Roopeli
VIP
Hyvä se on muistuttaa. Jos et herää niin ainakin saat ajateltavaa.Ainakaan mulle ei tarvitse toistella mitään sloganeita tai meemejä pysyäkseni ohjelmoinnissani.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä se on muistuttaa. Jos et herää niin ainakin saat ajateltavaa.Ainakaan mulle ei tarvitse toistella mitään sloganeita tai meemejä pysyäkseni ohjelmoinnissani.
Siis ketä tällä suosituksella on tarkoitus nyt suojella? Ei ainakaan rokotettuja, koska THL:n mukaan menossa on pelkästään rokottamattomien epidemia, koska rokote antaa erinomaisen suojan taudille. Rokotetut ovat siis turvassaJa miltä tämä teidän mielestä näyttää. Ei mitään syrjintää?
katso liitettä 235478
Siis ketä tällä suosituksella on tarkoitus nyt suojella? Ei ainakaan rokotettuja, koska THL:n mukaan menossa on pelkästään rokottamattomien epidemia, koska rokote antaa erinomaisen suojan taudille. Rokotetut ovat siis turvassa
Ollaanko siis suojelemassa rokottamattomia heiltä itseltään?
www.verkkouutiset.fi
En tiedä mutta tässäkin tämä sama epälogiikka. Miksi tuo äijä on huolissaan, koska hänellä on rokotteiden ansiosta erinoimainen suoja.![]()
Kansanedustaja eduskuntatalosta: Istumme rokottamattomien kanssa kylki kyljessä | Verkkouutiset
Kansanedustaja eduskuntatalosta: Istumme rokottamattomien kanssa kylki kyljessä | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi
Onko muita kuin Turtiainen?
Täähän on pahempi kuin bussin takaosaan tietyt tyypit aikoinaan eräässä valtiossa.Ja miltä tämä teidän mielestä näyttää. Ei mitään syrjintää?
katso liitettä 235478
Suurin osa ihmisistä pitää noita meemejä ja sloganeja lievää myötähäpeää aiheuttavina vitseinä. On vaikea ottaa tosissaan, kun jengi larppaa jotain Braveheartia netissä, ihan kuin olisivat suuren taistelun edessä oikeasti tekemässä jotain. Kuinka moni täällä on edes yrittänyt puolustaa mielipiteitään oikeassa maailmassa sellaisella tavalla, että siitä edes voisi olla jotain hyötyä? Vinkkinä myös se, että jos oikeasti on niin huolissaan ihmisistä ja halua saada asiansa kuuluviin, niin jengi kuuntelee paremmin, jos niitä ei pyri solvaamaan jokaikinen kerta kun avaa suunsa.Hyvä se on muistuttaa. Jos et herää niin ainakin saat ajateltavaa.
Joo-o, näyttää olevan aikalailla identtinen lista kuin perinteisen kausi-influenssarokotteen kohdalla.katso liitettä 235479Tossa sitten vähän mitä piikin ottaneet voivat odottaa. Kaikki ei ehkä tule kuukausissa
Ja oletat, että sama tyyppi, joka laukoo alla olevan kaltaisia kommentteja työkseen, on oiva lähde kertomaan sinulle totuutta oikein isolla t-kirjaimellaTämä on viimeinen vastaus. Mua kiinnostaa totuus koronasta ei paskaakaan muu. Enemmän olisin huolestunut cia yhteyksistä.
Ok. Leikitään hetki, että sinä, Roopeli & co olette ihmiskunnan terävimmät kynät ja ainoat "omilla aivoilla" ajattelevat ihmiset, jotka hallitsevat myös kaikki tieteen- ja taiteenalat ml. tieteen kaikki tutkimus- ja todentamistavat. Näinhän täytyy olla, koska vain te olette oikeassa, eikö niin? Kyllähän te oikeasti tutkitte aina leviättämienne twiittien yms. uutisten faktapohjat? Ai ette vai.Mikä helvetti siinä nyt on niin vaikea ymmärtää ja nähdä. Kumpi sinun mielestäsi todennäköisempää. Rikas väestön osa haluaa kontrolloida karjaa vai ei halua? Rehellinen mielipide.
No mitä keinoja heillä on siihen?
Nyt vaan laitat aivot käyntiin ja mietit.
