Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
View: https://vm.tiktok.com/ZM8nMGVkX/
Ai tämmösiäkö ne kirurgit on?vai onko se vaan nyt amerikkaa..
Tähän vielä sen verran että aina kun näkee Geen jossa astinlaudat, tietää ettei se ole maastoa nähnytkään.
Mutta hienoja vehkeitä toki.
Ja nyt pakkis mainostaa jo amg:tä hehe.
Ei viitti halvemmallakaan "maasturilla", en kyllä tota omaa kippoa maasturiksi sanoisi vaikka kutsutaankin nelivedoksi koska ilman lukkoja on silti vajaavetoinen.kuka ny miljoonan markan merssulla metsään menisi?
....kahten miljoonan
liikkeen ja hengityksen yhdistäminen
Naamakirja just muistutteli taannoisesta 1000 burpeeta ennen joulua haasteesta, jonka itse itselleni otin. Vois ottaa ny uuelleen, mutta vois myös näitä kehonhuollollisia juttuja harrastaa...+10 vuoden takaisilta astangajoogatunneilta ei ole jäänyt mieleen juuri muuta kuin liikkeen ja hengityksen yhdistäminen ja aurinkotervehdykset -nekin vain jotenkuten. Youtuben avustamana muutama sarja, kertauksen vuoksi tavallista useampi, ja tuntuukin ihan hyvältä kropassa.
Muistin myös että siihen on syynsä, että olen säilyttänyt aikoinaan hankitun laadukkaan joogamaton; tämän harrastuksen pariin palaaminen, ihan vaikka vaan Youtuben ohjaamana, tekisi kyllä hyvää. Jos ei muuten, niin edes noiden lämmittelysarjojen verran aamuisin.
Huomenna uudestaan.
Mä saan lähetettyä Yogaiaan 1kk ilmasia tutustumispasseja, jos sitä haluat kokeilla. Vaatii kyllä varmaan sen kirjautumisen ja maksutietojen laittamisen, mutta saahan sen peruttua sit.+10 vuoden takaisilta astangajoogatunneilta ei ole jäänyt mieleen juuri muuta kuin liikkeen ja hengityksen yhdistäminen ja aurinkotervehdykset -nekin vain jotenkuten. Youtuben avustamana muutama sarja, kertauksen vuoksi tavallista useampi, ja tuntuukin ihan hyvältä kropassa.
Muistin myös että siihen on syynsä, että olen säilyttänyt aikoinaan hankitun laadukkaan joogamaton; tämän harrastuksen pariin palaaminen, ihan vaikka vaan Youtuben ohjaamana, tekisi kyllä hyvää. Jos ei muuten, niin edes noiden lämmittelysarjojen verran aamuisin.
Huomenna uudestaan.
Ei varmaan kovin moni.kuka ny miljoonan markan merssulla metsään menisi?
....kahten miljoonan
vanhoja hyviä aikoja
Näitä haasteita on ollut että yhdeltä seisomalta toi 1000 burbeeta, sata ei tunnu missään kun niitä tullut tehtyä jo yhdessä treenissä sen verran.Naamakirja just muistutteli taannoisesta 1000 burpeeta ennen joulua haasteesta, jonka itse itselleni otin. Vois ottaa ny uuelleen, mutta vois myös näitä kehonhuollollisia juttuja harrastaa...
Pitäisikö internet räjäyttää?ne ovat historiia, ollut jo hyvän aikaa, monessakin asiassa #valitettavasti #enpidänykyajasta
Pitäisikö internet räjäyttää?
Tämmöselle tavalliselle kuolevaiselle tuo rapiat 40 päivässä tai vajaat 100 joka toinen päivä on ihan nokko.Näitä haasteita on ollut että yhdeltä seisomalta toi 1000 burbeeta, sata ei tunnu missään kun niitä tullut tehtyä jo yhdessä treenissä sen verran.
Tuossa 1000 kerralla alkaa olemaan jo pelkona se lihastulehdus mikälie olikaan vaarana.
Eihän niitä nyt hullukaan tee joka päivä, jotkut wodit vain ollut sellaisia että pääosassa on burbee.Tämmöselle tavalliselle kuolevaiselle tuo rapiat 40 päivässä tai vajaat 100 joka toinen päivä on ihan nokko.
Crosfittaajat sitte erikseen.
Tämmöselle tavalliselle kuolevaiselle tuo rapiat 40 päivässä tai vajaat 100 joka toinen päivä on ihan nokko.
Crosfittaajat sitte erikseen.
Selkeä peruste avioerolle.Vaimo alotti crossfitin.