Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
En jatka tätä enempää. Yhteenveto se mitä olen mv lehteä seurannut verrattuna esim Yle. Niin mv lehti on ollut oikeassa siitä mitä tapahtuu Yle väärässä.
Kun tämä paska on joskus ohi Yleisradio on mennyttä kuten myös kaikki muut cnn mockingbird toistimet
Että Mv oikeassa 🤦‍♂️? Ennemmin kysyisin montako juttua sieltä löytyy joissa ei ole valehdeltu. Yle ei sentään levitä omia mielipiteitä ja huhuja faktoina tai keksi uutisia. On ihan omaa kokemusta Mv lehden kanssa väännöstä. Tunnen henk.koht ihmisiä joiden elämän Mv on pilannut. Lehti joutuikin syytteisiin niistä jutuista ja tuomioita tuli. Lehdessä julkaissut jutut olivat täysin keksittyjä. Aivan naurettavia. Kopsattu netistä kuvia ja yhdistetty ne henkilöön jonka maine halutaan pilata. Mv lehden lukijathan uskoo aivan kaiken. Ei omia aivoja ollenkaan. Nythän lehdessä viritellään teoriaa että korona on vain huijaus joka vie huomion valmisteilla olevasta kolmannesta maailmansodasta. Kuulema kannattaa jo aseet viritellä kuntoon. Mv väitti myös että sooda parantaa syövän. Ihan Aku Ankka lehden tasoisia satuja.

No katso nyt taas se haastattelu. Pyydä poliisilta materiaali ja tutki pöytäkirjat. Mitään ei löytynyt. Mutta ilmeisesti sä etänä näet paremmin sun super kyvyillä jotka saatu mrna Rokotteesta kaiketi?

En jatka tätä enempää. Yhteenveto se mitä olen mv lehteä seurannut verrattuna esim Yle. Niin mv lehti on ollut oikeassa siitä mitä tapahtuu Yle väärässä.
Kun tämä paska on joskus ohi Yleisradio on mennyttä kuten myös kaikki muut cnn mockingbird toistimet.
No en katso noin pitkiä videoita ilman vähän pirusti tarkempaa alustusta - varsinkaan tokentubesta. Kerro vain, että millä perusteella video mielestäsi kieltää Putkosen ja Bäckmanin yhteydet Venäjään? Kumpikaan noista ei paljon peittele tuota ja ******** myöntää itsekin toiminnallaan olevan Moskovan tuki. Millä ihmeen perusteella sinä kiellät kaiken? Mitä edes yrität argumentoida poliisitutkinnalla? Nuo toverit kulkevat ja majailevat Venäjällä koko ajan. Ei Suomen poliisilla ole mitään pääsyä käsiksi sikäläiseen rahaliikenteeseen. Et kai nyt niin naiivi ole, että ajattelin Vladimir Vladimirovichin tekevän omissa nimissään pankkisiirron noiden tyyppien suomalaisille pankkitileille?

Missäköhän terveydenhuollon yksikössä tämä hoitaja mahtaa työskennellä, jos hoidettavina on sekä erityissairaanhoidon piirissä hoidettavia, jo todettuja sairauksia, vielä diagnosoimattomia sekä kaikki muut taudit gynekologisista ylähengitystieoireisiin?
Mielikuvitusyksikössä..

Toki jos Annetaan 7-8 miljoonaa annosta melkeimpä mitä tahansa lääkettä niin ihan varmasti tulee haittavaikutuksia jollekkin.

edit. itseasiassa sama tapahtuis monen ruokaaineen kanssa myös. Maidon, viljan, kasvisten, kalan jne kanssa. MOni saattais jopa kuolla. (En mä tiiä, ehkä jonkun mielestä typerä vertaus)
Tätä verrattiin myös buranaan, mutta tiedättekö oikeasti ketään kuka olisi saanut buranasta pahoja haittavaikutuksia? Mistä johtuu nuo näkö ongelmat ja sydämen muljuamiset/tulehdukset? Näitä on annettu niin älyttömänä että kait siihen on jo jokin syy tiedossa?

Enkä kyllä tiedä ketään kellä olisi maidosta tullut vastaavaa..

HArmi ettei ole omalla nimellä kerrottu. Sydänlihastulehdus signaali löydettiin alle kymmenen tapauksen joukosta miljoonien rokotteiden annosten joukosta. Sama oli veritulppa az:n kohdalla. Ois kumma ettei näiden, lukemieni perusteella todella yleisistä vakavista rokotteiden sivarisignaalia ei löydetä. Ja spesifisti mikä se on.

AHdistus/pelko/stressi rokotteiden oton jälkeen saattaa saada aikaan rytmihäiriötä myös. Tai ihottumaa, hengitysoireilua jne.
Pakkiksella kun ollaan niin laitappa Kotipohjan Pekalle viestiä että; "lopeta se turhan ressaaminen ja mene salille vässykkä! Ei ne oireet mistään piikistä voi johtua!"

Voin kuvitella että saattaa jokunen ottaa hieman kierroksia tuollaisista kommenteista jos itse tai lähipiirissä joku saanut rokotteesta pahoja haittoja.

Pakkiksella kun ollaan niin laitappa Kotipohjan Pekalle viestiä että; "lopeta se turhan ressaaminen ja mene salille vässykkä! Ei ne oireet mistään piikistä voi johtua!"

Voin kuvitella että saattaa jokunen ottaa hieman kierroksia tuollaisista kommenteista jos itse tai lähipiirissä joku saanut rokotteesta pahoja haittoja.

