Mutta kaikesta huolimatta en luovuta, ei tulisi mielenkään. Mä uskon että tästä vielä noustaan, mutta helpolla se ei toki käy. En usko että löytyy kolkkaa missä olla jos tälle antaa periksi.
Näen että jotain jännää alkanut tapahtua eli ihmiset alkavat yhdistyä jännällä tavalla mitä normaalissa arjessa ei enää nähnyt. Toki moni netin kautta, mutta silti näen tässä paljon toivoa, koska yhtenäisyyttähän on koitettu rikkoa vuosikaudet jopa vuosikymmenet kun miettii asiaa tarkemmin. Silti tämä paska minkä pitäisi meidät hajottaa lopullisesti alkaakin yhdistämään meitä. Se pahin mitä nuo tahot pelkäävät, koska toimimme päinvastoin mitä olettivat.
Tässä täytyy nyt vain olla vahva ja pitää se linja. Osumaa tulee se on varma, mutta se linja on pakko pitää vaikka vähän maksaakin rahaa tai hermoja tai psyykettä. Itse näen että tässä on sen verran isoa asia ettei voi vain jättää. Koska sama paska toistuu muuten jatkossa aina.
Toivon todellakin että olisit oikeassa, vaikka en siihen itse enää jaksakaan uskoa. Ns. sama paska on toistunut eri muodoissaan historiassa joka puolella maailmaa tasaisen epätasaisen varmasti, aina on ihmisiä, jotka eivät ole tyytyväisiä vallitsevaan järjestelmään, ja haluavat totalitarismia, vaikka usein kutsuvatkin sitä jollain muulla nimellä.