Roopeli
VIP
Samoin mutsi ja faija ens kuussa 3. piikki 75v+.
Lisäksi kävivät ekaa kertaa tänä vuonna hakemassa myös influ piikin.
Ja vielä tiedoksi kaikille että aina äänestävät demareita. =D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoin mutsi ja faija ens kuussa 3. piikki 75v+.
Lisäksi kävivät ekaa kertaa tänä vuonna hakemassa myös influ piikin.
Ja vielä tiedoksi kaikille että aina äänestävät demareita. =D
Parinkymmenenvuoden natsismi tiivistettynä yhteen lauseeseen ja kuvaan on tosiaan aikamoista mutkien suoristelua.Vetelen tarkoituksella vähän mutkia suoriksi. Tarkoitin että enemmistö kansasta joko hyväksyi tai olemalla hiljaa ja sallien hyväksyi ja päästi natsit valtaan ja mahdollisti koko homman, ts. Olivat massapsykoosissa kuten nyt näyttää käyvän.
Hohhoijjaa. Kerrotko miten haluaisit mun asian esittävän, että tajuat sen pointin mitä koitan sanoa? Jos et noista pääse kärryille mitä jo kirjoitin niin ei auta. Et ainakaan enään osannut esittää argumenttia miksi väitteeni ei pitäisi paikkaansa. En ajatellut sulle alkaa natsismin historiaa opettaa voit itse perehtyä siihen jos on mielenkiintoa.Parinkymmenenvuoden natsismi tiivistettynä yhteen lauseeseen ja kuvaan on tosiaan aikamoista mutkien suoristelua.
Kyllä mulla on natsismi hallussa, älä hätäile siitä.Hohhoijjaa. Kerrotko miten haluaisit mun asian esittävän, että tajuat sen pointin mitä koitan sanoa? Jos et noista pääse kärryille mitä jo kirjoitin niin ei auta. Et ainakaan enään osannut esittää argumenttia miksi väitteeni ei pitäisi paikkaansa. En ajatellut sulle alkaa natsismin historiaa opettaa voit itse perehtyä siihen jos on mielenkiintoa.![]()
Mapalla on natsismi kyl hallussa.Kyllä mulla on natsismi hallussa, älä hätäile siitä.
Mikä väite? Että sä näet natsismia ympärilläs? Ei sitä voikaan kumota kun se on sun pään sisällä.
Kyl tän näkee jo ennen mitään merkkejäkin. Media koittaa pelotella ja demoralisoida tässä vaiheessa vielä vahvasti puheella, mutta ei näitä voi ohittaa silti. Mut joo kyl me historia muistetaan toisinkuin monet ja on varma ettei mihinkään vastaavaan saa hengissä porukkaa vaan alkaa tapahtua aika paljon asioita paljon ennen sitä.Eilen Iltalehdessä ensimmäistä kertaa vihjailtiin rokottamattomien hihamerkeistä. Ilmeisesti 30-luvun Saksassa tyhmimmätkin juutalaiset ymmärsivät tuossa vaiheessa, ettei se tule päättymään hyvin. Ja sama homma on nyt. Jos ne hihamerkit tulee, niin sitten me kaikki tiedetään mistä on kyse.
Jos te sodan haluatte, niin sodan te tulette saamaan.
Ja millähän noi tarkistaa merkittömät ihmiset? Millä kapasiteetilla?Eilen Iltalehdessä ensimmäistä kertaa vihjailtiin rokottamattomien hihamerkeistä. Ilmeisesti 30-luvun Saksassa tyhmimmätkin juutalaiset ymmärsivät tuossa vaiheessa, ettei se tule päättymään hyvin. Ja sama homma on nyt. Jos ne hihamerkit tulee, niin sitten me kaikki tiedetään mistä on kyse.
Jos te sodan haluatte, niin sodan te tulette saamaan.
Kyllä mulla on natsismi hallussa, älä hätäile siitä.
