:D :D onks sulla kaikki hyvin??Hyvää yötä. Piikille sit huomenna, niin viruksen kierto ja näin sairaanhoidon kuormittavuus kevenee ja pääsemme passeista ja muista elämää hankaloittavista jutuista eroon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:D :D onks sulla kaikki hyvin??Hyvää yötä. Piikille sit huomenna, niin viruksen kierto ja näin sairaanhoidon kuormittavuus kevenee ja pääsemme passeista ja muista elämää hankaloittavista jutuista eroon.
Jos iltalehden kertoma hoitopaikkojen täyttyminen tai muu taas on nyt se triggeri (tässä kuussa, ennen se oli jotain muuta mutta tolpat liikkuu toim.huom.)
niin sitten soittakaa kansanedustajallenne ja selvittäkää miksei vieläkään ole saatu hoitopaikkoihin lisäystä. Tuostakin puhuttu korostetusti jo 2v kohta ja sitä ennenkin oli puhetta.
Joo, huomasin. Mutta väitän, että koko lampaat sitä ja tätä -jauhaminen johtuu yksilöpsykologisista tekijöistä, joten yksilöihin kannattaakin välillä keskittyä.Voit uskoa ettei 2021 syksyllä tämä foliohattujen heitto ota oikein enää tuulta alleen...
Taas sä koitat halvalla taktiikalla manipuloida keskustelua. Huomaatko miten koko tekstisi on pelkkää panettelua ja savuverhoa minua vastaan henk. kohtaisesti.
Kun otti vissii vähän hermoon.
Aika hieno pää sinulla. Mä luulen ettei määrä korvaa järkeä tässäkään. Sinulle ilmeisest riittää määrä ja samalla logiikalla toimii myös valtamedia ja sen aivopesu tässä asiassa.
Mitä enemmän määrällisesti vaikutusta ja lähetystä tietyn narratiivin mukaan = tämän on oltava totta T: massat
On paljon vaativampaa havaita epäkohdat tästä vaikutuksesta huolimatta ja tehdä omat tutkimukset aiheesta. Sekä pysyä omien arvojen sekä logiikan mukana.
Valitettavasti monien ihmisten elämän tavat on niin epäterveelliset et sen takia on huono immuniteetti vaikka olis rokotuskin ja valitettavasti suurempi riski kuolla näillä myös.. olis aika tärkeetä laittaa monien elämän tavat kuntoon, ni vastustus kyky paranis merkittävästi ja osalla paranisi esim diabetes....a) Menettää tehoaa ei ole sama asia kuin lakkaa kokonaan. b) Saatu rokote / sairastettu tauti jättää muistijäljen kehoon,* jolloin seuraava tartunta on yleensä kevyempi c) Otetaanhan esim. influenssarokotteet monen taholta vuosittain. Tämä on varmasti tulevaisuudessa tapauskohtaista.
Olennaista on, että kun virus iskee ensimmäisen kerran, niin ihmisellä olisi mahdollisimman hyvä kyky taistella sitä vastaan, mihin ylivoimaisesti paras keino on rokote. Ihan aidosti on mielestäni on outoa, että täälläkin on yli neljäkymppisiä, ketkä eivät rokotetta ole hankkineet. Sitä vain on todella vaikea ymmärtää näin sivusta katsoen.
Jos jotain mietin, niin sitä missä määrin mun kannattaa esim. maskia nyt pitää ja näin välttää tartuntaa. Koska mulla on nyt 1kk täyden rokotesarjan saamisesta, jolloin tauti olisi nyt hyvin todennäköisesti todella kevyt ja tai jopa oireeton. Toisaalta näin omaavani rokote + viruksen kontaktointi antaisi hyvin vakaan ja vahvan suojan tulevaisuuteen. Mutta toisaalta ymmärrän, että suosituksia esim. maskien käytöstä pidetään yllä, koska jos riittävän moni ennen kaikkea rokottamattomista ja joistakin rokotetuista sairastuu, niin se kuuluisa terveydenhoidon kantokyky on koetuksella.
*Jos oikeasti rokotteiden toiminta kiinnostaa, niin kannattaa vaikka Jatkoaika.com koronarokote-ketjua lueskella, niin vähän saa muutakin informaatiota ja näkemyksiä tämän -- anteeksi nyt vain -- hyvin yksipuolisen ränttäyksen sijaa, mikä täällä palstalla vallitsee.
On, päällisin puolin. Ei oo esim. elämää hankaloittavia rajoituksia päällä.:D :D onks sulla kaikki hyvin??
