Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Google scholar löytää 743 hittiä haulla "Seppo Sutinen".
En epäile etteikö ois ihan pätevä omalla alallaan.

Tässä asiassa hän voi olla väärässä. Se tutkimus mihin viitataan käsittelee viruksen piikkejä ja siihen saksalaiseen patologia juttuun- jota ei virallisen saksan patologian liiton mukaan ole olemassa.

Pääseeköhän lapset ja lapsenlapset vielä kertomaan, kuinka iskäpappa selvityis keskitysleirillä ja yritti pakoa X kertaa!

On tää aika sakeeta.
Pakko tunnustaa, että alkaa olemaan omasta näkövinkkelistä (jossa koronaa ei käytännössä näy eikä kuulu kuin mediassa) jo vähän turhan sakeeta.
Mä oon samaa mieltä, pakkorokotukset on ihan helvetin raju toimi.

edit. ja @Kilppis , sakon määrää en tiedä. Vois yrittää kaivella..

Keskustelu jatkuu. Syytön minä siihen olen jos osa haluaa olla idiootteja sekä selvästi haluaisivat viedä vieläpä perusoikeuksia ihmisiltä. Suorastaan rikollisia osa.
En minä täällä ole covid fanbasea käännyttämässä. Siihen ei pysty kukaan.
Kerrotko vielä, miten määritellään covid fanbaseen kuuluvat yksilöt? Miten määritellään nämä idiootit? Täälläkin oot lokeroinut ison osan porukkaa tuohon keksimääs ryhmään, vaikka et oikeasti edes tiedä mitä mieltä ne asioista on. Vastaatko kerrankin asiallisesti.

Btw. koronakuolemia tilastoidessa, voisi tilastoista pudottaa iältään kaikki yli 85:t pois. Kuoli ne mihin virukseen/infektioon hyvänsä, koronalla tai ilman, ovat he jo ylittäneet keskimääräisen elinikäodotteen ja lopullisella lähtösyyllä ei sinänsä ole niin väliä, vaan se on kaikissa sairaustapauksissa enemmän luonnollinen kuolema kuin mikään järkyttävä poikkeus.

Montakohan kuolemaa jäisi Suomen tilastoihin?

Kerrotko vielä, miten määritellään covid fanbaseen kuuluvat yksilöt? Miten määritellään nämä idiootit? Täälläkin oot lokeroinut ison osan porukkaa tuohon keksimääs ryhmään, vaikka et oikeasti edes tiedä mitä mieltä ne asioista on. Vastaatko kerrankin asiallisesti.
Jos keppi kolahtaa niin tiedät. Can't help you.

Kun käy lukemassa saksaksi paikallisia lehtiä, niin ei tuosta pakkorokotuksesta ole olemassa vielä mitään yksityiskohtia. Lehdissä sanotaan, että pakkorokotusten on määrä tulla voimaan 1.2.22, mutta mitään sen tarkempaa ei ole vielä määritelty.

Aivan helvetin raju. Mä en meinaa ottaa rokotetta. Vaikka joutuisin sitten keskitysleirille. Sananvapaus ja ihmisen itsemääräämisoikeus on mulle taistelun arvoisia asioita. Vapaan maan puolesta meidän isoisätkin on tapelleet. Ei sen takia että jostain EU:sta tulee jotain määräyksiä miten toimitaan.

Kun käy lukemassa saksaksi paikallisia lehtiä, niin ei tuosta pakkorokotuksesta ole olemassa vielä mitään yksityiskohtia. Lehdissä sanotaan, että pakkorokotusten on määrä tulla voimaan 1.2.22, mutta mitään sen tarkempaa ei ole vielä määritelty.
Ehkä on vain uhkailua

Aivan helvetin raju. Mä en meinaa ottaa rokotetta. Vaikka joutuisin sitten keskitysleirille. Sananvapaus ja ihmisen itsemääräämisoikeus on mulle taistelun arvoisia asioita. Vapaan maan puolesta meidän isoisätkin on tapelleet. Ei sen takia että jostain EU:sta tulee jotain määräyksiä miten toimitaan.
Ei me mihinkään leirille mennä. Kuolema korjaa kyllä jokaisen, mutta jollekin leirille kävelisin? pyh. Sen verran tietää historiaa, että parempi lähteä muulla tavalla ja tuohan tapahtuu juurikin euroopassa nytkin. Ei porukka ole unohtanut.

Ei me mihinkään leirille mennä. Kuolema korjaa kyllä jokaisen, mutta jollekin leirille kävelisin? pyh. Sen verran tietää historiaa, että parempi lähteä muulla tavalla ja tuohan tapahtuu juurikin euroopassa nytkin. Ei porukka ole unohtanut.
Muista ottaa joku päättäjä/päättäjiä mukaan mennessäsi.

Back
Ylös Bottom