko on tarpeeksi iso että ei kirraa selkä/hartiat niin helmaosa roikkuu telttana liian alhaalla. Tai varmaan noi ns bodymerkit istuis mutta kun ovat aika rumia omasta mielestä.Joku päivä sitten. Kävin tänään sovittamassa takkia kaupassa ja vaikka otin hupparit ja villapuserot pois, niin XL auttamatta kiristi hartioita liiaksi, niin joutui jättämään shoppiin. Ei viittis sitten ihan 200€+ käyttää semmoseen joka jää pieneksi ensi talveksi.
e. Olen ollut aikoinaan ~110kg ja vaikka se massa on melko vaikuttavaa, niin ei se näin kevyeen runkoon sovi. Muistan kuinka hengästyin pelkästä ajatuksesta että pitäisi harrastaa seksiä, puhumattakaan siitä että pitäisi sängystä nousta ylös.
Heh, vaimo ja aika moni muu tässä lähipiirissä on meikäläistä runsaasti nuorempia hoitsuja niin tämä setämies aika usein kuulee tuota ja käsivarsia tutkitaan aina innokkaastiAi että kun pääsis kanyloimaan.