Uskon lääkäreitä tietyissä asioissa. Koronatapauksissakin he jakautuvat kahteen leiriin mutta esilletulo on eriasia, siinä voi olla ihan työpaikka kyseessä ja siksi eivät julkisesti kerro mielipiteitään. Kaveri sai veritulpan pohkeeseen ekan piikin jälkeen ja lääkäri totesi ettei se ole piikin syy, toinen piikki vaan hakemaan.No mistä sinä tiedät, että ton sivuston väitteet pitää paikkaansa? Siellä on vain lääkäreitä? No jos lääkäreihin uskot, niin miksi et usko sitä ylivoimaista enemmistöä, joiden mielestä rokote kannattaa ehdottomasti ottaa?
Joo o... Ekaks kannattaa hakea se rokote, oli sitten elämäntavat kunnossa tai ei. Olen itse esim. kyllä kunnossa, mutta jos geenilotossa olisi käynyt huono säkä ja korona iskis kovaa, niin hapenottokyky saattaisi lyhyemmäksi tai pidemmäksi aikaa heikentyä, mikä nimenomaan heikentäis kykyä pitää itseään kunnossa.Valitettavasti monien ihmisten elämän tavat on niin epäterveelliset et sen takia on huono immuniteetti vaikka olis rokotuskin ja valitettavasti suurempi riski kuolla näillä myös.. olis aika tärkeetä laittaa monien elämän tavat kuntoon, ni vastustus kyky paranis merkittävästi ja osalla paranisi esim diabetes....
Joo o. Jos on käy huono tuuri tai geenilotossa huono säkä ni lähtö voi tulla monella tapaa tai jättää pysyvän jäljen kehoon... sen takia yritän elää terveellisesti 80 prossasesti ja harrastaa liikuntaa säännöllisesti,koska terveys hyödyt on suuret mutta silti voi käydä huono tuuri elämässä...Joo o... Ekaks kannattaa hakea se rokote, oli sitten elämäntavat kunnossa tai ei. Olen itse esim. kyllä kunnossa, mutta jos geenilotossa olisi käynyt huono säkä ja korona iskis kovaa, niin hapenottokyky saattaisi lyhyemmäksi tai pidemmäksi aikaa heikentyä, mikä nimenomaan heikentäis kykyä pitää itseään kunnossa.
Uskon, että johtuu illuminatista.Sairaanhoidon kuormitus voi hyvinkin johtua tuplarokotetuista enemmän kuin rokottamattomista.. Oletkos käynyt selvittämässä tämän?
No, jos et itse huomaa virheitäsi niin ei ole minun vika. En ole kuullut kaverilta vaan ihan itse näin kaveri nilkuttavan jalkaa ja todettu veritulppa pohkeessa, joka siirtyi takareiteen ja siitä pakaraan. Vitun kivulias on.. 3kk lääkekuuri.Uskon, että johtuu illuminatista.
Aika pitkään muuten kesti tänä iltana ennen kuin tuli ensimmäinen ''kuulin kaverilta'' kommentti. Eiköhän tämä ole merkki, että kaikki on osaltani saavutettu. Ja poistun takavasemmalle.
Mutta ihan oikeesti, jos täällä vaikka passiivisena lukee ihmisiä jotka eivät niin syvällä pimeydessä ole kuin Roopeli ja kump. ni kannattaa ihan oikeasti lukea muitakin foorumeita koronasta kuin tätä. Täällä meno on kohtalaisen sakeaa ja disinformaatiota varsinkin linkkien muodossa on ihan järjetön määrä. Ymmärrän, että saattaa tulla fiilis, että pakko näissä asioissa olla perää, kun kerta niin paljon tulee koko ajan samaa tietoa, mutta siinä helposti unohtuu, että tämän foorumin koronasta antama kuva on todella poikkeuksellinen. Mikä saattaa toki kertoa siitä, että nimenomaan täällä on punttipatejen mekassa on totuus, mutta käsi sydämelle, kuinka moni oikeasti uskoo näin? Ja ainakin kannattaa ennen oman näkemyksen lukkoon lyömistä lukea myös muita foorumeita ja keskustelualustoja. Ja jutella vaikka töissä ja kavereiden kanssa. Avoimin mielin.