Mikä väite? Että sä näet natsismia ympärilläs? Ei sitä voikaan kumota kun se on sun pään sisällä.
Käytä mielikuvitusta. Veikkaan, että jo nyt 10-20 % kansasta haluaa laittaa meidät uuniin. Ei poliiseja tarvita meidän vahtimiseen. Hyvät kansalaiset tekee senJa millähän noi tarkistaa merkittömät ihmiset? Millä kapasiteetilla?
Odotan innolla kun ensimmäiset pullukat yrittää laittaa mut uuniinKäytä mielikuvitusta. Veikkaan, että jo nyt 10-20 % kansasta haluaa laittaa meidät uuniin. Ei poliiseja tarvita meidän vahtimiseen. Hyvät kansalaiset tekee sen
Suoraan wikipediasta sulle lisää tietoa:No kappas, just noin taisin sanoa.Huomaatkohan itse mistä johtuu kun totean et sun kanssa ei kannata enempää keskustella.
Jätän tän nyt vielä vaikka tähän..
”President Hindenburg died at the age of 87 on 2 August 1934.
Shortly after Hindenburg’s death, Hitler announced that offices of the chancellor and the president were to be combined to create one position, the Führer and chancellor. Hitler announced that he would occupy this new role.
On 19 August 1934, the German people were asked to vote on whether or not they approved of the merging of the two offices and Hitler’s new role as Führer. 95.7% of the population voted. 89.93% voted in favour of Hitler.
With Hindenburg gone, there was no longer a limit to Hitler’s power. He was now a dictator.”
Tuo porukka on niitä pahimpia mental caseja. Kai ne odottaa että joku muu tekis tässäkin sen likaisen työn eli me.Odotan innolla kun ensimmäiset pullukat yrittää laittaa mut uuniin
Eiköhän viisainta olisi houkutella sut lentokoneeseen jolla vietäs sut pois tästä kaikesta ja ajella se laavaan se lentokone. :D Siinä sulle uunia kerrakseen.Odotan innolla kun ensimmäiset pullukat yrittää laittaa mut uuniin
Vetelen tarkoituksella vähän mutkia suoriksi. Tarkoitin että enemmistö kansasta joko hyväksyi tai olemalla hiljaa ja sallien hyväksyi ja päästi natsit valtaan ja mahdollisti koko homman, ts. Olivat massapsykoosissa kuten nyt näyttää käyvän.
katso liitettä 236505
Vai mites se nyt meniEiks Suomessakin oo enemmistö kansasta hyväksynyt tai ollut hiljaa ja sallien hyväksynyt ja päästänyt vihervasemmiston valtaan ja sitä kautta antanut heille mahdollisuuden alistaa kansa?
Suoraan wikipediasta sulle lisää tietoa:
Lisäksi hallituksessa oli joukko ammattiministereitä. Varsin pian NSDAP kuitenkin tuli ainoaksi hallituspuolueeksi, ja sen jälkeen kun maaliskuun 1933 vaaleissa valitut valtiopäivät olivat säätämällään valtalailla myöntäneet hallitukselle lähes rajoittamattoman vallan, se julisti pian kaikki muut puolueet paitsi NSDAP:n laittomiksi. Hindenburgin kuoltua vuonna 1934 Hitler otti itselleen myös valtakunnanpresidentin tehtävät.![]()
Hitlerin hallitus – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Tossa ei ole massaspykoosin tai halun kanssa mitään tekemistä!
Vuonna 34 ei vaan ollut tämmöstä internettiä, joten paha syyttää sitä saksalaista joka "hiljasesti hyväksyy" yhtään mitään kun ei ollut edes tietoa mitä tapahtuu.
Että kyllä tämä nykymaailman tilanne on ihan helvetin pitkällä natsisaksameiningeistä. Jos sä et sitä tajua ja jatkat tota idioottimaista natsivertailua niin ei kait siinä, sä et vaan sit tajua. Mutta äläpä säkään huoli - teitä on näköjään täällä iso kasa.