Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, onko tuossa takana maksettu mainos vai mielenterveysongelma. Mietin vaan, että mikä olisi riittävä hinta tehdä itsestään julkisesti idiootti.

Monenlaisista pikkujoulukäytännöistä kuullut...
Yhdessä porukassa vissiin vasta bussissa tehtiin pikatestit porukalle... eli ulos bussista jos sattuu näyttämään muuta :D Ja kai ne testitkin voi näyttää väärin.
Toisessa firmassa taas lähetettiin ihmisten kotiin niitä testejä.

Ei helvetti kun miettii mitä vammailua tämä on nykyään.

Kyllä valitettavasti maailmassa on paljon tunne kylmiä ja empatiaan kykenemättömiä ihmisiä.
Moni myös vetää henk. kohtainen ura vain mielessä tai vallankeruu jne. He ikäänkuin kahmivat kaiken mitä saavat ja eivät välitä vaikka eivät olisi edes päteviä hommaan tai toimeen.
Pyrkyri menoa ja politiikkahan on täynnä näitä. Omalla tapaa niin etovaa menoa, että karsiikin kaikki kunnian ihmiset pois suurimmaksi osin tuosta hommasta ja sinne hakeutuu sitten porukkaa joka esittää ajavansa tiettyä asiaa vaikka oikeasti ajavat vain omia asioitaan.

Moni myös vetää henk. kohtainen ura vain mielessä tai vallankeruu jne. He ikäänkuin kahmivat kaiken mitä saavat ja eivät välitä vaikka eivät olisi edes päteviä hommaan tai toimeen.
Juu työelämässä olen nähnyt myös tämän tyyppisiä ihmisiä, jotka eivät päteviä hommaansa. Ovat vaan suojatyöpaikassa hyvällä palkalla. Eikä siis sillä, että kaikki pitäisi osata.. Mutta nämä henkilöt ei edes yritä oppia ja saavat silti suht hyvää palkkaa tekemättä juuri mitään.

20211127_112357.webp
20211127_112338.webp

WHO jatkaa linjallaan. Tammikuussa 2020 raportoivat ettei koronavirus tartu ihmisestä ihmiseen. Helmikuussa samana vuonna olivat matkustusrajoituksia vastaan. Nyt viimeisin linjaus on että uudelle variantille olisi parempi antaa liikkumisen vapaus:

Who:n toiminta taitaa olla aika politisoitunutta, mistä hyvänä esimerkkinä Zimbabwen diktaattorin Mugaben nimeäminen hyvän tahdon lähettilääksi 2017 lokakuussa. Ehti olla virassaan muutaman päivän, kunnes kansainvälisen kohun johdosta erotettiin. Tuo kaveri 30-vuotisella hallitsijan urallaan ehti mm. romahduttamaan maansa terveydenhuollon.

Totesi jossain vaiheessa, ettei häntä hallitsijan pallilta saa pois kuin Jumala. No, lokakuussa 2017 pakottivat hänet eroamaan, liekö sitten Jumala puuttunut peliin? Who onneksi riensi hätiin ja ilmaisi tukensa diktaattorille nimeämällä hänet hyvän tahdon lähettilääksi.

Juu työelämässä olen nähnyt myös tämän tyyppisiä ihmisiä, jotka eivät päteviä hommaansa. Ovat vaan suojatyöpaikassa hyvällä palkalla. Eikä siis sillä, että kaikki pitäisi osata.. Mutta nämä henkilöt ei edes yritä oppia ja saavat silti suht hyvää palkkaa tekemättä juuri mitään.
Se on pahin kun tällaisia on sitten jotka junailevat kaikennäköistä siinä samalla ja melkoista politikointia/ongelmia sitten näistä. Naurattaa kun tietää monesta firmasta sellaista primadonnaa, jotka suorastaan vaarantavat projekteja jos jonkun naama ei miellytä tai ovatkin erimieltä asioista kunnolla näiden kanssa. Itse en edes pystyisi siihen perseennuolentaan mitä tietyt isommat portaat vaatisi.
Joku voisi sanoa että olen torpannut urani, mutta itse olen valintani tehnyt urapolussani. Minussa ei ole puhelinta integroituna kämmeneen eikä minua saa kiinni lomilla tai työajan ulkopuolella. Se on oma valintani. Olen monesti huokaissut helpotuksesta kun olen ollut rehellinen itselleni ja en ole lähtenyt siihen trendiin että aina pitää vaan parempaa ja isompaa. Toki osalle sopii ja ei siinä mitään, mutta on monia jotka vaan lähtee tuohon "mitä pitää tehdä" vaikka ei ehkä ole edes oma juttu vaan stressaavat sitten pirusti nämä henkilöt jatkossa.

Back
Ylös Bottom