Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Onko noi nyt ujuttamassa sitä passia ihan kaikille työpaikoille, vai sote-sektorille vain..? Vissiin kaikille jos EK ottaa asiaan ylipäänsä kantaa?
Nyt useampikin EK:n johtohahmo telkassa vaatimalla vaatinut että pitää saada mahdollisimman nopeasti käyttöön.
Ei ole kyse sote alasta vaan aivan kaikkialle.

Nyt useampikin EK:n johtohahmo telkassa vaatimalla vaatinut että pitää saada mahdollisimman nopeasti käyttöön.
Ei ole kyse sote alasta vaan aivan kaikkialle.
Justiinsa. Tuossa tulee vastaan itelläni sietoraja koronarajoitusten suhteen. Ei sillai että asialle juuri mitään voisin tehdä, muuta kuin miettiä äänestyskäyttäytymistäni jatkossa.

Jokainen meistä varmasti löytää netistä ne puuttuvat tiedon palaset, joita tiedemiehet eivät ole vielä löytäneet rokotetta kehittäessään. Samaan aikaan vedetään ruutalla ties mitä ug-kamaa monta kertaa viikossa, mutta ei oteta rokotetta, koska ei haluta ottaa "myrkkyjä" kehoon. Kamoon. Jokainen voi olla mitä mieltä vaan, mutta mun mielestä on vastuutonta, että some-julkkikset vielä suoltaa tätä paskaa.

Edelleen yks hölmöimmistä vertailuista märkäpieru. Menee samaa kastii ku tää auton talvirenkaat

Mist se johtuu et nyt yhtkkiä ihmis henki onki niin saatanan arvokas ?? yli 80% rokotettu. Miks muutaman rokottamattoman henki kiinnostaa niin paljon. Ollaan valmiita laiittaa miljardeja rahaa kiinni siihen ja vaikka koko maa kiinni. Koronapassia ,Testastaus rumpaa yms...

Miks ei voi vaan antaa ihmisten tehä mitä ne haluu. Ois laittanu noiki rahat terveydenhuoltoon mitä menny tähän paskaan. Lapset voi jättää noista rokottamattomista suoraan pois ku niille tää tauti nyt 100% varmuudella ei ole mikään riski.

Eli paljon on rokottamattomia aikuisia. Ja niistäki voi jättää perusterveet pois. Eli paljon on merkittävästi ylipainoisia ja riskiryhmäläisiä rokottamatta ? Eli niitten takia laitetaan koronapassit joka vitun kolkkaan yms.. MITÄ VITTUA !???

Tulee aika saatan kalliiks tää touhu... Mitä vittua täällä tapahtuu oikeesti...
En näe muuta syytä kuin että tämä passijärjestelmä yritetään nyt tosissaan pakottaa läpi. Myöhemmin terveyspassiin liittyy eu digilompakko ja digiraha, ja ilmastohätätilan nimissä joku hiilijalanjälkipassi. Eli EU eliitin ajama kiinan tyylinen kansan valvonta/hallinta

Edelleen yks hölmöimmistä vertailuista märkäpieru. Menee samaa kastii ku tää auton talvirenkaat
Niin, Pfizer on maksanut erilaisia sakkoja mm. lahjonnasta 2000-luvulla yli 4Mrd€.

Tällä hetkellä Pfizer on FDA:n kanssa hakemassa mm. haittavaikutustutkimusten tuloksille 55 vuoden lisäaikaa toimittaa ne ulkopuolisille tutkijoille. Lain vaatima aika on 20 päivää.

Tämäkään ei tietysti herätä mitään epäilyksiä.

Jos käytetään realisempaa lukua vaikka 95% +/-3%yksikköä, niin kyllä uskon. Mutta se vaatisi koko kansan vauvasta vaariin rokottamisen. Joka ei ole enää mahdollista - se juna meni jo.

Eli enää siihen ei ole mahdollisuutta? Tämä kannattaa siis unohtaa. Onko tästä jotain faktaa, että tällainen tapa olisi toiminut?

Nythän näyttäisi siltä mitä ainakin itse olenkin ennustanut: 2 rokotetta (ja itseasiassa jo 1 taisi tehdä tätä) vähentää vakavia tautioireita, virus miedontuu ja sitten rokote muuttuukin samanmoiseksi kuin influenssarokote eli vapaaehtoinen kerta vuoteen esim.

Rajoituksia en sinänsä kannata koska niitä ei noudateta mutta kyllä mä ainakin ymmärrän miten rajoitukset toimii viruksen taltuttamisen kannalta.

Eli ei tarvita rajoituksia ja rokotteen pitäisi olla täysin vapaaehtoinen. Eli mehän ollaan aika samaa mieltä asioista.

Vai haluatko kuitenkin, että koronapassilla rajoitetaan niitä jotka ei ota vapaaehtoista rokotetta? Itse haluan, että koronapassi ei olisi käytössä.

Niin, Pfizer on maksanut erilaisia sakkoja mm. lahjonnasta 2000-luvulla yli 4Mrd€.

