Tulee ihan joku kummeli sketsi mieleen missä koteja ratsataan ja ihmisiä viedään armeijan toimesta karanteeni keskitysleirille ärhäkän flunssan takia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Omasta tahdostaan työtön Markku on Violan mukaan aina ollut taipuvainen salaliittoihin, mutta koronapandemian myötä ”iso pyörä lähti liikkeelle”.
– Hän alkoi jo keväällä 2020 koronapandemian alussa lukea englanninkielisiä vaihtoehtosivustoja ja paasata koronan olevan maailmanlaajuinen huijaus."
Kuinka moni tämän ketjun immeisistä oli tietoisia aiemmista salaliitoista? Niistä mitä valtaapitävät toteuttivat, ennen koronahuijausta. Ihan noin statistiikkana.
Mitä Markkuun tulee, voihan Markulla olla sijoitettavaa pääomaa riittävästi, että saa tarvittavat tulot elämiseen sitä kautta, eikä tarvitse ansiotyötä tehdä. Yleensä nämä kyllä tituleeraa itseään yrittäjiksi tai sijoittajiksi.
Vahvasti veikkaan, että Markku ei tee töitä ja elää valtion tuilla koska Markku on leijona. Eikä mikään lammas joka herää aamulla töihin tuottaakseen rahaa valtaa-pitäville.
”Kuu ja tähtet taivahalla vilkuttaa
renki tytön kanssa metsään nilkuttaa
Pusi pusi kuuluu pian jo kuusen alta
tytön kamppaa kohta pojan jalka
Kuusen vieressä on vanha pinja
poika häippää, taisi olla ninja
Tyttö suree heti paljon Tapaniaan
tapahtumat sijoittuvat tässä vanhaan Japaniaan”katso liitettä 236214
Yleinen pohdinta aiheeseen: Onko muuten joku syy, että noihin "rokotehaitta.com" tyylisiin sivuihin ilmestyy aina vain erilaisia tarinoita? Kun eikös olisi hyvinkin todennäköistä, että suuremmissa määrin haitat niiden ilmentyessä olisi kovinkin samankaltaisia tai jopa identtisiä?
Tai kun alusta asti on ollut selvää, että rokote ei ole mikään 100% suoja niin jostain kumman syystä nämä "kriittiset" palaavat aina siihen samaan.
Eikö ole outoa että koronan sairastaneet saavat sairauden mitä erilaisimmissa muodoissa. Jotkut sairastaa oireettomana, jotkut sairastaa flunssana, jotkut sairaalassa ja jotkut jopa teholla. Ihmiset on erilaisiaYleinen pohdinta aiheeseen: Onko muuten joku syy, että noihin "rokotehaitta.com" tyylisiin sivuihin ilmestyy aina vain erilaisia tarinoita? Kun eikös olisi hyvinkin todennäköistä, että suuremmissa määrin haitat niiden ilmentyessä olisi kovinkin samankaltaisia tai jopa identtisiä?
Sun sukulaiset ei valitettavasti kumoa sitä todellisuutta missä siellä moni elää.Mikä ihime on Australian intressi? En puhu salaliitoista, vaan tuo kansalaisten alistamisen intressi?
Kuitenkin Monarkiasta huolimatta valtaa pitää puolueet ja pääministeri. Vaalikausi 3 vuotta, suurimmasta puolueesta pääministeri. Siinähän vesittyy homma, jos seuraavissa vaaleissa toinen puolue nousee suurimmaksi ja sieltä tulee uusi pääministeri. Vai meinaako Scott Morrison alkaa diktaattoriksi? Lakkauttaa muut puolueet?
Mulla asuu sukulaisia Australiassa ja oon usein yhteyksissä. Lisäks töiden puolesta olen usein yhteyksissä sinne. Tänä aamuna viimeks. Ei ainakaan heille näy tuo dystopia arjessa. Voivat toki saada hallitukselta rahaa ja siksi valehtelevat tilanteesta. Tai ovat mukana dystopian luomisessa. Twiitit puhuu puolestaan.
Mikä ihime on Australian intressi? En puhu salaliitoista, vaan tuo kansalaisten alistamisen intressi?
Kuitenkin Monarkiasta huolimatta valtaa pitää puolueet ja pääministeri. Vaalikausi 3 vuotta, suurimmasta puolueesta pääministeri. Siinähän vesittyy homma, jos seuraavissa vaaleissa toinen puolue nousee suurimmaksi ja sieltä tulee uusi pääministeri. Vai meinaako Scott Morrison alkaa diktaattoriksi? Lakkauttaa muut puolueet?
Mulla asuu sukulaisia Australiassa ja oon usein yhteyksissä. Lisäks töiden puolesta olen usein yhteyksissä sinne. Tänä aamuna viimeks. Ei ainakaan heille näy tuo dystopia arjessa. Voivat toki saada hallitukselta rahaa ja siksi valehtelevat tilanteesta. Tai ovat mukana dystopian luomisessa. Twiitit puhuu puolestaan.
