Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Nyt se rummutus passista työpaikoille alkaa.

Tämä on nyt se ultimaattinen mittari, jolla voidaan luotettavasti tunnistaa yksilön degeneraation taso, koska puhutaan täysin mielenvikaisista toimenpiteistä.

1. Kannattaa koronapassiavaatimusta kaikille työpaikoille => Täysin degeneroitunut yksilö, ehkä pysyvästi tai ainakin toipuminen vaatii ammattiapua.
2. Ei kannata koronapassivaatimusta kaikille työpaikoille => Ainakin osittain järjissään oleva yksilö

Tästä olisi mukava nähdä polli tässäkin ketjussa. Miten ois @Mike ?

Viimeksi muokattu:
Pitää toivoa että Omikron on oireiltaan hyvin lievä myös Euroopan vanhemman väestön keskuudessa. Jospa nämä tontut sitten pikkuhiljaa lopettaisivat rokotteiden tuputtamisen ja passi hölmöilyt.

En tiedä mitä mieltä muut ovat, mutta ainakin itseäni ei todellakaan kiinnosta tehdä rankkaa treeniä kusinen maski naamalla.
Jos maski on ehto salilla treenaamiseen, niin itse valitsen treenin, mutta jokainen tehköön omat valintansa.

Luuletko sä että tää homma korjaantuu sillä, että mennään tonne kadulle? Ei. Vaikka tuolla olis 50000 tyyppiä, niin sinä ja sun kaltaiset vetää sen maskin naamaan ja piikittää neljättä kierrosta piikkiä kun niin sanotaan ja mediassa pakotetaan. Teidän takia tässä kusessa ollaan, jos jengi lopettaisi ton saatanan hösläämisen, niin tässä olis mitään hätää.

Mä en ole pitänyt maskia, enkä ole ottanut yhtään rokotetta, mä en tohon hulluuteen lähde. Mä en oikein voi muuta tehdä kun suurin osa kansasta on tommoisia nössöjä.

Eli me ollaan hävitty tää peli? Mitä tässä sitten vastaan pullikoida? Voidaan toki purkaa pahaa oloa foorumeilla.

En mä käytä maskia, enkä ole ottanu rokotetta. Ex-työpaikassa käytin maskia konttorilla kun oli työsuhde katkolla jos ei käyttänyt. Vaihdoin duunia tosin muista syistä kuin maskin takia.

Sakemanneissa on vielä muutamia täysipäisiä politikkoja:

View: https://mobile.twitter.com/FareTheeWell19/status/1467577667507601410

Juttelin aussikaverin kanssa. Kaikki maahantulijat ovat 2 viikon karanteenissa. Nyt hotelleista on huoneet loppu ja nämä leirit ovat perustettu sitä varten. ”Mate” kyllä sanoi hallituksen olevan tinateedta vähän herkillä. Toki olen ymmärtänyt Aussien olevan suht tarkkana luonnostaan jms.

Pitää toivoa että Omikron on oireiltaan hyvin lievä myös Euroopan vanhemman väestön keskuudessa. Jospa nämä tontut sitten pikkuhiljaa lopettaisivat rokotteiden tuputtamisen ja passi hölmöilyt.
Toivottavasti juurikin noin. 👍 Toisaalta, onko Euroopassa yhtään Omikron-tartuntaa rokottamattomien joukossa? Ainakin omaan silmään on sattunut, että jyllää aika hyvin piikitettyjen keskuudessa. Tämänkin perusteella on turha puhua piikkipakosta sekä koronapassista.

Ainoa, mikä itellä vähän huolettaa, on hoidossa olevien määrän kasvu. Ensimmäistä kertaa kahden vuoden aikana tämä näkyy nyt Oyssin vastuualueella. Juttelin asiasta yhden siellä työskentelevän sairaanhoitajan kanssa, ja hän kertoi, että esim. potilassiirrot Kuopioon johtuvat hoitajapulasta.

