Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Ei helvetti :D

Tässä nämä kappalaisen viisauden temppelit
Kiurulta kyllä onneton sanavalinta, luulenpa kyllä, että viittasi koronapotilaille varattuihin hoitopaikkoihin. Mielestäni Kiuru on pitänyt pintansa kovassa paikassa ja uskaltanut varoitella jo alkusyksystä epidemian kiihtymisestä toisin kuin moni muu. Poliitikot eivät ole minulle ensisijainen tietolähde tässä asiassa.

1fdf5411f7649ee899951586249d90c6cfda3f12ace13f02afed713bbdfb60e6.webp

Aikamoista.

Tässä hyvä esimerkki asiasta jota en nyt ihan ymmärrä,, eli kun rokotetut ovat suojassa itse taudilta (ammattilaisten mielestä), niin miten he eivät silti ole suojassa rokottamattomilta??

Tuli vaan mieleen, kun täällä(kin) on niitä, jotka naureskelevat niille taviksille, jotka luulevat tietävänsä paremmin, kuin alan ammattilaiset.

Tarkoitatko, että tää koko sekoilu loppuu ensi kesään mennessä? Eli ensi kesänä pääsee ilman passia paikkoihin?
EI kokonaan. Suurin osa tästä paskasta loppuu ens kesänä. Passin mahdollisuutta varmaan venytetään 2022 loppuun mutta se on varalla. Tää on mun arvio. Suomessa.

Tässä hyvä esimerkki asiasta jota en nyt ihan ymmärrä,, eli kun rokotetut ovat suojassa itse taudilta (ammattilaisten mielestä), niin miten he eivät silti ole suojassa rokottamattomilta??

Tuli vaan mieleen, kun täällä(kin) on niitä, jotka naureskelevat niille taviksille, jotka luulevat tietävänsä paremmin, kuin alan ammattilaiset.
Kuka asiantuntija on sitä mieltä, että rokotettu 100% suojassa taudilta? Vastaus: ei kukaan. Ja näin ihmettelyltäsi putoaa pohja.

WHO jatkaa linjallaan. Tammikuussa 2020 raportoivat ettei koronavirus tartu ihmisestä ihmiseen. Helmikuussa samana vuonna olivat matkustusrajoituksia vastaan. Nyt viimeisin linjaus on että uudelle variantille olisi parempi antaa liikkumisen vapaus:

Kuka asiantuntija on sitä mieltä, että rokotettu 100% suojassa taudilta? Vastaus: ei kukaan. Ja näin ihmettelyltäsi putoaa pohja.
Ihmetelläänkö nyt yhdessä sitten miksi rokotetuttuja ei testata ja saavat vapaana levittää tautia ympäriinsä ? 😊

Lues nyt tuo Polarin laittama juttu, ja sen jälkeen mun laittamani postaus, tiedän, siinä on monta sanaa, mutta jos et kaikkia ymmärrä, niin setä auttaa. Tämä on tällä hetkellä käytäntö, jonka mukaan toimitaan. Kannattaa myös huomioida, että yritin olla sarkastinen.
89c72b96-9879-4b0c-be80-df03a17b7877-jpeg.236373

Ihmetelläänkö nyt yhdessä sitten miksi rokotetuttuja ei testata ja saavat vapaana levittää tautia ympäriinsä ? 😊
Ihmetellään vaan, koska kyllä esim. omaolo.fi ja täkäläiset ohjeet ohjaavat keskiverto flunssaoireilla edelleen testattavaksi ja pysymään karanteeninomaisissa olosuhteissa. Olen rokotettu ja kävin tässä kuussa testissä kahdesti, ensin työterveyslääkärin määräyksestä ja räkiksen jatkuttua terveyskeskuslääkärin. Ja ei ollut koronaa.

Senverran mielenkiintoinen ketju tämä, että on pakko osallistua. Ensimmäinen kirjoitus. Toistakymmentä vuotta olen foorumia
seuraillut, ja paljon saanut iloa ja hyviä vinkkejä salitreenaamiseen joka on vaan hieno laji. Aikoinaan työkaveri suositteli
Miken ja Nyyssölän videoita seuraamaan, ja se sitten mielenkiinto kasvoi salitreenaamiseen.

Erityisesti pakko kiittää Mikeä foorumista, valokuvaus urastaan sekä tietenkin videotuotannosta. Kaiken on mies tyhjästä tehnyt itse.
On reilu rehti tyyppi, joka saa käsittämättömän paljon skeidaa niskaansa vaan kun suomessa on tämä kateus. Kateus kun ajaa täällä kiimankin ohi.
Arvostan myös suuresti kuinka olet avoimesti tuonut kantasi julkisesti tähän Blörönä skeidaan.