Pekka feikkaa et saa äänensä kuuluviin.. Luulen et se on varannu ajan jo kolmanteen

Tätä verrattiin myös buranaan, mutta tiedättekö oikeasti ketään kuka olisi saanut buranasta pahoja haittavaikutuksia? Mistä johtuu nuo näkö ongelmat ja sydämen muljuamiset/tulehdukset? Näitä on annettu niin älyttömänä että kait siihen on jo jokin syy tiedossa?

Allerginen reaktio on kaikesta mahdollinen.
Jos on vaikka buranan vaikuttavalle aineelle eli ibubrofeiinille allerginen niin voi seurata anafylaktinen reaktio. Samaa voi tapahtua paracetamolista.
Jos on maitoallergia (eli ei laktoosi-intoleranssi, vaan maidon proteiiniallergia) niin siitä voi kanssa saada pahat allergiset reaktiot.

Kukaanhan ei ole väittänyt täällä, että rokotteista ei kenellekään tulisi mitään oireita. Mutta täällä maalaillaan semmosta kuvaa sillä paksulla pensselillä, että koronarokote aiheuttaisi akuutteja sydänongelmia ja kuolemia niin se nyt ei ihan ole totta.
Esim. pahasti alumiiniallerginen varmasti saa jotain ihottumaa tai muuta allergista oiretta jotka lienevät hyvin hoidettavissa.

Eikö tää Pekka saanu ihan normaalit oireet? Eli kropan puolustus pisti miedon koronan (oireiltaan) päälle.
Ja ainahan on jokaisen rokotteen jälkeen suositus olla treenaamatta ja urheilematta kovaa. Niinkuin nyt monen muunkin lääkärikäynnin myötä (olettaen, että käynti on ollut aiheellinen) tulee lepoa ohjelmistoon.

Ja jos liian nopsakkaan rientää ottaa 2 tunnin hikijumpat niin varmasti vähintäänkin riskit kasvaa sydämeen kohdistuviin ongelmiin.

Kotipaikkakunnalla kaks makaa hengityskoneessa kun saaneet koronan.. molemmat tuplarokotettuja n. 40 vuotiaita.

Mitenhän toi ulkomaille matkustaminen? Pääseekö sitä kohta enään mihinkään jos ei oo tota passia? Se on paha paikka mulle..

mä oon ollu pekkaan yhteydessä. ei se sydänlihastulehdus ole mikään salaisuus niitä tapahtuu rokotuksen jälkeen. ja ennen. ja rokotuksestakin johtuen. Vittumainen vaiva eikä tollasta sais tapahtua.

mä en oo vieläkään saanu vastausta tähän keneltäkää:

''mutta kuinka rokote pistää kaikki mahdolliset muut vaivat ENNEN rokotusta merkityksettömiks, kuten ylipaino, alkoholi, vähäinen liikunta, ruokavalio tupakka? Ja kuinka pitkäks aikaa? Millon rokotuksen jälkeen voi mainita nämä mainitut syyt mahdollisten terveyshaittojen merkityksen? Ja mihin se mainittu aika perustuu?''

mä oon ollu pekkaan yhteydessä. ei se sydänlihastulehdus ole mikään salaisuus niitä tapahtuu rokotuksen jälkeen. ja ennen. ja rokotuksestakin johtuen. Vittumainen vaiva eikä tollasta sais tapahtua.

''mutta kuinka rokote pistää kaikki mahdolliset muut vaivat ENNEN rokotusta merkityksettömiks, kuten ylipaino, alkoholi, vähäinen liikunta, ruokavalio tupakka? Ja kuinka pitkäks aikaa? Millon rokotuksen jälkeen voi mainita nämä mainitut syyt mahdollisten terveyshaittojen merkityksen? Ja mihin se mainittu aika perustuu?''
Nii tai miten se korona lisää riskiä ylipainosilla, alkoholisteilla tai tupakoitsijoilla. Perusterveillä hyväkuntosilla rokote vaan lisää riskejä....

Jos sulle tulee viikon tai parin sisään oireita piikistä ja näitä on paljon niin eikö näitä sattumia ole liikaa? Jos siis ennestään ei ole mitään ollu. Ja eilen laitoin sen sairaanhoitajan sanomaa niin siellä on kolmannesta tullu huomattavasti enemmän kipeeks jos tokasta piikistä on jo oireillu. Sun kans ei tarvi vängätä näistä niin varmaa tiedät et oirekuva vaan kertaantuu mitä useampi otetaan kun ne ekat rokoteoireet tulee. Mikä tässä mättää jos 6kk jälkee pitää ottaa uutta mut tulee kasa oireita sitte kanssa? Sitä se sairaanhoitaja ihmetteli kanssa et jotain mätää tässä on. Tämä hoitaja ite urheilullinen ja hoikka, ei polta tms

Viimeksi muokattu:
Ylen uutisissa sanoi että venäjällä kuollut nyt korona-aikaan 600-700 000 ihmistä enempi kuin normaalisti, kuulosti aika hapokkaalta.

Ihan kusetustahan tää on. Fimea ei sano et ne 129 rokotekuolemaa ois suoraan rokotekuolemia mut kuolleet merkataan koronakuolemiks vaikka ois vaan ollu positiivinen ja kuollu mihin vaan muuhun ja ne kyllä uutisoidaan. Koronaan kuolleita voi olla vaikka 10. Edesauttanu vaa sairaiden lähtöä jotka menehtyny kumminkin siihen sairauteen

Back
Ylös Bottom