Kyse on täydestä kontrollista. Mutta jotta se onnistuu niin tarvitaan digitaalinen passi johon yhdistetty kaikki ja sinut voidaan sulkea yhteiskunnasta jos halutaan.
Se on semmosta jos poljet toisen oikeuksia niin saat samalla mittaa takaisin.Suurin osa ihmisistä pitää noita meemejä ja sloganeja lievää myötähäpeää aiheuttavina vitseinä. On vaikea ottaa tosissaan, kun jengi larppaa jotain Braveheartia netissä, ihan kuin olisivat suuren taistelun edessä oikeasti tekemässä jotain. Kuinka moni täällä on edes yrittänyt puolustaa mielipiteitään oikeassa maailmassa sellaisella tavalla, että siitä edes voisi olla jotain hyötyä? Vinkkinä myös se, että jos oikeasti on niin huolissaan ihmisistä ja halua saada asiansa kuuluviin, niin jengi kuuntelee paremmin, jos niitä ei pyri solvaamaan jokaikinen kerta kun avaa suunsa.
En minä hallitse mitään tai ole mikään taho joka tietää kaiken.Ok. Leikitään hetki, että sinä, Roopeli & co olette ihmiskunnan terävimmät kynät ja ainoat "omilla aivoilla" ajattelevat ihmiset, jotka hallitsevat myös kaikki tieteen- ja taiteenalat ml. tieteen kaikki tutkimus- ja todentamistavat. Näinhän täytyy olla, koska vain te olette oikeassa, eikö niin? Kyllähän te oikeasti tutkitte aina leviättämienne twiittien yms. uutisten faktapohjat? Ai ette vai.
No niin, nyt te siis olette niitä superihmisiä. Todistapa minulle nyt selkeästi miten eliitti on masinoinut koronan ja ympäristönmuutoksen juuri sillai kivasti, että voivat sortaa kansaa. Ja siis todista, älä huutele latteuksia.
Totta helvetissä mahdin kahvassa olevat superrrikkaat ihmiset manipuloivat systeemiä oman etunsa mukaisesti. Tarkoittaa se tasapainoisen mielen omaavan sortoalamaisen mielestä sitä, että ihan kaikki mistä en maailmassa tykkää, on jonkun pimeän voiman masimoimaa? En tiedä, mutta en ihan usko.
Miksi olet niin varma, että nämä kommentit eivät ole ollenkaan totuudenmukaisia?Ja oletat, että sama tyyppi, joka laukoo alla olevan kaltaisia kommentteja työkseen, on oiva lähde kertomaan sinulle totuutta oikein isolla t-kirjaimella
Tosi moni täällä yrittää vaan saada esimerkiksi sinut huomaamaan, kuinka selkeitä aukkoja logiikassasi ajoittain on. Minusta on käsittämätöntä, miten meemejäkin voidaan pitää tukena omalla narratiiville, vaikka ne olisivat nimettömiä tai julkaistuja jonkun taviksen IGssä. (Juuri) Kukaan täällä ei taida polkea sun oikeuksia, päätökset tehdään ihan muualla kuin pakkiksella. On totta, että meemit ovat ihan hauska ja tietylle yleisölle tehokaskin tapa "herättää". Ongelma on siinä, että ne, joilla on aikaa tuijotella meemejä päivät pitkät, harvoin saavat mitään aikaiseksi, vaikka kuinka hereillä olisivat.Se on semmosta jos poljet toisen oikeuksia niin saat samalla mittaa takaisin.
Sulle myötähäpeäjuttu ja kun moni muu hoksaa noiden kautta missä tilanteessa ollaan.
Meemit nykyajassa melkoisen tehokas sekä samalla hauska keino herättää myös. Myötistelet varmaan tällekin kun osuu ja kirpoo.
Mikä aukko logiikassani on? Eivätkö päättäjät tee sitä mitä tekevät tässä asiassa? He itse kertovat mitä aikovat tehdä ja se ei käy minulle.Miksi olet niin varma, että nämä kommentit eivät ole ollenkaan totuudenmukaisia?
Tosi moni täällä yrittää vaan saada esimerkiksi sinut huomaamaan, kuinka selkeitä aukkoja logiikassasi ajoittain on. Minusta on käsittämätöntä, miten meemejäkin voidaan pitää tukena omalla narratiiville, vaikka ne olisivat nimettömiä tai julkaistuja jonkun taviksen IGssä. (Juuri) Kukaan täällä ei taida polkea sun oikeuksia, päätökset tehdään ihan muualla kuin pakkiksella. On totta, että meemit ovat ihan hauska ja tietylle yleisölle tehokaskin tapa "herättää". Ongelma on siinä, että ne, joilla on aikaa tuijotella meemejä päivät pitkät, harvoin saavat mitään aikaiseksi, vaikka kuinka hereillä olisivat.