Oma mielipiteeni on se, että se väittely onko piikitetyt vai puhdasveriset parempia ihmisiä sen aika alkaa olla vähän ohi. Pitäisi kunnioittaa
yksilön valintaa. Shotti minkä sisältöä ei tunnu tietävän kukaan, eikä pitkäaikais vaikutuksia. Ihmisen oman päätäntävallan menettäminen tähän
asiaan on jäätävää. Aika monta asiantuntijaa kotimaassa, sekä maailmalla varoittaa shotin vaaroista. Onko ne kaikki vaan seonneita. Vähän epäilen.

Alkaa hirvittämään kuinka pitkälle tämä vielä menee. Ensin potkitaan töistä, sitten ei kauppaan ja tankkaamaan autoa saa mennä. No nekään ei
maailmaa kaada. Jos seuraavaksi katkaistaan päivärahat, sekä pankkitili kyllä kusessa ollaan velattomanakin.

Onko sitten seuraava setti, että poimitaan keskitysleirille, ettei jengi ala ryöstelemään yön pimeinä tunteina ruokaa ja käyttötavaraa kun on pakko.

Ratkaisuna tähän tarjotaan se että ota joka 6kk välein piikki. Tässä kerkeää 60piikkiä itse ottamaan jos 70vuotiaaksi elää. Jännä etten ole yhtään
rokotetta liki 20vuoteen ottanut, ja jatkossa se on loputon ketju.

Sekä miten tämä agenda etenee. Maatalous ajetaan alas. Bill Gates tulee tynnyrilihoineen tilalle. Eiköhän kaikki luontaistuotteet ja yrtit kielletä,
kun ne haittaa melkoisesti Pfizerin busineksia.

Koska lampaat herää, ja toteaa nyt riittää.

Alla muutama linkki, jotka oikeasti kasvattaa huolen missä maailmassa oikein eletään.

Päättymätön rokotepakko ja kansojen massavalvonta

Näin Australiassa

Pandemia

Ihmetellään vaan, koska kyllä esim. omaolo.fi ja täkäläiset ohjeet ohjaavat keskiverto flunssaoireilla edelleen testattavaksi ja pysymään karanteeninomaisissa olosuhteissa. Olen rokotettu ja kävin tässä kuussa testissä kahdesti, ensin työterveyslääkärin määräyksestä ja räkiksen jatkuttua terveyskeskuslääkärin. Ja ei ollut koronaa.

Unohdit mainita, että kuulut sairaanhoito henkilöstöön. Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla tuplarokotetut eivät pääse välttämättä testiin edes lievissä flunssaoireissa. Näin kertonut useampi (rokotettu) työntekijä meidän firmasta.

Unohdit mainita, että kuulut sairaanhoito henkilöstöön. Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla tuplarokotetut eivät pääse välttämättä testiin edes lievissä flunssaoireissa. Näin kertonut useampi (rokotettu) työntekijä meidän firmasta.
Ei sopinut agendaan. 😅. Noh. Oli miten oli niin ilmeisesti Suomen sisälläkin vähän eri käytäntöjä ? Yleinen ohjeistus kuitenkin on, että tuplarokotettuja ei enää testata ja siitä turha täällä väitellä kun näin se vaan on.

Mä olen jo aiemmin veikannut, että tauti on pyyhkinyt koko väestön yli useaan otteeseen tässä kahden vuoden aikana. Itse asiassa voi olla mahdollista, että jokainen "aalto" on tuollainen, eli jokaisessa aallossa kaikki ihmiset altistuvat (huom. kaikki eivät saa testissä havaittavaa tartuntaa saatika oireita).

Etkös se ollut sinä, joka postasi tähän ketjuun sen artikkelin Iranista, jossa koko väestön arveltiin sairastuneen jo vähintään kerran?
Joo, postasin. Jos tuo tutkimus pitää paikkansa, niin se tarkoittaisi ettei taudin sairastaminenkaan antaisi rokotusta kummempaa suojaa, harmi kyllä. Testauksia on kuitenkin tehty niin paljon Suomessa, etten oikein voi uskoa, että tauti olisi jo kohdannut koko populaation. Mikähän Iranin tilanne koronan suhteen on tällä hetkellä? Sairaanhoidon ja raportoinnin suhteen ovat ehkä kuitenkin vähän eri asemassa kuin me, joten kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä en tekisi tuon tutkimuksen suhteen.

Back
Ylös Bottom