Edelleen, sitä huonon tuurin todennäköisyyttä voit rokotteella pienentää. Ei tämä ole sen kummempaa.Joo o. Jos on käy huono tuuri tai geenilotossa huono säkä ni lähtö voi tulla monella tapaa tai jättää pysyvän jäljen kehoon... sen takia yritän elää terveellisesti 80 prossasesti ja harrastaa liikuntaa säännöllisesti,koska terveys hyödyt on suuret mutta silti voi käydä huono tuuri elämässä...
Yhen vinkin annan. Jos haluat edistää rokotetta, ni koita käyttäytyä teksteissä asiallisesti ja ystävällisesti.. Tosi elämässä toimii ainakin hyvin. Se on fakta et asia ku asia ni joku on aina erimieltä.Olet kuin teräsmies, josta lihaksikkaasta rinnasta kusetusluodit kimpoilevat ja naiset lakoavat jalkoihisi. Kiitos sankarimme.
Mut toisaalta teräsmieshän on ulkoavaruudesta. Vakavasti siis tervetuloa maankamaralla, jossa elämme epätäydellisessä maailmassa, jossa emme tiedä jatkuvasti kaikesta kaikkea ja viestintä voi olla paikoitellen sekavaa. Osa tämän ymmärtää, osa ei. Jälkimmäiset kehittelevät sitten salaliittoja kuvitteellisen järjestyksen ja varmuuden ylläpitämiseksi, kun eivät epävarmuutta kestä.
Eli oot ottanut kaikki maailman rokotteet,et aja autolla ja liikut varovaisesti.. elät 100 prossasen terveellisesti, koska pienentää todennäköisyyttä kuolla.... Monella asialla voi pienentää todennäisyyttä.Edelleen, sitä huonon tuurin todennäköisyyttä voit rokotteella pienentää. Ei tämä ole sen kummempaa.
No, jos et itse huomaa virheitäsi niin ei ole minun vika. En ole kuullut kaverilta vaan ihan itse näin kaveri nilkuttavan jalkaa ja todettu veritulppa pohkeessa, joka siirtyi takareiteen ja siitä pakaraan. Vitun kivulias on.. 3kk lääkekuuri.
Rytmihäiröstä sain itse lukea lääkärin lausunnon, jossa luki ettei suosittele toista piikkiä. Ei ole "kuultuja".
Sä haluat pakonomaisesti vääristää kaiken lukemasi ja varmaan myös kuulemasi.
Yhen vinkin annan. Jos haluat edistää rokotetta, ni koita käyttäytyä teksteissä asiallisesti ja ystävällisesti.. Tosi elämässä toimii ainakin hyvin. Se on fakta et asia ku asia ni joku on aina erimieltä.
Kiitos vinkistä. Noin 3/4 ajasta jaksoin olla asiallinen. Mutta aina ei vaan jaksa. Esim sinä et ylläolevan viestin perusteella ymmärrä suhteellisuuksia, joten mitäpä siinä on enää tehtävissä.
1.5M asukkaan Viro pystyy hoitamaan 333 tehopotilasta samanaikaisesti. 5.5M asukkaan Suomi on aivan veitsenterällä 33 tehopotilaan kanssa.-Lauantaina sairaalahoitoa tarvitsi Virossa 466 koronapotilasta, joista 333 oli tehohoidossa.![]()
Virossa paine koronarajoituksien kiristämiseen kasvaa – asiantuntija: ”On korkea aika sulkea maa”
Koronatilanteen voimakas heikkeneminen on johtanut rajoitusten kiristämiseen Baltian maissa. Virossa sairaaloiden rajojen pelätään tulevan vastaan marraskuussa, ellei tilanne muutu.www.is.fi
Voisiko olla että suomessa parempi rokotuskattavuus auttaa ja tilanne siksi parempi?
Milloinkohan tuolta aletaan lennättämään potilaita suomeen saamaan hoitoa?
Tuleeko sulle koskaan jossain porukassa sellaista, että sanot jonkin kommentin ja sen jälkeen muut kattoo vähän aikaa sillain oudosti kuitenkaan asiaa kommentoimatta ja sen jälkeen keskustelu jatkuu jostain toisesta aiheesta? Se johtuu siitä, että oot sanonut jonkun tyhmän kommentin ja muut ajattelee hiljaa mielessään, että vittu mikä idiootti.
Piikki antaa tutkimusten perusteella paremman suojan kuin sairastettu tauti. Ja joo, täällä liikkuu toisenlaista tietoa, mikä yksi helvetin monista väärinkäsityksistä mitä keskenään pyörittelette, koska kukaan ei niitä korjaa, koska täällä ei selväjärkiset kauaa jaksa.