Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kokeile ensin yhdellä, että tykkäätkö itse.
Jos tykkäät eikä tunnu liian tujulta, niin lisää se toinen suihkaus.

kaksi nyt on minimi, olenhan hyvin epätoivoinen

ajattelinkin, että jos yksi olisi normaali annos niin sitten kaksi olisi Minulle sopiva määrä

Screenshot_20210829-173948_YouTube.webp

No niin. Siinä on kinkkua sitten koko jouluksi.

Maistoin niin pahaa olutta, että oli pakko tilata kebu, siipiä ja salaatti.

Olut meni viemäriin.

Hyvä kun et maininnut merkkiä, niin kenellekään ei tule kaupan oluthyllyllä mitään, tämä taisi olla sitä olutta mitä Laardi suositteli -ajatushäiriötä.

Veikkaan että se oli jokin sour. Hyiyök.

#palaa #on

ennen sitä, karvojen siistintää, kynnet onkin jo leikattu ja siistit

Onpa täällä ollu asiaa yhden lennon aikana.

Pätee myös ihan keskustelussa läsnäolemiseen; onko vain paikalla ja kuulee vai kuunteleeko.
Onko paikalla vai läsnä?

kumpa se olisikin helppoa kasvaa, kun paino ei nouse, se ei nouse
:cautious:

yksi vai kaksi suihkausta?
Kaksi kevyttä painallusta on standarti.

e: Dubain kentältä olis kannattanu ostaa, mutta nou hääv.

Joku päivä sitten. Kävin tänään sovittamassa takkia kaupassa ja vaikka otin hupparit ja villapuserot pois, niin XL auttamatta kiristi hartioita liiaksi, niin joutui jättämään shoppiin. Ei viittis sitten ihan 200€+ käyttää semmoseen joka jää pieneksi ensi talveksi.

e. Olen ollut aikoinaan ~110kg ja vaikka se massa on melko vaikuttavaa, niin ei se näin kevyeen runkoon sovi. Muistan kuinka hengästyin pelkästä ajatuksesta että pitäisi harrastaa seksiä, puhumattakaan siitä että pitäisi sängystä nousta ylös.
Takit on pahimpia tässäkin varressa, sitten kun koko on tarpeeksi iso että ei kirraa selkä/hartiat niin helmaosa roikkuu telttana liian alhaalla. Tai varmaan noi ns bodymerkit istuis mutta kun ovat aika rumia omasta mielestä.

Back
Ylös Bottom