Tällä hetkellä Pfizer on FDA:n kanssa hakemassa mm. haittavaikutustutkimusten tuloksille 55 vuoden lisäaikaa toimittaa ne ulkopuolisille tutkijoille. Lain vaatima aika on 20 päivää.

Tämäkään ei tietysti herätä mitään epäilyksiä.
Onko tuo lisäaika oikeasti totta? Millä perustelevat tuon että tiedot pitää piilottaa? Tuntuisi että jos tuo on totta niin piikkit laitettaisiin välittömästi tauolle ennen kuin homma selviää. Luulisi tuosta isompi haloo nousevan vaan eihän tuosta ole missään juttua.

Onko tuo lisäaika oikeasti totta? Millä perustelevat tuon että tiedot pitää piilottaa? Tuntuisi että jos tuo on totta niin piikkit laitettaisiin välittömästi tauolle ennen kuin homma selviää. Luulisi tuosta isompi haloo nousevan vaan eihän tuosta ole missään juttua.
Tällainen juttu

Tuntuu et tää homma on menny siihen pisteeseen, että vaikka rokotuskattavuus olisi 99% ja tartunnat vain lisääntyvät, niin sitä yhtä prosenttia syytetään silti leviämisestä. Ihan kuin rokotuksesta ja passista olisi tullut joku uskonto.

Tuntuu et tää homma on menny siihen pisteeseen, että vaikka rokotuskattavuus olisi 99% ja tartunnat vain lisääntyvät, niin sitä yhtä prosenttia syytetään silti leviämisestä. Ihan kuin rokotuksesta ja passista olisi tullut joku uskonto.
Siksi syytetään koska tämä pieni osa ei tee kuten halutaan ja he ovat uhka. Tässä luodaan uutta yhteiskuntajärjestystä eikä mitään tauteja hoideta. Tätä täytyy vastustaa viimeiseen asti.

Älylaitteiden tuijottelu aiheuttaa niskojen jäykkyyttä ja näitä ongelmia.
Oon jo ennen koronaa asiasta jutellu hierojan ja kiropraktikon kanssa.
Mutta varmasti lisää niska ongelmia mitä enemmän istutetaan kotona ihmisiä...
Tuo huimaus voi hyvin johtua siitä rokotteen aiheuttamasta sisäkorvan tulehduksesta. Tästä syystä oma lankomies meni ekan piikin jälkeen pitkin seiniä öisellä vessareissullaan. Sillon sairaalassa lääkäri oli ensimmäisenä kysynyt piikkitilanteen ja kertonut että näitä on ollut paljon..

Tuo huimaus voi hyvin johtua siitä rokotteen aiheuttamasta sisäkorvan tulehduksesta. Tästä syystä oma lankomies meni ekan piikin jälkeen pitkin seiniä öisellä vessareissullaan. Sillon sairaalassa lääkäri oli ensimmäisenä kysynyt piikkitilanteen ja kertonut että näitä on ollut paljon..

Ei oo ku niska jumis, mappa kerto 😂

Eli enää siihen ei ole mahdollisuutta? Tämä kannattaa siis unohtaa. Onko tästä jotain faktaa, että tällainen tapa olisi toiminut?

Eli ei tarvita rajoituksia ja rokotteen pitäisi olla täysin vapaaehtoinen. Eli mehän ollaan aika samaa mieltä asioista.

Vai haluatko kuitenkin, että koronapassilla rajoitetaan niitä jotka ei ota vapaaehtoista rokotetta? Itse haluan, että koronapassi ei olisi käytössä.
Ei kun minä en näe sitä enää mahdollisena. Minun mielipide. Eli olisi ollut mahdollista jos rokotekattavuus olisi noussut koko maailmassa tonne lähelle sataa 2 rokotteen voimin alle puolessa vuodessa. Se juna siis meni jo. Mun mielipide - tähdennetään se vielä.

en mä voi sanoa etteikö tarvittas. Mutta toimivin rajoite olisi täysi liikkumattomuus. Nyt nää "ei saa laulaa ku 2 laulua" on kyl aivan käsittmättömiä. Mutta kertoo samalla siitä, että jokainen vaikka rajoituksia yrittää noudattaa niin myös yrittää keksiä keinoja niitä vältellä.

Ehkä mä kaarrun semmosen puoleen, että 3. rokote ja siitä eteenpäin pitäisi olla täysin vapaaehtoinen.

En halua, että koronapassi on käytössä koska siitä ei ole mitään hyötyä tällä hetkellä kun se on käytössä miten sattuu - esim. baarien tiistaina ei oo mutta keskiyönjälkeen perjantaina kyllä- viritelmät osoittaa. Enkä muutenkaan näe sitä tällä hetkellä järkevänä, kun alkaa näyttämään entistä selvemmältä siltä että itse virus mutatoituu heikommaksi ja on täten vuoden päästä (heitto, arvaus) jo ns. flunssan kaltainen.

Back
Ylös Bottom