Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin mutta minä olen kuullut tuon kappaleen lähes joka joulu tuon levyn julkaisemisen jälkeen; äiti osti tuon levyn kun olin muksu ja joka joulunaikaan pyörii jokin joulumix vähintäänkin, kun paketoin niitä muutamia hankkimiani lahjoja, kuten tänään.

Tässä taas oikein kunnon esimerkki siitä mikä ero on "kuulemisella" ja "kuuntelemisella."
Olen tähän asti vain kuullut tuon jossain taustalla, nyt vasta kuuntelin.
Vähän niin kuin ala-asteen musiikin tunneilla ei kyllä kerrottu sitä, että Juicen Viidestoista yö kertoo 2 viikon juomisen jälkeen tulevasta rapulasta.

Ja juu, on hirveä ero keskittyneessä kuuntelussa ja että musat vaan soi korvissa.

Ja juu, on hirveä ero keskittyneessä kuuntelussa ja että musat vaan soi korvissa.
Pätee myös ihan keskustelussa läsnäolemiseen; onko vain paikalla ja kuulee vai kuunteleeko.

Lopetin leikkeleiden ostamisen kun niissä on kaikkea muuta kuin lihaa. Sen sijaan iso köntsä ulkofilettä uuniin niin siitä voi vuoleskella leivänpäälle kunnon siivun, ei mitään kaupan 'superohutta'.

Ongelmana vain, että vuoleskelen suoraan suuhun. Sama ongelma oli toki leikkeleilläkin.

Meikäläinenkin ollut kerrankin iloinen siitäkin ettei nainen ole ollut mua pidempi, eikä painavampi.
Nykyinen on minua noin 6cm lyhyempi mutta jos on ryhti vähänkään heikompi niin ollaan kyllä melkein saman pituisia, painosta en tiedä mutta kyllä selkeästi voitan siinäkin. Eikä ole likimainkaan pisin nainen jota olen tapaillut. Itsellenihän näillä ei ole niin tuon taivaallista merkitystä, toki jos olisi kamalasti mua pidempi niin sitten ehkä tietyt seksiasennot olis haastavia.

Nykyinen on minua noin 6cm lyhyempi mutta jos on ryhti vähänkään heikompi niin ollaan kyllä melkein saman pituisia, painosta en tiedä mutta kyllä selkeästi voitan siinäkin. Eikä ole likimainkaan pisin nainen jota olen tapaillut. Itsellenihän näillä ei ole niin tuon taivaallista merkitystä, toki jos olisi kamalasti mua pidempi niin sitten ehkä tietyt seksiasennot olis haastavia.
Mulla ollut se 60kg sellainen maks. toivepaino naiselle, tää nyt meni kaksi kiloa yli mutta lupasi tehdä asialle jotain.
On muuten kohtuullisen haasteellista löytää noista siiderivalaista tuota painoluokkaa, sellaista +80kg kyllä saa ihan joukkueen verran haalittua koska vain.

Back
Ylös Bottom