Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tsek w/alkoholGlögi
Joo kokeilin tota nukkuessa pitoa, mutta luotto meni sen jälkeen kun oli nukkunut ehkä parhaat unet vuoteen ja kello väitti, että tosi huonot unet.Mulla oli valintakriteeri siinä hinta/laatusuhteen edullisuus ja mahdollisimman pieni koko, nukkuessa kun oli alunperinkin tarkoitus käyttää mutta siltikin snadisti ahdistava ja nyt varmaan ottaisin sen ouran sormuksen.
Plussaa oli vedenkesto niin sai olla uidessakin.
Saitte ylipuhuttua.Glögi
On, mutta ei tarvi kovin kauas katsetta nostaa että näyttää samalta.
Mulla on nainen, en tarvitse enää kelloa kertomaan että elän väärin.Täällä aktiivisusranneke tekisi itsemurhan.
Enpä ole kattellu. Pelkästään bongaillu.Ootko Doc kattellu paikallista autotarjontaa millasissa hinnoissa siellä on?
Sekin.Mulla on nainen, en tarvitse enää kelloa kertomaan että elän väärin.
Vähemmän herrasmies ois sanonu "eiku laita ennemmin pää" ja avannu samalla sepaluksen...Lähes täyden Onnibussin sikaosastolla joku nainen kysyi kerran, että saako käydä pötkölleen ja laittaa jalat mun syliin. Herrasmiehenä en voinut kuin myöntyä.
Meinas kalju jäätyä ni heräteostos ittelle keltane pipo. Cousteau saatana.
Ja eikö se ollu oranssi?Tuo nyt ei ole Cousteau-pipoa nähnytkään. Puolesta välistä poikki.
Ranskalaiset on hulluja.