Ei sitä taida oikein voida mitata aukottomasti. Immuniteetti on monimutkanen juttu. Vasta-aineet vain yks palanen- tosin merkittävä sellanen.Miksi piikin ottamattomuuteen pitää aina yhdistää salaliitot? Eikö riittä että kokee piikin turhaksi tai jopa haitalliseksi? Kuten jo monta kertaa sanonut niin itse haluaisin tietää mikä piikissä aiheuttaa jotain harvinaisempia haittoja ja meneekö se tosiaan niin että jos pari päivää piikin jälkeen saat pahoja oireita niin niitä ei lasketa piikistä johtuvaksi jos ei keksitä miten piikki sen voisi aiheuttaa. Kiinnostaa myös tietää toimiiko tämä sama taktiikka myös koronaan, eli panostan omaan terveyteen ja vältän turhaa pöpöiltä suojautumista.
@mikasa90 Millä testillä sen voi tarkistaa onko itsellä mitään suojaa koronaa vastaan? Ilmeisesti ne vasta ainetasot eivät kaikkea kerro vai miten se oli?
Sun sukulaiset ei valitettavasti kumoa sitä todellisuutta missä siellä moni elää.
Ohitatko sinä kaikki asiat siellä mitä tapahtuu missä lytätään ihmisten oikeuksia ja mielenosoitukset jne? Vai oliko tämä nyt "ovela" juttu kun on sukulaisilla passit ja toimittu "oikein" niin eihän tässä mitään!
Mites oli?
Ei sitä taida oikein voida mitata aukottomasti. Immuniteetti on monimutkanen juttu. Vasta-aineet vain yks palanen- tosin merkittävä sellanen.
Lymfosyytit
tsolut
bsolut
IgA, IgD, IgE, IgG ja IgM
Granulosyytit
creaktiivinen proteiini
interleukiinit
beeta2globuliinit
dendriittisolut
ribosomit
fagosyytit
Jne. kaikkia ei taida edes immunologit ja virologit tietää. Saatika minä. Mä en siis ole lääkäri/tiedemies tai muu lääketieteenammattilainen.
Joo kyl se homeostaasiin perustuu pitkälti. Hyviä soluja kuolee kun tappaa pahoja soluja.Ja kaikkia näitä mahtuu tietty määrä ihmisen elimistöön. Jos vahvistetaan jotakin, jonkin myös heikkenee. Tämä ihan omaa pähkäilyä, ei mitään fakta pohjaa tällä.
Mistä se psykoosi on ihmisille sitten muodostunut? Mistä vitusta ihminen sekoaa tässä mittakaavassa?En kumonnut todellisuutta. Voi olla että he ei nää metsää puilta. Täältä Suomesta kun katsoo twiittejä ja foorumeita niin näkee asiat paremmin ja todellisuus aukeaa.
Enkä ohittanut ihmisten oikeuksien lykkäämistä, päinvastoin, kysyin että mikä ihme voi olla Australian hallituksen intressi tälle? Koska vaalit tulee kuitenkin ja hallitus vaihtuu. Aikovatko julkistaa diktatuurin ja kieltää muut puolueet jotta valta pysyy?
Simpsa tarjos vaihtoehdoks Massapsykoosia. Silloin hallituksella ei olis intressiä, vaan ihan puhtaasti sekaisin psykooseista?
Hyvä kysymys. Mites muuten Afrikka? Siellähän ei käytännössä ole korrea ollut missään vaiheessa. Outoa minusta ainakin.Mitähän intiassa tehdään paremmin.
Vitun foliohattu metallica fani taas
Mistä se psykoosi on ihmisille sitten muodostunut? Mistä vitusta ihminen sekoaa tässä mittakaavassa?
Väitätkö että flunssa stressaa ihmisiä? Saako se poliisin monottamaan ihmisiä kadulle? Saako se rajoittamaan ihmisten liikkuvuutta ja tällä hetkellä ilmeisesti covid rokottamattomat ei saa lähteä edes kotoa ulos? Saako se päättäjiä huutamaan kuin 3. valtakunnassa ja sanovat suoraan ettei ihmisillä ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa kaikki rokotteet tai olla sitten anti-vaxx eli suorastaan jo vihollinen valtiolle?
Miten sä voit shillata hallintoa ja mediaa, kun tuottavat tätä paskaa? Koitat syyttää ihmisiä... kun ne on vaan psykoosissa? Voitko avata
edit. ehkä tarkoitit että hallituskin on psykoosissa
Olisi helppo tehdä tuollainen päätelmä, mutta en usko että ainakaan ne ovat ketkä tätä ajavat. Tämä on liian suoraviivaista kaikkialla ja kuin käsikirjoituksen mukaan. Osa päättäjistä kuten meillä on varmasti psykoosissa, mutta he ovat mitättömiä hyödyllisiä idiootteja/äänitorvia tässä isossa kokonaisuudessa mitä vedetään hyvinkin suunnitelmallisesti.
Joo. Ajattelin vaan että oliko siihen joku näppärä testi, vaan ei ilmesesti ole kuin vasta-ainetesti joka ei kaikkea kerro.Ei sitä taida oikein voida mitata aukottomasti. Immuniteetti on monimutkanen juttu. Vasta-aineet vain yks palanen- tosin merkittävä sellanen.
Lymfosyytit
tsolut
bsolut
IgA, IgD, IgE, IgG ja IgM
Granulosyytit
creaktiivinen proteiini
interleukiinit
beeta2globuliinit
dendriittisolut
ribosomit
fagosyytit
Jne. kaikkia ei taida edes immunologit ja virologit tietää. Saatika minä. Mä en siis ole lääkäri/tiedemies tai muu lääketieteenammattilainen.
edit. joulukuussa pitäis tulla hyvin mielenkiintonen paperi luontaseen immuniteettiin ja koronaan.