Rahaa on laitettu miljarditolkulla nenän kaivuuseen ja agenttileikkeihin, mutta tärkeintä asiaa ei ole Suomessa saatu sairaanhoidossa kuntoon. Onneksi itse en ole osallistunut tähän rahan polttamiseen millään tasolla! Miksiköhän minun ei ole vielä kahden vuoden aikana täytynyt käydä kertaakaan koronatestissä?

Mä uskon päivä päivältä enemmän ja enemmän siihen, että tämän homman päätepiste on maailmanlaajuinen sisällissota. Se sisällissota on Suomessa hävitty, koska meillä ei yksinkertaisesti ole riittävästi aseita ja tämä kansa ei uskalla taistella vastaan. Muutama prosentti kansasta on aidosti valmis kuolemaan, että tämä homma saadaan loppumaan. Kun tämä propaganda jatkuu ja pahenee vielä muutaman vuoden, niin uskon, että 30-40% kansasta on saatu aivopestyä siihen tilaan, että rokottamattomat pitää teloittaa. Aktiivisin ja pahiten psykoosissa elävä kansanosa alkaa itsenäisesti pahoinpidellä ja tappaa rokottamattomia.

Mielenosoituksiin, kansannousuun ja sisällissotaan osallistumalla saavuttaa kunniallisen kuoleman. Ei muuta. Järkevintä on jokaisen rokottamattoman paeta metsiin ja toivoa, että tämä päättyy joskus noin viiden vuoden kuluttua.

Terveisin: foliohattu todella syvällä päässä. Enkä ota sitä pois ennen kuin valtio ja media myöntää vakavat rokotehaitat ja kuolemat ja sen että koronapassi on täysin lainvastainen.

Mulle jäi pikkaisen epäselväksi, että kenen nyt pitäisi taistella vastaan ja mellakoida? Jos edes alfaleijonat ei oikein viitsi mennä ulos pakkaseen huutamaan iskulauseita ja somevaikuttaminenkaan ei tunnut kivalta vaihtoehdolta, kun joku saattaa sen kieltää ja bisnekset kärsiä, niin mitä mahdollisuuksia vähemmän jaloilla yksilöillä on asiaan vaikuttaa.

Rahaa on laitettu miljarditolkulla nenän kaivuuseen ja agenttileikkeihin, mutta tärkeintä asiaa ei ole Suomessa saatu sairaanhoidossa kuntoon. Onneksi itse en ole osallistunut tähän rahan polttamiseen millään tasolla! Miksiköhän minun ei ole vielä kahden vuoden aikana täytynyt käydä kertaakaan koronatestissä?
Juuri noin. Itsellä kanssa puhdas tili siltä osin, että olisin polttanut yhteiskunnan rahaa/resursseja sillä, että olisin käynyt kaivattamassa nokkaani.

Mulle jäi pikkaisen epäselväksi, että kenen nyt pitäisi taistella vastaan ja mellakoida? Jos edes alfaleijonat ei oikein viitsi mennä ulos pakkaseen huutamaan iskulauseita ja somevaikuttaminenkaan ei tunnut kivalta vaihtoehdolta, kun joku saattaa sen kieltää ja bisnekset kärsiä, niin mitä mahdollisuuksia vähemmän jaloilla yksilöillä on asiaan vaikuttaa.
Tämä on kyllä totta. Ei paljoa pakkislaisia näkynyt miekkarissa viime lauantaina.

Toivottavasti juurikin noin. 👍 Toisaalta, onko Euroopassa yhtään Omikron-tartuntaa rokottamattomien joukossa? Ainakin omaan silmään on sattunut, että jyllää aika hyvin piikitettyjen keskuudessa.
Tämä nyt on täysin epätodennäköistä, mutta mieti jos selviäisi että Omikron tarttuu ainoastaan rokotettuihin. Olisi kyllä hankala peittää vahingoniloaan.

