Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämähän on askarruttanut tutkijoita jo ennen kuin koronarokotteita alettiin tökkimään, mutta sun kertoma versio tapahtumista on varmaan jännempi.Vieläkö kertois sen taikatempun salaisuuden, että miksi esim jalkapalloilijoilla "sydäntapahtumat" ovat nousseet 6000%
Varmasti tähänkin on selitykset valmiina. Elämme kyllä älyttömiä aikoja, noh antaa venäläisen piikkiruletin pyöriä, jokaisen shotin jälkeen tulee todennäköisemmäksi että se iskuri osuu nalliin myös näillä hyödyllisillä idiooteilla, ainakin joillain.
Taisi olla elokapinan miekkaristaAHHAHAAHAH. Vittu, että tipahdin kun kattelin nyt sitten jotain tommosta miekkarikokoelmaa.
Siellä näky kyltit esim. "jesus cares" ja "---- pedophil --" jne. yms.
Onks jengi ottanu edellisen mielenosotuksen kyltit mukaan vai mitä ihmettä. :D
Mappa näki ne mikä kiinnostaa.AHHAHAAHAH. Vittu, että tipahdin kun kattelin nyt sitten jotain tommosta miekkarikokoelmaa.
Ennustan mukavaa kiekkotalvea:
Prkl rokottamattomat katsojat!![]()
Lukon liigajoukkueessa koronatartuntoja – kaksi ottelua peruttu
Rauman Lukon joukkue on asetettu karanteeniin.www.is.fi
Mä en vaan voi käsittää, että miksi noita pitää suurennella ja paisutella noita videoita.Taisi olla elokapinan miekkarista![]()
Ei kauhean mairittelevasti mennyt rokotteen tehon suhteen. Vähentää tartuntojakin merkittävästi, eikös?
Toivottavasti Rauman Cumulusta (nyk. Scandic) ei jouduta sulkemaan! Vuosia sitten minulla oli ns. ”high maintenance” -emäntä ja kysyin kerran Raumalle lähtiessäni työreissuun, että kiinnostaako lähteä mukaan niin näet kuinka kaltaiseni isot päälliköt liikematkustaa. Emännän ilme oli todellakin näkemisen arvoinen kun täräytettiin Rauman Cumuluksen parkkiin ja vielä enemmän näkemisen arvoinen kun päästiin huoneeseen. Hienoja aikoja.Ennustan mukavaa kiekkotalvea:
Prkl rokottamattomat katsojat!![]()
Lukon liigajoukkueessa koronatartuntoja – kaksi ottelua peruttu
Rauman Lukon joukkue on asetettu karanteeniin.www.is.fi
Tämähän on askarruttanut tutkijoita jo ennen kuin koronarokotteita alettiin tökkimään, mutta sun kertoma versio tapahtumista on varmaan jännempi.AHHAHAAHAH. Vittu, että tipahdin kun kattelin nyt sitten jotain tommosta miekkarikokoelmaa.
Olisko aika hivuttaa lätkäpeleihin passit kans!
Mä tiedön yhden tässä 600 000 ihmisen pikku kylässäKyl porukka vaan lisääntyy koko ajan nois mielenosotuksissa. Enemmän ja enemmän porukka rupee herää tähän kusetukseen. Ei vaa vittu kirveelläkään löydä sitä itse tautia täältä ei sitten vittu millään. Kohta kaks vuotta menty ja tasan yhden tiedän täältä 50 tuhannen ihmnisen kaupungista joka on sen sairastanu. Ties mikä flunssa silläki oli oikeesti. Kyselee muiltaki ni ei kukaan ole koko tautia nähny todellisuudessa.
Ainoastaan iltapaskan, hesarin ja ylen sivuilla se on näkyny. MITÄ VITTUA ?!?! Ja sit pitäs otta joku kokeellinen paskainjektio mistä on tullu kymmeniä tuhansia haittavaikutuskia Suomessa. Pitkän ajan vaikutuksista edes tiedetä.
Ja nytr työpaikoille passia vaikka koko tautia hädin tuskin edes näkyy missään :D Kyl tää mene rähinäks vielä... Sitähän ne haluu ihan selvästi.
Mä en vaan voi käsittää, että miksi noita pitää suurennella ja paisutella noita videoita.
Ellei syynä ole se, että materiaalia ei vaan ole oikeesti tarpeeks.
Mutta luulis, että sitä matskua löytys nyt ihan ilman tommosia kuvia ja videopätkiä vääristä mielenosotuksista.
Mutta kuten laiskis tossa mulle totesi omalla tavallaa, niin meitä on moneen junaan.
Täh ei IMMUSUOJAA ENNÄÄ?Noniin, nyt meillä rokottamattomilla ei ole immuunisuojaa enää ollenkaan! On se nyt saatana kumma, kun ei tuollaisia paskanpuhujia saada millään kuriin!
![]()
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008421005.html