Senverran mielenkiintoinen ketju tämä, että on pakko osallistua. Ensimmäinen kirjoitus. Toistakymmentä vuotta olen foorumia
seuraillut, ja paljon saanut iloa ja hyviä vinkkejä salitreenaamiseen joka on vaan hieno laji. Aikoinaan työkaveri suositteli
Miken ja Nyyssölän videoita seuraamaan, ja se sitten mielenkiinto kasvoi salitreenaamiseen.
Erityisesti pakko kiittää Mikeä foorumista, valokuvaus urastaan sekä tietenkin videotuotannosta. Kaiken on mies tyhjästä tehnyt itse.
On reilu rehti tyyppi, joka saa käsittämättömän paljon skeidaa niskaansa vaan kun suomessa on tämä kateus. Kateus kun ajaa täällä kiimankin ohi.
Arvostan myös suuresti kuinka olet avoimesti tuonut kantasi julkisesti tähän Blörönä skeidaan.
Oma mielipiteeni on se, että se väittely onko piikitetyt vai puhdasveriset parempia ihmisiä sen aika alkaa olla vähän ohi. Pitäisi kunnioittaa
yksilön valintaa. Shotti minkä sisältöä ei tunnu tietävän kukaan, eikä pitkäaikais vaikutuksia. Ihmisen oman päätäntävallan menettäminen tähän
asiaan on jäätävää. Aika monta asiantuntijaa kotimaassa, sekä maailmalla varoittaa shotin vaaroista. Onko ne kaikki vaan seonneita. Vähän epäilen.
Alkaa hirvittämään kuinka pitkälle tämä vielä menee. Ensin potkitaan töistä, sitten ei kauppaan ja tankkaamaan autoa saa mennä. No nekään ei
maailmaa kaada. Jos seuraavaksi katkaistaan päivärahat, sekä pankkitili kyllä kusessa ollaan velattomanakin.
Onko sitten seuraava setti, että poimitaan keskitysleirille, ettei jengi ala ryöstelemään yön pimeinä tunteina ruokaa ja käyttötavaraa kun on pakko.
Ratkaisuna tähän tarjotaan se että ota joka 6kk välein piikki. Tässä kerkeää 60piikkiä itse ottamaan jos 70vuotiaaksi elää. Jännä etten ole yhtään
rokotetta liki 20vuoteen ottanut, ja jatkossa se on loputon ketju.
Sekä miten tämä agenda etenee. Maatalous ajetaan alas. Bill Gates tulee tynnyrilihoineen tilalle. Eiköhän kaikki luontaistuotteet ja yrtit kielletä,
kun ne haittaa melkoisesti Pfizerin busineksia.
Koska lampaat herää, ja toteaa nyt riittää.
Alla muutama linkki, jotka oikeasti kasvattaa huolen missä maailmassa oikein eletään.
Päättymätön rokotepakko ja kansojen massavalvonta
Näin Australiassa
Pandemia