Helistö
Tyhmä ämmä
Tai siis sen jälkeen kun minusta on tullut täysi-ikäinen.Nevöhöörd ör häd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai siis sen jälkeen kun minusta on tullut täysi-ikäinen.Nevöhöörd ör häd.
Tällee mä tekisin kans.Mää hain töistä tipan, pullon ja letkut ja viritin tipan kameran jalkaan kotona.![]()
Ei tietenkään. Niiden annetaanhyvän kiertämään ja trokaa kaverille kans.
Pikkasen Stessua ja Perfalgan sinne sekaan vielä.Tällee mä tekisin kans.
Joskus mä vielä otan Plasmalyten ja kanylointivälieet kotiin ja kun tulee kunnon dagen efter niin otan kovat keinot käyttöön.
Paljoa muuta etua ei olekkaan.työsuhde-edut
norovirukselta
Se hyvä tässä koronassa on ollut, että osastolla ei ole kahteen vuoteen ollut noro- eikä closse-epidemiaa.NORO![]()
Mieluummin Ketesse tms niin maksa säästyy, väittää tuo olan yli kurkkijaPikkasen Stessua ja Perfalgan sinne sekaan vielä.
Eihän mene sitten kovasti kuivuneen taistelijan muniaiset?Mieluummin Ketesse tms niin maksa säästyy, väittää tuo olan yli kurkkija![]()
![]()
Minä juon tasan niin paljon kuin nuoret miehet tarjoaa.Sinun parasta tässä vaan ajatellaan...
Onko tuo sitä boomer-testiä?1. Mitä kuuntelet mieluiten?
- JVG
- Benjamin Peltonen
- Yö
- Eino Grön
![]()
Minulla muutama Facebook-kaveri, jotka toisinaan laittavat aika hämärää "infoa" terveydestä, sairauksista ja etenkin rokotuksistaMulla tuli yht'äkkiä kauhea olo korona ketjusta. Siis miettikää...jos ne siellä kirjoittelijat onkin TOSISSAAN? Eivätkä vaan läpällä ja huvikseen kirjottele niitä juttujaan?
#loppuonlähellä
Onko tuo sitä boomer-testiä?
Yritin tehdä, mutta en voinut jatkaa toisen kysymyksen jälkeen, kun oli niin onnettomat vaihtoehdot.
Mikä nyt kenenkin mielestä on huonovähiten huonot vaihtoehdot,
Minä kuulemma olen. Toisaalta minä nyt en ole aallonharjalla koskaan ollutkaan.![]()
Oletko boomer? Testaa 11 kysymyksellä!
Leikkimielinen testi paljastaa, oletko boomer vai nuori ja nykyajassa kiinni.www.is.fi
En.