Kaiken järjen mukaan korkeampi tarttuvuus = lievemmät oireet. Kuukauden päästä ollaan viisaampia miten tämä vaikuttaa riskiryhmiin ja rokottamattomiin, kun uusi variantti on päässyt kunnolla vauhtiin Euroopassa. Mediahan nyt saa tästä taas uutta paisuteltavaa, ja valtio hyvän syyn lisätä pakotteita rokottamattomille ja nuorempia lapsia piikille. Eipä tässä oikein muu auta kuin kiltisti odottaa että järki palaisi tähän maahan.

Mä uskon päivä päivältä enemmän ja enemmän siihen, että tämän homman päätepiste on maailmanlaajuinen sisällissota. Se sisällissota on Suomessa hävitty, koska meillä ei yksinkertaisesti ole riittävästi aseita ja tämä kansa ei uskalla taistella vastaan. Muutama prosentti kansasta on aidosti valmis kuolemaan, että tämä homma saadaan loppumaan. Kun tämä propaganda jatkuu ja pahenee vielä muutaman vuoden, niin uskon, että 30-40% kansasta on saatu aivopestyä siihen tilaan, että rokottamattomat pitää teloittaa. Aktiivisin ja pahiten psykoosissa elävä kansanosa alkaa itsenäisesti pahoinpidellä ja tappaa rokottamattomia.

Mielenosoituksiin, kansannousuun ja sisällissotaan osallistumalla saavuttaa kunniallisen kuoleman. Ei muuta. Järkevintä on jokaisen rokottamattoman paeta metsiin ja toivoa, että tämä päättyy joskus noin viiden vuoden kuluttua.

Terveisin: foliohattu todella syvällä päässä. Enkä ota sitä pois ennen kuin valtio ja media myöntää vakavat rokotehaitat ja kuolemat ja sen että koronapassi on täysin lainvastainen.
"ei ole aseita"

Noh tuo ei pidä paikkaansa :D
Otappa iisisti. Tässä kukaan mihinkään metsään ole menossa kommaria pakoon kuten ennenkään.
Itse näen että tämä koko kusetus kaatuu omaan mahdottomuuteensa, koska aika on heitä vastaan ja olen huomannut miten ihmiset alkavat olla kypsiä vaikka eivät sitä suoraan sanokaan. Jossain valtioissa voi tapahtua kovaakin vääntöä ja aussit nyt on asia erikseen. Hold the line ja lisää porukkaa linjaan on se toimivin. Ei taikaseinä maksa valtion menoja

Tiedän että pitää varautua pahimpiin, mutta osa ottaa liian kirjaimellisesti medioiden ja päättäjien jutut "mitä mietitään tehtävän"
Tuo on ilmaista ja halpaa puhetta heiltä. Ihan hoitoalalla on tiedossa ettei porukkaa vaan pysty potkimaan miten he kertovat ja haluavat antaa ymmärtää.
Älkää demoralisoiko itseänne turhaan näillä pelotteluilla. Valmiina kaikkeen mutta viilipyttynä ja forkut pumpissa.

Suosittelen myös kirjaimellisesti median seuraamisen vähentämistä sekä somea jos alkaa päässä kiristämään liikaa. Ei siinä mitään missaa vaikka pitää viikon taukoa ja treenailee jne.

Viimeksi muokattu:
Vain yksi pieni teko tai oikeastaan tekemättä jättäminen, niin koko hommalta kaatuu perusta. Jokainen tietysti ottaa tai jättää ottamatta piikit, se on täysin oma päätös. Mutta ottipa ne tai ei, niin jos kukaan ei ottaisi omalla kohdallaan käyttöön mitään kommunistista passia, niin se riittäisi kaatamaan tämän pisteytysjärjestelmän. Pieni teko, suuri vaikutus.

