Olis vielä helpommin tarttuva ja vaarallisempi. Ihmisiä on aivan liikaa.Tiiättekö mikä ois tosi hauskaa just ny? Joku niin paljon muuntunu kanta mikä ohittaa rokotteen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis vielä helpommin tarttuva ja vaarallisempi. Ihmisiä on aivan liikaa.Tiiättekö mikä ois tosi hauskaa just ny? Joku niin paljon muuntunu kanta mikä ohittaa rokotteen.![]()
<rant>Kyllä tää koronapassi on muutenki täys vitsi, rokotetut levittää ja rokottamattomat käy testissä et saa vihreäksi passin ja on varmasti terveitä. No maailmassa monet asiat täyttä hulluutta.:D
Koronarokote nostaa kuolleisuutta
![]()
Koronarokote nostaa kuolleisuutta
Sain alla olevan kirjoituksen VTT:n tutkijalta, joka haluaa sensuurin ja painostuksen vuoksi pysyä anonyyminä. Kirjoitus ei edusta VTT:n tutkimusta tai kantaa. Olen itse vuorokauden automaattibänni…www.ossitiihonen.com
Tää oli muuten hyvä faktoihin perustuva kirjoitus![]()
Meinaatko siis, että rokote aiheuttaa enemmän kuolemia, kuin että ei olisi rokotettu ketään?Tää oli muuten hyvä faktoihin perustuva kirjoitus![]()
Meinaatko siis, että rokote aiheuttaa enemmän kuolemia, kuin että ei olisi rokotettu ketään?
Tämä siis jollain tapaa näkyy jossakin tilastossa? Laitas tänne kuvaa, niin ihmetellään.
Ei oo tietoo. Ikä jakauman mä voin kyllä antaa: aika johdonmukasta on.Moniko näistä on sellainen, että ei pysty ottamaan rokotetta terveydellisistä syistä?
Ikä?
Perussairaudet?
1. rokotteen saanut, mutta "rokottamaton"?
2. rokotteen saanut, mutta "rokottomaton"?
Oliko minfossa että hirtti itsensä vessaanPrkl jos tässä on kyse siitä mikä tulee ensimmäisenä mieleen:
![]()
Oululaisella koululla traaginen kuolemantapaus
Alakouluikäinen lapsi kuoli Oulussa koulupäivän aikana.www.iltalehti.fi