Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Meillähä menis helvetin hyvin jossei ajettas passia työpaikoille eikä olis rajotteita. Elämä olis niinku ennenkin. Molemmat pois vaan samantien
Se on kyllä kumma juttu, että nuo tyypit eivät ymmärrä, että meillä ei ole yhtään mitään koronarokotteita vastaan, kunhan ne ovat TÄYSIN vapaaehtoisia samalla tavalla kuin aiemmat influenssarokotteetkin. Päin vastoin, hyvä että niitä on olemassa halukkaille. Ainoa ongelma on kommaripassin kautta tehtävä pakotus.

Se on kyllä kumma juttu, että nuo tyypit eivät ymmärrä, että meillä ei ole yhtään mitään koronarokotteita vastaan, kunhan ne ovat TÄYSIN vapaaehtoisia samalla tavalla kuin aiemmat influenssarokotteetkin. Päin vastoin, hyvä että niitä on olemassa halukkaille.
Niinpä, mulle ei oo ainakaan vitunkaan väliä kuka ottaa ja mitä rokotetta ottaa. kunhan se olisi VAPAAEHTOISTA eikä tätä paska pakotusta mikä menee aina vaan hullummaksi!

Niinpä, mulle ei oo ainakaan vitunkaan väliä kuka ottaa ja mitä rokotetta ottaa. kunhan se olisi VAPAAEHTOISTA eikä tätä paska pakotusta mikä menee aina vaan hullummaksi!
Näin. Meille on ihan aidosti yks lysti mitä lääkettä joku ottaa tai jättää ottamatta, me emme ole kiinnostuneita toisten ihmisten henkilökohtaisista terveystiedoista.

Rokotepakottajilla on pakkomielle kysellä ihmisten terveystietoja, perusteluja lääkityspäätöksille, kyseenalaistaa niitä ja vielä pakottaa omia valintojaan kaikille.

Näin. Meille on ihan aidosti yks lysti mitä lääkettä joku ottaa tai jättää ottamatta, me emme ole kiinnostuneita toisten ihmisten henkilökohtaisista terveystiedoista.

Rokotepakottajilla on pakkomielle kysellä ihmisten terveystietoja, perusteluja lääkityspäätöksille, kyseenalaistaa niitä ja vielä pakottaa omia valintojaan kaikille.
Eli kummat meistä on psykoosissa?

Ilmeisesti perusoikeudet ja oma päätäntävalta terveydestään jne. on nykyään psykoosia ja foliohattua.

Ompa jännät ajat kyl osalla.

Katoin joskus black mirror sarjaa pari jaksoa ja totesin että ei nappaa tämmönen.
Nyt ei tarvi katto kuin ulos ikkunasta niin näkee saman

Niin, sopii kysyä, ovatko nämä rokotepakottajat olleet ennen tätä vuotta yhtä kiinnostuneita toisten ihmisten terveystiedoista? Ovatko he kyselleet toisilta ihmisiltä heidän lääkityksestään? Ovatko vaatineet perusteluja ja kyseenalaistaneet, jos lääkitys tai sen puuttuminen ei ole ollut kysyjälle mieleinen? Ovatko pakottaneet omaa lääkitystään muille?

Ei varmasti ole. Tämä on tapahtunut vasta tänä vuonna, koska heidät ovat aivopesty median toimesta ja he pitävät tällaista toimintaa hyväksyttävänä ja normaalina.

Se on kyllä kumma juttu, että nuo tyypit eivät ymmärrä, että meillä ei ole yhtään mitään koronarokotteita vastaan, kunhan ne ovat TÄYSIN vapaaehtoisia samalla tavalla kuin aiemmat influenssarokotteetkin. Päin vastoin, hyvä että niitä on olemassa halukkaille. Ainoa ongelma on kommaripassin kautta tehtävä pakotus.

Jep. Vaikka mäkin olen eri mieltä rokotteen tarpeellisuudesta määrätyille ikäryhmille niin +18v saa vetää mun puolesta vaikka 10 piikkiä kuhan sillä ei ole muhun vaikutusta. Voin alkaa vaikka rokottamaan ihmisiä jos siitä maksetaan mulle 20e/h

EDIT 24e ku enhän mä halua et mun keskimääränen palkka putoaa

Viimeksi muokattu:
Jep. Vaikka mäkin olen eri mieltä rokotteen tarpeellisuudesta määrätyille ikäryhmille niin +18v saa vetää mun puolesta vaikka 10 piikkiä kuhan sillä ei ole muhun vaikutusta. Voin alkaa vaikka rokottamaan ihmisiä jos siitä maksetaan mulle 20e/h
Tää kusetus on vaan rakennettu syyllistämiseen ja se että ne ketkä haluaa ottaa ei riitä vaan ne ketkä ei halua ottaa aiheuttaa jonkun yhteiskunnan romahtamisen tai sairaanhoidon jne.
Sehän on absurdia lukujenkin valossa ja jokainen näkisi tämän heti jos vain vaivaisi päätään sekunnin. Ei. Ihminen hokee jotain kymppiuutisten juttua tai A-studiota missä kerrotaan tämänhän olevan edelleen rokottamattomien pandemia. Se vaan on.