Vain yksi pieni teko tai oikeastaan tekemättä jättäminen, niin koko hommalta kaatuu perusta. Jokainen tietysti ottaa tai jättää ottamatta piikit, se on täysin oma päätös. Mutta ottipa ne tai ei, niin jos kukaan ei ottaisi omalla kohdallaan käyttöön mitään kommunistista passia, niin se riittäisi kaatamaan tämän pisteytysjärjestelmän. Pieni teko, suuri vaikutus.
Se on ihan mielettömän tärkeää ettei noudata tai lähde tähän mukaan jos ei näe itselle tarpeelliseksi.
Se määrä mitä meitä nyt on romahduttaa koko kusetuksen suomessa ja näyttää että saamme lisää porukkaa kokoajan. Me vahvistumme ja he heikkenevät jatkuvissa valheissaa ja maalitolppien potkimisissa. Se on kyl hauska kuinka tuo kusetus vaatii jatkuvasti sytykettä sinne rovioon tai koko homma kaatuu heti alas, mutta se vaatii kokoajan isompaa sytykettä ja parempaa mitä ei päättäjillä ja muilla kusettajilla ole antaa. Pelolla koitetaan saada se palamaan, mutta samalla tuo herättää taas porukkaa.

Ellei mitään yllättävää tapahdu niin meidän kusettajat ovat nyt kuristusotteessa ja on hapetuksen aika. Meillä on aikaa tässä ja olemme kärsivällisiä vaikka vähän osumaa ne antaisi siinä samalla. Ote ei irrota.

Soijaniska kommarit nyt kaatuu avokkaalla,jos alkaisivat rehaamaan.Netissä fantasioivat natsien hakkaamisesta,ei niistä muuhun ole.
Korona lässähtää ensivuoden aikana.

En ole menossa miekkareihin.. Tässä syy:

Moni tuttuni sanoo olleensa mukana talkoissa, jotka on kattonut tarpeelliseksi koronan taltuttamiseksi. Eli käynyt 2 x piikillä ja laittanut passin puhelimeen. Sehän on helppo ratkaisu ja se on markkinoitu niin valtavalla voimalla, että kukapa heitä siitä voisi syyttää. Minä en.

Sama porukka sanoo, että se kolmannen piikin saatikka tulevien säännöllisten lisäpiikkien hakeminen passin voimassa pitämiseksi on sitten jo liikaa. Eli se rokotteiden ja passin kannatus pienenee nähdäkseni kyllä tässä itsekseen. Systeemi kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Ei me suomalaiset, eikä länsimaalaiset kuitenkaan niin paljoa valtiota rakasteta. Ja mielestäni se näkyy tässä, kun tota kolmatta kierrosta viivytellään. Sehän ei johdu mistään muusta kuin siitä että poliitikot ei tiedä, mikä niiden piikkien suosio on.

Kaatumisen myötävaikuttajana saattaa toimia myös uudet muunnokset, kuten omikron. Jos/kun osoittautuu edelleen vaarattomammaksi kuin aiemmat niin se ruokkii ihmisten paluuta terveeseen ajatteluun.

Lisäksi täytyy myös toivoa, että ihmiset muistavat että koko passi ja rajoitukset tuotiin lakiin väliaikaisena toimintamallina. Eli jos siitä ollaan luomassa pysyvää mallia niin se toimisi edelleen isomman porukan herättäjänä.

Tiedostan kyllä että tuossa on paljon toiveajattelua, mutta perustan siitä toisaalta ison osan ihan ympäröivään todellisuuteen.

Yksi asia, mitä tässä kaikkien kannattaa tehdä, on muistaa tuoda omaa näkökantaansa esiin siellä missä sen pitää kuulua - ilman kiihkoa ja huutoa. Kyllä kuulijapuolella aina jotain tapahtuu, joku lähtee miettimään että mitäs helvettiä tässä oikein tapahtuu..

Mutta ensi kesään asti täytyis nyt sitten katsoa, minne tässä pääkaupunkiseudulla pääsee uimaan muun perheen kanssa. Lähihalli vaatii jo passia. Meinaan kyllä käydä kokeilemassa itsekseni, miten ne sitä hommaa kontrolloi. Kun jotenkin en jaksa uskoa että nekään niin innoissaan tästä on.

Back
Ylös Bottom