En ala kaivaa esiin mitään vanhoja viestejäsi nyt, moni on osoittanut sinulle päättelyvirheitäsi, mutta et ota sitä kuuleviin korviin. Jopa silloin, kun itse päättelyketju on rakennettu muilta osin oikein, niin premissisi ovat hyvin usein väärät, mikä väistämättä johtaa virhepäätelmään. Premissiesi kohdatessa kritiikkiä et yritä argumentoida vastaan, vaan alat haukkumaan keskutelukaveria. Tottakai sun oletuksille on näyttöä, jos lähdekritiikki on tasolla meemit on jees. Myös tieteellistä näyttöä voi löytyä, en minä sitä kiistä. Ei kuitenkaan ole kovinkaan objektiivista sivuuttaa kaikki toista näkökulmaa puoltava näyttö toteamalla, että keskustelukaverisi on lammas, tyhmä tai korona fanbasea.Mikä aukko logiikassani on?
Eli sinulla ei ole mitään.En ala kaivaa esiin mitään vanhoja viestejäsi nyt, moni on osoittanut sinulle päättelyvirheitäsi, mutta et ota sitä kuuleviin korviin. Jopa silloin, kun itse päättelyketju on rakennettu muilta osin oikein, niin premissisi ovat hyvin usein väärät, mikä väistämättä johtaa virhepäätelmään. Premissiesi kohdatessa kritiikkiä et yritä argumentoida vastaan, vaan alat haukkumaan keskutelukaveria. Tottakai sun oletuksille on näyttöä, jos lähdekritiikki on tasolla meemit on jees. Myös tieteellistä näyttöä voi löytyä, en minä sitä kiistä. Ei kuitenkaan ole kovinkaan objektiivista sivuuttaa kaikki toista näkökulmaa puoltava näyttö toteamalla, että keskustelukaverisi on lammas, tyhmä tai korona fanbasea.
Minulla on töitä. Siksi minulla ei ole loputtomasti aikaa turhanpäiväiseen vääntämiseen netissä. Teen sitä kuitenkin välillä, koska tämä on mielestäni ihan hyvää ajanvietettä, mutta ei se ole tärkeämpää kuin mikään, mitä oikeassa elämässä tapahtuu. Voin kaivella niitä viestejä myöhemmin, jos minulla on aikaa ja kiinnostusta ja jos muistan tehdä niin. En kuitenkaan ota siitä mitään paineita, koska tämä on internet, ei oikea maailma. Kun suljen pakkiksen, niin jatkan elämääni miettimättä koronaa tai tätä keskustelulankaa sen enempää, jos ei joku tule tunkemaan sitä elämääni, mitä ei ole tapahtunut pitkään aikaan. Voitko sinä sanoa samaa?Eli sinulla ei ole mitään.
Toistan
Eivätkö päättäjät tee sitä mitä tekevät tässä asiassa? He itse kertovat mitä aikovat tehdä ja se ei käy minulle.
En ole ainoa joka huomaa, että tässä rikotaan törkeästi perusoikeuksia sekä yleisesti ihmisten älyä tajuta mitä tapahtuu.
Taas koitat vetää ohi.Minulla on töitä. Siksi minulla ei ole loputtomasti aikaa turhanpäiväiseen vääntämiseen netissä. Teen sitä kuitenkin välillä, koska tämä on mielestäni ihan hyvää ajanvietettä, mutta ei se ole tärkeämpää kuin mikään, mitä oikeassa elämässä tapahtuu. Voin kaivella niitä viestejä myöhemmin, jos minulla on aikaa ja kiinnostusta ja jos muistan tehdä niin. En kuitenkaan ota siitä mitään paineita, koska tämä on internet, ei oikea maailma. Kun suljen pakkiksen, niin jatkan elämääni miettimättä koronaa tai tätä keskustelulankaa sen enempää, jos ei joku tule tunkemaan sitä elämääni, mitä ei ole tapahtunut pitkään aikaan. Voitko sinä sanoa samaa?