On kyllä jännä psykologinen operaatio.

Onko muualla kuin länsimaissa tällaista psykoosia tästä flunssasta? Miten lähi-itä tai intia jne?
Alkaa omaa foliohattua taas kutittamaan. Tuntuu että tässä ajaa tietyt valtiot ja mantereet itsensä alas ihan tarkoituksella.

Viimeksi muokattu:
Kun täällä on aktivoitunut koronaa pelkäävä porukka oikein aktiivisesti ja sitä kritisoivaa porukkaa verrataan foliohattuun niin, osoittakaa minulle todistaen YKSI perusterve nuori joka on kuollut koronaan (ei koronan kanssa)
On se kumma kun nää koronapelkääjät ei saa suojaa vaikka hakkaa piikkiä piikin perään. Ei vaan silti pitää muita ahdistella. Mä en pelkää, mä haluun vaan käydä töissä ja salilla, sillä pääsen jo pitkälle elämässäni mutta nää saatanan koronapelkääjät ei jätä rauhaan. Hakatkaa niitä rokotteitanne ja jättäkää mut rauhaan, ei kiinnosta psykoosinne, syyttäkää niitä lääkejättejä kun ei paskapiikkinne toimi muttei mulle tarvii lässyttää

Juuri näin!

Intiassa ei ainakaan tartuntoja nimeksikään.
Miten se on edes mahdollista? Pajeetit paskoo kaduilla ja ui omassa paskassaan kirjaimellisesti monessa paikoin.

Siellähän pitäisi kans roihuta rengaskasat ja ruumiskasat vierekkäin.
Tai kiina? Joo kovaa lockdownia ja muuta kyykytystä normitapaan, mutta ei taida sielläkään mitään isompaa hätää ollut missään vaiheessa vaan normiarkea. Ainakin mitä kollega kertoili asiasta jo puol vuotta sitten. Kommaribyrokratia siellä nyt on aina ollut.

Tuntuu kyllä vahvasti että tässä länsimaat kirjaimellisesti työntää itseään väkipakolla kohti suonsilmää tässä asiassa tuhoten talouden sekä kansojen yhtenäisyyden sekä luottamuksen mihinkään valtion päättäjiin. Tuohan altistaa taas poliittisesti ikäville jutuille ja jotenkin mielestäni kovin sopivaa, että China virus tuo mukanaan myös Chinan kommaritotalitärismin.

Mitä tässä nyt oikeasti ollaan tekemässä?

Milloinkohan pällitestejä muutetaan.
Enää ei kysytä puristaako vanne päätäsi, se korvataan ajanmukaisella kysymyksellä.

Tuntuuko sinusta että sinulle pakotetaan koronapiikkejä? Ovatko muut ihmiset mielestäsi psykoosissa korona rajoituksineen?

Onko muualla kuin länsimaissa tällaista psykoosia tästä flunssasta? Miten lähi-itä tai intia jne?
Alkaa omaa foliohattua taas kutittamaan. Tuntuu että tässä ajaa tietyt valtiot ja mantereet itsensä alas ihan tarkoituksella.

Mä näkisin, että psykoosi on suoraan yhteydessä siihen, miten kova luotto kansalla lääkäreihin ja ylipäätään lääketieteeseen. Euroopassa lääkärit ovat pääsääntöisesti asiansa osaavia ja hoito on hyvää. Valtaosa mummoista ja papoista on lääkäreiden vakioasiakkaita - käyvät vastaanotolla ihan kuukausittain tai viikoittain. Näille mikä tahansa lääke on positiivista ja syövät pillereitä vinot pinot joka päivä.

Sitten taas monessa köyhemmässä maassa lääkäreitä ei nähdä samaan tapaan yli-ihmisinä, vaan siellä esim. hoitovirheiden määrä on paljon korkeampi ja ihmiset suhtautuu skeptisemmin.

Enää ei kysytä puristaako vanne päätäsi, se korvataan ajanmukaisella kysymyksellä.

Tuntuuko sinusta että sinulle pakotetaan koronapiikkejä? Ovatko muut ihmiset mielestäsi psykoosissa korona rajoituksineen?
Kieltämättä nuo kaksi kysymystä selvittää aika hyvin psykoosin tason. Jos vastaukset molempiin on EI, niin psykoosit on vahvasti päällä.

Voitko rehellisesti väittää ettei koronapiikkejä pakotettaisi porukalle?

Äläkä nyt häivy sitten mihinkään vaan alat vastailemaan noihin juttuihisi.

Voitko rehellisesti väittää ettei koronapiikkejä pakotettaisi porukalle?

Äläkä nyt häivy sitten mihinkään vaan alat vastailemaan noihin juttuihisi.

Kyllä se sen tajuaa oikein hyvin - kaikki tietää ihan tasan mikä on homman nimi tässä vaiheessa. Tuo on gaslighting-meininkiä parhaillaan - nauttii tilanteesta ja tanssii sun ympärillä. Tosi ikävää, että ihmisistä paljastuu tällainen puoli, mutta jotkut vaan on tuollaisia.

Back
Ylös Bottom