Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta on suomessa asiat hyvin ihmisillä, kun maakuntasairaalassakin on tarjolla maailmanluokan hoitoa. Vai onko se keskussairaala, mutta miten vaan. Kyseessä ei ole miljuunakaupunki.
Minä tänään viimeksi töissä sanoin tämän yhdelle potilaalle. Oli sen jälkeen hiljaa kun ensin jaksoi valittaa jotain.
Minun työpanokseeni kuuluu myös realiteettiterapia tietyille potilaille.

Mulle sanoi yksi vanhempi työkaveri joskus kauan sitten, että rouvan tittelistä ei pääse koskaan eroon vaikka olisi käräjäoikeudesta tullut paperi kotiin.
Otin neuvosta vaarin: jos joku mua erehtyy neidittelemään niin korjaan asian.

Onnea ikäneidolle! 🥂

Minä olen vaan ainakin todistetusti kerran naitu neiti-ihminen. Ja yleensä korjaan olevani neiti, kun en rouva koskaan ole ollut.

Kyllä mä luulen, että pitäisi purkaa nuo peruskoulun liikuntatunnin aiheuttamat patoumat mielestä ja käydä näin aikuisiällä hiihtämässä.

Katselin eilen sauvakävely sauvoja. Se voisi olla kanssa ihan hyvä laji.

Elä nyt, sekä lihava olo että ahdistus saattaisi kadota sinne ladulle. Siitä sitten keväämällä lenkkarit jalkaan ja kohti Tukholman maratonia (y)
IMG_3498569714373~01.webp

Vahva suositus! Pitää toki myös käyttää niitä ja työntää aktiivisesti taakse, ei vain töpötellä ne edellä tai laahata perässä.
Eilenkin kävin sauvakävelyllä. Ihan eri tavalla tulee koko kroppaan liikettä kuin ilman sauvoja ja ainakin näin päätetyöläisenä tuntuu tekevän yläkropalle hyvää.

Kyllä mä luulen, että pitäisi purkaa nuo peruskoulun liikuntatunnin aiheuttamat patoumat mielestä ja käydä näin aikuisiällä hiihtämässä.

Suosittelen siinä tapauksessa pertsaa. (Huom. Ei erisnimi).

Luistelemalla saa vaan jalkapöydät ja sääret jumiin, ja ei oikein eteenpäinkään pääse, jos ei osaa tekniikkaa.

Kaveri kerto.

Ihan kivaahan se on tasasella ja alamäissä 😂
Ja tehokasta hikiliikuntaa.

Back
Ylös Bottom