Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
No just toi. Ja testailussa taas kusee se maksullisuus. Se siitä yhdenvertaisuudesta, heh. Tosin Suomessa voi kusettamalla päästä ilmaiseen testiin. Mutta noin niinkun tosissaan jos haluttaisiin pitää paikat virkavapaana niin tikkua vaan nokkaan jokaiselle sisääntulijalle. Olispahan ainakin kaikki yhdenvertaisia.

Heh, jäi tänään firman isot vuosijuhlat(ja etkot) väliin kun vaativat passia. Testi nyt olis ollut ilmainen mut mun nenää ei ronkita.
Italiassa noi maksaa 15e apteekissa.

En, kunhan arvelin mistä moinen käsitys rokotteen tehosta olisi voinut liikkeelle lähteä.

Kyllä - ongelma syntyykin juuri siinä vaiheessa, kun yhtälöön otetaan mukaan taho, joka repäisee tuon lihavoidun lauseen irti asiayhteydestään.

Totta. Sama homma kun irroitetaan se, että rokotettu ja rokottamaton tartuttaa saman verran. Mikä ei myöskään ole täysin totta.

Ihmiset on niin mustavalkoisia tämän homman kanssa.

Itse edelleen luotan siihen, että jos tartunta tulee ja oireita, niin sen jälkeen olla se kaksi viikkoa kotona. Ei tarvitse miettiä tartuttiko ketään. Ja ne 1-2 oireetonta päivää ovat jokaiselle aivan yhtä hankalat.

EI jumalauta
coronavirus-data-explorer (37).png

coronavirus-data-explorer (41).png
coronavirus-data-explorer (44).webp

Virallisen narratiivin puolustajien mielestä, tuo on täysin varma todiste siitä, että rokotteet toimii.
Parempi Vaan olla edes yrittää tehä mitään? Ei rajotuksia, ei passeja, ei maskeja, ei rokotuksia, antaa pyyhkästä yli vaan? Taitaa olla edelleen että noin 2/3 osaa on rokottamattomia. Eipä ole yhtään sen parempi

Parempi Vaan olla edes yrittää tehä mitään? Ei rajotuksia, ei passeja, ei maskeja, ei rokotuksia, antaa pyyhkästä yli vaan? Taitaa olla edelleen että noin 2/3 osaa on rokottamattomia. Eipä ole yhtään sen parempi

Laitapa samat käppyrät vielä Ruotsista, ja vastaa sitten itse tuohon sun kysymykseen?

Kyllä se parempi vaihtoehto olisi jos ajatellaan koko yhteiskuntaa. Rokotteet ovat osoittautuneet täysin paskoiksi., rajoituksilla on ollut korkeintaan marginaalinen vaikutus, itse koronaan, mutta aivan järkyttävä negatiivinen vaikutus jo nyt koko yhteiskuntaan, ja tämä on vasta eskaloitumassa.

Kyllä se helpottaa kun saadaan loputkin rokotettua. Ei hätää.

Jep, Waterford todistaa tämän.

Laitapa samat käppyrät vielä Ruotsista, ja vastaa sitten itse tuohon sun kysymykseen?
Tällä hetkellä ruotsissa hyvin vähän tapauksia. Eli tilanne hyvä. Ja toivottavasti pysyy. Suurin osa Kuolemista tapahtu 2020 ja 2021 ekalla neljänneksellä. JOku vois sanoa ennen rokotuksia..
Kokonaisuus tosin näyttää tältä. Oisko enemmän kuolemia kuin kaikilla muilla näistä maista yhteensä... aika lähellä ainakin.

coronavirus-data-explorer (49).png

Tällä hetkellä ruotsissa hyvin vähän tapauksia. Eli tilanne hyvä. Ja toivottavasti pysyy. Suurin osa Kuolemista tapahtu 2020 ja 2021 ekalla neljänneksellä. JOku vois sanoa ennen rokotuksia..
Kokonaisuus tosin näyttää tältä. Oisko enemmän kuolemia kuin kaikilla muilla näistä maista yhteensä... aika lähellä ainakin.

katso liitettä 235701

No hieman harhaajohtava kuvio. Mitäs jos suhteuttaisit kuolemat väkilukuun? Välillä mä ihmettelen kyllä, että ymmärrätkö sä itse mitä postailet.

No hyvin näyttää rokotukset toimivan Irlannissa ku 90% rokotettu ja tartunnat pilvissä 🤦‍♂️ vittu eikö noilla ihmisil yhtään sytytä että ehkä jokin on vikana täs rokottees.

No hyvin näyttää rokotukset toimivan Irlannissa ku 90% rokotettu ja tartunnat pilvissä 🤦‍♂️ vittu eikö noilla ihmisil yhtään sytytä että ehkä jokin on vikana täs rokottees.
Siellä on kylmä ja porukka kulkee hameissa. Rokote ei liity mitenkään mihinkään pahaan ainakaan.
Sinulla on kyllä iso ego kun tuollaista edes kirjoitat.

Back
Ylös Bottom